Hakutulokset

  1. J

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Hei! Minäkin tänne nyt sitten siirryn.. Kolmannesta kuumeilevien palstalla vaan ollut, mut tänne positiivisen tuloksen myötä siirryn.. Mulla laskettu aika 28.2, mutta epäilen, että syntyy maaliskuussa vasta. Molemmat raskaudet (joita 2) mennyt reilusti yli lasketun ajan, mutta tänne ryhmään...
  2. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    hei! Anteeks kun jäänyt taas kirjoittelu.. Kesä liian levotonta aikaa, ei jää aikaa itselle ja tukiryhmälle.. Omaa:Eli plussa pärähti viime viikolla testiin..(tarkemmin 23.päivä). Jo pari viikkoa olin kyl jo varma et raskaana olen, kun naamaan tosiaan tuli finnejä ja alkoi väsynyt olo ja...
  3. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Heipsis! Täällä kuumeilemassa uusia! Tervetuloa! Mukava lukea muiden tuntemuksia, jänniä paikoja monella.. Minun oloista tais täällä parikin kysyä.. Ei, en ole testannut vielä.. Olo edelleen sellainen et raskaana voisin olla, mut ehkä mielikuvituskin vaan tekee kepposia?!?! Eli törkeen väsynyt...
  4. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Heipsis! Pitkästä aikaa minäkin ehdin kirjoitteleen.. Olen pari kertaa käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mut ei ole aikaa ollut kirjoittaa.. Onnittelut näin alkuun plussanneille! Ihanaa lukea onnistumisia.. Ja tervetuloa uusille! Kiva saada lisää kuumeilijoita jakamaan olojaan.. Omaa napaa...
  5. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Täällä ei mitään ihmeitä.. Tässä nyt odotellaan, et koska pääsee testaamaan. Mitään tuntemuksia kyl ei ole.. Ilmeisesti aikaisemmat tuntemukset tosiaan oli oviskipuja, koska menkkoja ei vieläkään ole kuulunut.. Jännä huomata, et ei osaa odottaa! Ei ole tämmöistä piirretä itsessän...
  6. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei taas! Taas kanssasisarien pariin.. Olis niin kiva jutella kasvotusten jonkun kans näistä ajatuksista ja kysellä kaikkea, mut ei olla kerrottu yrityksestä kenellekään.. Miehelle välillä avaudun, mut katselee ja kuuntelee mua, ihan kuin puhuisin vierasta kieltä.. Joskus hymyilee ja kertoo...
  7. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei taas! Rouva kampiakseli meinas näistä mun oloista, et olisko oviskipuja? Samaa itsekin epäilen nyt.. Eilen taas iltapäivästä alkoi nipistely ja iltaa kohtaa muuttui vihlonnaksi. Edellis iltaan eroa siinä, et vihlonta tuntui pelkästään oikealla puolella. Tänään sit vihlonut ja nipistellyt...
  8. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Taas tullaan tänne vertaistuen pariin.. Rouva Kampiakseli: sun serkulla kesti puoli vuotta kierukan jälkeen, et menkat tuli? Apua.. Mä en kyl haluais niin kauaa odotella. Eilen jo oli olo, et menkat vois alkaa.. Iltapäivästä asti mahaa nipisteli ja voimistui vaan iltaa kohti. Myös...
  9. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Pieni toivo, pahoittelut täältäkin! Kuulostaa kurjalta.. Pikaista toipumista! Lillitys, minäkin peukut pidän pystyssä! Ihana ajatus et jo testeen päässyt ja edes haaleaa viivaa päässyt näkemään.. Kade! Omaa napaa sen verran, et ei edelleenkään mitään tapahdu.. Voiko näin monta viikkoa...
  10. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Mä taas taustalla ollut pitkän aikaa.. Onnea kamalasti jo plussanneille! Toivotaan onnea meille muillekin jotka vasta odottelevat! Olispa tämä toukokuu kaikille plussatuulia täynnä! Mulla sama kierto vielä menossa, tänään tulee tasan 4 viikkoa kierukan postamisesta mut ei mitään...
  11. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei kaikki! Hieman täällä taustalla ollut hetken aikaa.. Mitään päivitettävää ei ole.. Ei tietoa menkoista, enkä oikein tiedä oviksestakaan. Mietin samaa mitä Mrs-K, et olisko se yhden päivän epämärääräinen vuoto mulla ollut ovis, kun tuntemuksia oli..? Tässä vanhempi lapsi ollut flunssassa...
  12. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei taas! Onkohan mulla sit kuitenkaan menkat alkanut vielä? Aamun ja alkupäivän oli vuotoa, mut sit muuttui tuhruksi ja nyt loppunut.. Olo kyl viittäis siihen, et olis menkat ilmassa, Selkä ja jalat kipeät, näppyjä naamassa ja hiukan kireänä ollut.. Liittyiskö eiliseen sekstailuun vuoto? Ei...
  13. J

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Kuumeilemaan ja haaveilemaan liityn minäkin.. Aikoinani kaksplussaan jo kirjaitunut ja vielä tunnukset löytyi käyttöön. Kolmatta siis haaveillaan.. Hormonikierukka ollut melkein 2 vuotta, poistettu nelisen viikkoa sitten. Kiurukan aikana ei kertaakaan menkkoja, joten kierrosta ei tietoa...
  14. J

    Mitä mieltä tähtimerkeistä?

    Heippa! Ihan tälläisellä asialla lähdin kirjoitteleen, kun haaveillaan toisesta lapsesta ja mies uskoo kovin horokooppimerkkeihin tai paremminkin niiden paikkansa pitävyyteen. Mies itse oinas, esikoinen on oinas, veljeni on oinas.. Oinas taitaisi tulla toisestakin lapsesta, jos nyt...

Yhteistyössä