Hakutulokset

  1. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Huomasinpas laittaneeni väärin tuon meijän rinsessan syntymäpäivän, eli 26.12. syntyi hän. Moksukka; sama vaivaa täällä :D ja mulla tosiaan leikattiin eppari, tais tulla 8 tikkiä joista pari on vieläpä liian tiukalla.. Painoarviosta voisin sen verran sanoa että viikko ennen synnytystä...
  2. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Tulin vain ilmoittamaan että meille syntyi 28.12. Klo 23.39 tyttö. Rv 40+6, paino 4028g, pituus 53cm ja pipo 36,5cm. Synnytys oli vaikea, mm. eppari leikattiin ja tästä syystä en ala nyt väsäämään synnytyskertomusta tms :S Ja tyttö on valloittava, hänelläkin tosin vaikea alku kun imukupilla...
  3. T

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnea taas kaikille jakaantuneille! :flower: Ja kiitos Miimaulle vinkistä, taidan tehdä itse saman ensi yönä. Eikä haittaa vaikka se varapatja kastuisi, meilläkin alle puol vuotta vanha sänky. Vitsit tuosta nukkumisesta oo tullu mitään enää moneen viikkoon kun lonkkia särkee niin penteleesti...
  4. T

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Pakko kommentoida tähän väliin tohon vierailijoiden käyntiin. Ite taidan olla siitä ääripäästä, etten halua ees omia sukulaisia tai edes äitiä tms käymään. Ärsyttää jo etukäteen kun anoppi pitää itsestäänselvyytenä että hän saa tietenkin tulla käymään sitten heti kuin mahdollista.. Oon kipeänä...
  5. T

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnea Marma ja äitix4!:flower: Käytiin tässä aamusella lääkärineuvolassa ja kaikki ok. Kaulaa jälellä 1,5cm ja sormelle auki. Sano että hyvin näin ensikertalaisella mutta ei tuo nyt kovin lohduta niitten kammosupistusten jälkeen :S Käynnin jälkeen supistellu aika mukavasti, kuhan tekisivät...
  6. T

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Hei vaan kaikille piiiitkästä aikaa! Ja onnittelut niille, jotka ovat saaneet jo tonttunsa :flower: Aattelin vaan pikasesti kertoa kuulumiset. Elikkäs oon juossu päivystyksessä sieltä syys-lokakuun vaihteesta asti supistusten takia eikä se tilanne oo mihinkään muuttunu. Saa nähä mitä sanovat...
  7. T

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Ainiin ja sekkii ressaa ku tuli Kelalta se vanhempainrahapäätös. Se käsittelijä oli vetäny hatustaan että mä oisin jääny työttömäksi 1.5.!?!? enkä oo sillon ilmottautunu työttömäksi = vanhempainrahan määrää ei voida laskea 6kk edeltävien tulojen perusteella. 2009 olin tosiaan vielä opiskelija...
  8. T

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Heippa kaikki! Täällä on koettu viikonloppuna semmosta draamaa että.. Lukasin nopeesti läpi teidän muitten kirjottamat jutut ja tais olla Poppeliini joka manas jo vauvoja tälle kuulle. Oli nimittäin lähellä ettei se tullu jo mulle :eek: Jouduin pe-la välisenä yönä Kättärin päivystykseen ku...
  9. T

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Hyvä että joku otti puheeksi ton vauvavakuutuksen. Just tänään mietin että mitä sillä oikein tekee? Kun anoppi halus ottaa (ja maksaa) sen tälle meidän pienelle, niin mulle tuo oli aivan sama. Mutta mää en vaan jotenki ymmärrä että hyötyä siitä oikeesti on? Mulle on epäselvää, korvaako se esim...
  10. T

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Hei taas kaikille! Höyhenelle :hug: Minä ainakkii luen mielellään noita synnytyskertomuksia. Osaa sitte varautua etukäteen jotenki. Miehellekkii oon noita teidän tarinoita lukenu ja ilmeisesti ihan tarpeeseen tuli. Myönsiki että ihan hyvä vaan ku kuulee vähän etukäteen mitä siellä voi...
  11. T

