Hakutulokset

  1. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Ai niin, meijän tyttö tykkää edelleen tanssia tosi paljon ja muskarissa käydään ja kotona musiikit soi muutamaa taukoa (=äiti ei jaksa koko päivää kuunnella :D ) lukuunottamatta koko päivän. Pikku Kakkosta ja muita lastenohjelmia tykkää tosi paljon katsoa, mutta yritetään vähän rajoittaa, ettei...
  2. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Multa on ihan päässyt unohtumaan tämä ketju kaikessa arjen tohinassa, pöh. Just täällä suunnittelen tytön ens kuussa olevia 2v- synttäreitä ja sitten tuli jotenkin Kaksplussan nettipalsta mieleen ja sitten tää ketju :-D Meillä menee tytön kanssa muuten hyvin, mutta uhmaa ollut jo useampi...
  3. V

    Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa 2v-synttäreille?

    Tyttöni täyttää ensi kuussa 2 vuotta ja pikku hiljaa ajattelin alkaa vähän synttäripäivää suunnittelemaan. Mitä tarjottavaa voisi olla perustäytekakun lisäksi, jotain muuta makeaa ja sitten myös suolaista? Semmoista, että kelpaisi taaperoille ja aikuisille ;) Entä "tarviiko" mielestänne...
  4. V

    Minkä kokoisia 1-vuotiaita teillä on?

    Tyttö oli 78,5cm ja 10,1kg.
  5. V

    Mitä teette, kun lapsenne nukkuu päiväunia?

    Itse yleensä teen jotakin, tosi harvoin nukun/lepään/rentoudun lapsen päikkäreiden aikaan. Useimmiten siivoilen (ja sehän ei ikinä lopu!) tai teen jotain pihahommia, ja välillä roikun netissä laittaen nettikirppiksille lapsen pieneksi jääneitä vaatteita ym. myyntiin. Lapseni on 1v 5kk ja...
  6. V

    Miten miehesi tulee toimeen vanhempiesi kanssa?

    Miten miehesi tulee toimeen vanhempiesi kanssa? Toivottavasti kaikkien miehet ja vanhemmat eivät ole niitä ylimpiä ystäviä, niin olisi edes joku kohtalontoveri... :-/ Ei miehen ja vanhempieni tarvitse toistensa ylimpiä ystäviä olla, mutta pakkohan heidän on jotenkin tulla keskenään...
  7. V

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    No kaikkihan on mahdollista, sen nyt jokainen tietää. Miksi siitä sitten pitää edes alkaa mitään keskustelemaan???
  8. V

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    Lapsia ei kannata hankkia, jos niiden kanssa ei halua/jaksa olla ja leikkiä, se nyt on harvinaisen selvä asia, tai siis pitäisi olla jokaiselle aikuiselle ihmiselle.
  9. V

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    Niin, ja jos tollasella "asenteella" on, niin olisi sitten yksineläjä, ei tommosesta touhusta kotona nauti lapset eikä mahdollinen mieskään. Enkä usko ap:n tulevan itsekään kovin onnelliseksi tollaisesta lusmuilusta. Toki pitää välillä ottaa sitä omaa aikaa eikä koko aikaa tarvi paahtaa menemään...
  10. V

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    Mutta eihän tommosella olemisella saa mitään asioita tehtyä!!! Ja mulla ainakin olis koko ajan tosi huono omatunto, jos lasten hereillä ollessa vaan roikkuisin koneella. Sitä tehdään sitten, kun lapset nukkuu, sillä nk. omalla ajalla. Kyllä mä ainakin haluan lapseni kanssa leikkiä ja kyllä niitä...
  11. V

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    Ei kenenkään lapsiperheen arki voi tuolla tavalla "pyöriä"... tää on joku provo taas. Ei kenelläkään vanhemmalla ole aikaa palstailla tai muuten istuskella koneen ääressä useita kertoja päivässä, etenkään niihin aikoihin, kun lapset on hereillä! Itse en ainakaan "kehtais"...
  12. V

    mitä kivaa helsingissä kaupunkia sen paremmin tuntematta meneville?

    Samaa olen minäkin täällä yrittänyt kysellä, mutta ei ketään oo kiinnostanut vastata... :P Mutta onnistui meijän Helsingin reissu viime viikolla siitä huolimatta tosi kivasti! =)
  13. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Mutta mitäs meille kuuluu... Hampaidenpesu sujuu nykyään hyvin! =) Sanon aina tytölle, että "äitikin pesee sitten sun hampaita (tyttö saa siis ensin itse "harjata" hampaitaan eli pureskella harjaa;)), ja kun on hampaat saatu hyvin pestyä, niin sitten saat pastillin" (=täysksylitolipastilli)...
  14. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    gintis: Me tehtiin just viime viikolla 2 päivän mittainen reissu Helsinkiin, ja pääsääntöisesti meni reissu hyvin =) Yks yö oltiin hotellissa ja meijän neiti nukkui siellä sit poikkeuksellisesti meijän vieressä, vaikka oli meillä kyllä matkasänkykin mukana. Ei vaikuttanut neidin uni-tai...
  15. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    masuilija.: Noniin, meillä ihan sama juttu; oma tahto on tosi vahva meijän neidillä, ollut kylläkin jo useamman kuukauden! Se on samalla hellyyttävää ja raivostuttavaa; ei ole kauhean kiva, että lähes jokainen vaatteidenvaihto/pukeminen menee huutamiseksi ja rimpuilemiseksi ym. :( Mutta sitten...
  16. V

    Helsinki-tietäjät!

    Olemme (minä, mieheni ja reilun vuoden ikäinen tyttömme) menossa/tulossa Helsinkiin kesäkuun lopulla muutamaksi päiväksi ja ajattelin kysellä muutamaa sekalaista juttua teiltä, jotka Helsingistä paremmin tiedätte =) - Kuinka kaukana Korkeasaari on keskustasta ja kannattaako sinne mennä omalla...
  17. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pari yleistä kysymystä tuli mieleen, vastailkaahan kun kerkeette: - Syötättekö vielä taaperoillenne niitä 4-6kk hedelmäsoseita, esim. välipalaksi? Vai oletteko kokonaan luopuneet kaikista alle 1v:n purkkiruoista? Meillä tyttö tykkää edelleen tosi paljon noista hedelmäsoseista, niitä siis...
  18. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa pitkästä aikaa! En edes muista, mitä olen silloin viimeksi kun kuulumisia tarkemmin kirjoittelin, kertonut (tuonne meijän aiempaan ketjuun), joten jos tässä tulee toistoa, niin sorry siitä :D Meijän tyttö on nyt reilu 13kk, ja on kävellyt jo melkein 4kk! On jo jonkin aikaa ottanut...
  19. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Mut saa kans lisätä listaan: 19.4. tyttö =) Tuun kirjoittelemaan meijän kuulumisia mahdollisimman pian, pidetään tää taapero-ketju vähän paremmin pystyssä kuin tuo meijän vauva-puoli, eikös... ;)
  20. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Meilläkin juhlittiin viime viikolla neidin 1v-synttäreitä pienellä porukalla kahteen otteeseen ja tänään oltiin neuvolassa. Mitat oli 78,5cm ja 10150g =) Rokotuksia neiti sai ne kolme, ja kova huuto niistä taas tuli, mutta onneksi oli nopsaan ohi. Meillä...

Yhteistyössä