Hakutulokset

  1. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    dpo12 tai 13. :)
  2. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja pipu mäkin tein jo illalla digin joka sanoi ei raskaana. Tänä aamuna kuitenkin toisin. :)
  3. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On se varmaan uskottava, tässä tämän aamun. :) toivottavasti pysyy mukana. Jaahas, eipä tämä nyt suostukkaan liittämään sitä kuvaa oikein.. No siis viiva hieman vahvistunut ja digi sanoo raskaana 1-2. :)
  4. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En mä oo edes huomannut Cristal3 että jossain milläänlailla tyrmäisit tai mistään en niin ainakaan ymmärtänyt. :D Toi Daivid-testien tulos ei liittynyt mihinkään milläänlailla, kunhan sanoin että huonoja ovat. :D Apteekin testissä ainakin on selkeästi punaista etten usko että nega ainakaan on...
  5. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Daividin testeillä saa heittää vesilintua, ne ei näytä vielä mitään. :D Herkkiä, muka, pah.. Märkänä saattaa joku pienen pieni häivähdys näkyä kun oikein tihrustaa, kuivissa ei näy enää mitään.
  6. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Alin pc ja apteekin oma tältä aamulta, pikkuhiljaa se taitaa tummua. :love:
  7. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En malttanut odottaa aamuun. :D Aamuista vahvempi ja luonnossa olen erottavinani hieman jopa punertavuutta. Tuli aika sumea kuva.
  8. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hitto tää sivu tökkii. Mulla tuli kyllä jotain näkyviin heti 1min jälkeen että ehkä on toivoa että toi plussaksi vielä muuttuis. :D
  9. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minäkin laitan omani tänne ihmeteltäväksi. Dpo11 on nyt. Eilen hahmotin jo viivanpaikkaa ja se sen uskoin olevankin, tänään se kuitenkin näkyi vahvempana, mutta en uskalla sitä vieläkään sanoa muuksi kuin viivanpaikaksi. Voi kumpa huomenna näkyisi selvemmin. Tässä siis tältä aamulta
  10. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Mut voi varmaan poistella listalta kun ei tuu käytyä enää täälä kaksplussan puolella, sen verran kuulumisia että täällä olis käynnistys maanantaina joten ens viikolla pitäis vaavin olla pihalla ja tyttö pitäis tänne olla tulossa. :)
  11. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Poks poks rv 20+0 puoliväli! :heart: ninaninalle onnittelut myös puolivälistä. =) Tiituliini Ootko varma et se veri ei tullut peräsuolesta? Jos on pukamia? Mulla nimittäin tuli esikoisen raskausaikana pukamia ja joskus ne saattaa vuotaa.
  12. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea ultrakuulumisista niille jotka jo ovat käyneet. :) Embylle onnea potkuista. :heart: Mun iäksi saa vaihtaa 24v, torstaina kyllä vasta synttärit, mutta nyt kun vielä muistan sen niin saa jo vaihtaa. :D
  13. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Tuota soodatestiä pitääkin kokeilla. :) Tulin vaan poksumaan rv19+0! :heart:
  14. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea hyvistä uutisista Aanna! :heart:
  15. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Mulla ei esikon aikaan ollut mitään synnytystapa arviota eikä kertaakaan sanottu minkä kokoinen sieltä mahdollisesti olisi tulossa. Nyt kai sitten on joku kun oli se sektio esikoisesta, eipä nytkään oo mainittu mitään, muutakun että se lantio mitataan, luulis että ne samalla sitten arvioi vauvan...
  16. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Aanna Mulla on närästellyt jo aika monta viikkoa, vielä ei oo ollut niin pahana kun esikoisen aikaan ja mullakaan ei normaalisti närästä ikinä. :) Ennen esikoista en edes tiennyt miltä se tuntuu ja synnärille se närästys jäi ja nyt sitten taas ollut. :D Bela ja pikkunen rv18+3
  17. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Miten se soodatesti tehdään? :)
  18. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Mikäs sooda-testi, mäkin haluun?? :D :D
  19. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Hemutus Mullakin rakenneultra rv21+0, en edes tiennyt että niitä tehdään jo joskus rv19. :D esikoisen aikaankin oli joskus rv20-21, en muista tarkemmin enkä jaksa tarkistaa, mutta rv20 ainakin oli täynnä. :)

Yhteistyössä