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Pakko tulla sen verran kommentoimaan, että mulla on sama tilanne ku sulla neljäskö :) Tasan kk päästä pitäis olla kamat uudessa, isommassa ja omassa asunnossa. Oon suunnitellu sisustuksen uusiksi makuuhuoneeseen, olkkarissakin vaihtuu suurin osa kalusteista ja neidin huoneen saa laittaa ihanan...
  12. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Pikapäivitystä täältä väliin.. Tämä viikko, ja varmasti myös tuleva, voipi olla hiljasempaa kirjottelun suhteen.. Alkuviikosta jouduin lopettamaan rakkaan kissani, jolla ilmeisesti oli aivokasvain :'( Kiva kun muutenkin hormonit heittelee häränpyllyä, niin tuntuu että ei tästä mitenkään...
  13. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Ihanaa, kohta on kaikilla ultrat käytynä, eikä kellään onneksi mitään pahempaa :) Pakko kommentoida tohon alushousuhommaan. Mää ostin H&M:ltä samoja alushousuja useammat ko huomasin niiden olevan ainoat jotka sopii. Elikkäs tämmöset: Product Detail | H&M :) Jää just sopivasti mahan alle eikä...
  14. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Fantaihana Toivotaan että selvisit vain säikähdyksellä! Tuommonen voi kyllä säikäyttää ja pahasti :hug: Ite just mietin tänään sitä miten holtittomasti oon tottunu ajaan pyörällä.. Meillä kodin ympärillä on joka puolella menossa tietyöt ja paikoin tosi huonossa kunnossa ja siihen yhdistettynä...
  15. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Susimieli minä ostin itelle toisen talvitakin stokkan outletista, hintaa 18e ja toisen tilasin briteistä asos.comista hintaan 25e, kummatkin siis ihan äitiystalvitakkeja. Mulla pittää olla valinnanvaraa :D Tuolla asoksellahan on menossa jättialet ja toimituskulut on ilmaset, kotiovelle asti...
  16. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Täytyy myöntää että minäkii oon hurahtanu tuohon kirppistelyyn ihan täysin.. Vaikea olla käymättä varsinki nyt ku tietää että voi ostaa kaikkea pinkkiä :D Löytöjäkin oon kyllä tehny, mutta parhaimmat on varmaan huuto.netistä. Oon sieltä hankkimassa kaikki vaavin kalusteet ja vaunujaki koittanu...
  17. T

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Nopeat ultrakuulumiset täältäkin. Elikkäs kaikki näytti olevan kunnossa ja vastas viikkoja. Oikein mukava hoitaja oli ja antoi 9 kuvaakin mukaan :) Ja lopuksi saatiin tyttölupaus:heart: Oli niiiin selvä se kuva että ei voi kyllä erehtyä.. Kyllä minun tyttöolo tais pitää paikkansa vaikka olenkin...
  18. T

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Susimieli: miehen täti oli ostanu meidän pienelle täysin samanlaiset uikkarit! Ihanaa :D Ikää täällä on 23 ja kaks päivää lasketun ajan jälkeen ois omat synttärit. Saapa nähä ehinkö täyttää vai ollaanko sitä peräti synnärillä sitten, jospa sintti syntys samana päivänä :heart...
  19. T

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Kiitos kaikille vastauksista! Elikkäs, onneksi minulla ei tarvinnut lähteä päivystykseen illalla, vaan supistukset helpotti _vähän_ illaksi ja yöksi. Aamulla soitin heti ensimmäiseksi omalle hoitajalle neuvolaan, sattuu muuten olemaan huippu tyyppi! Otti heti tosissaan minut ja asiani ja...
  20. T

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Oli pakko tulla tänne purkamaan omaa oloa, kun tuntuu että te ootte ainoita jotka vois ees vähän ymmärtää. Eilis päivästä asti ollu toosi huono olo ja illalla alko supistukset. Ne on jatkunu koko yön ja tän päivän ja tuntuu et pahenee iltaa kohden, eli alkanu sattumaan jo ikävästi. Soitin...

Yhteistyössä