Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Hei kaikille! Onnittelut vauvaantuneille! :flower: ja tsemppiä vielä odottaville! Meidän prinsessa päätti sitten syntyä karkauspäivänä :) Eli tyttö 29.2 painoa 3600g ja pituutta 49 cm (RV 39+3) Tulimme eilen jo kotiin ja vauvan kanssa sujuu erittäin hyvin. ON IHANAA!!
  2. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei Kaikille! Tulin kertoilemaan pitkästä aikaa kuulumisia. Olen ollut pari kuukautta niin kiinni kouluhommissa etten ole kerennet käymään keskustelussa. Anteeksi siitä. Joten kävin eilen rakenneultrassa ja kaikki näyttäisi olevan hyvin ja tyttöä meille lupailtiin :) Raskaus on mennyt ihan...
  3. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Huomenta! -Bambi- Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Hyvä, että syke löytyi =) Kävin eilen np-ultrassa. Siellä se minun pikku vauveli sukelteli menemään :heart:. Kaikki oli hyvin, niskaturvotus oli 1,2. Mikkelissä tehtiin ultra vatsan päältä. Siellä oli 4D-ultra, oli aivan ihanaa nähä...
  4. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Hei! Onnea Sunnieen pikkuiselle. Meidänkin "vauva" täyttää tänään vuoden :heart: Sisarusrattaat on hommattu. Ostettiin Gracon tuplararttaat, oli tosi edulliset 230e. Ensi maanantaina olisi mikkelissä np-ultra. Ihanaa ja jännää :) maalismamma ja toukka 10+3
  5. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Minulla lähtee myös hiukset ja tosiaan kun imetin niin lähti vielä enemmän :(
  6. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Pahoittelut Vaavimasu :hug: Eilen tuli postissa kotidoppleri. Illalla kuunneltiin miehen kaa vaavin sydänääniä ja niin ne vain kuului :) Sukupuolesta Halutaan tietää kumpi sieltä on tulossa ni osaa sit vähän varautuu vaatteiden ja muiden tavaroitten suhteen. Veriseulat Täällä pitää...
  7. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Pahoittelut Viiville ja Tessulle :hug: sunniee Minä tilasin eilen kotidopplerin. Ihanaa, että sait jo kuulumaan sydänäänet. Pitää kokeilla itsekin kun paketti saapuu :) Minnarum Minulla ensinmäinen neuvolakäynti kesti tunnin. maalismamma ja toukka 9+1
  8. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Pahoittelut ja voimia sinulle Sati :hug:
  9. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Joku kyseli pahoinvointirannekkeista. Minä hommasin sellaset pari päivää sitten ja mulla on vähän helpottanu olo. Ennen mulla oli pahaolo 24/7, nyt ei oo ollu kun pari kertaa huono olo, mutta silti on tullu oksennus. Painon noususta: Viime raskaudessa tuli 15 kg, josta oli jääny +1kg...
  10. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Pahoittelut Sintulle :hug: Onko muilla kasvanu jo maha? Minä olen laihtunut 4 kiloa raskauden aikana, johtuu salmonellasta. Silti minulla on jo nyt yhtä iso maha, kun edellisen raskauden puolivälissä. Ei pysty paljo peittelee raskautta :) maalismamma ja toukka 8+3
  11. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Pahoittelut PIKKUVIIKINKILLE :hug: Nyt on päästy tippatelineestä eroon, ei tässä mennykään ku melkein kaksi viikkoa tiputuksessa. Edelleen kyllä jatkuu tämä ihana raskauspahoinvointi :( Tosrtaina olisi sitten toinen varhaisultra, koska lääkäri haluaa kattoo uudelleen kun on viikkoja...
  12. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Voimia sinulle PIKKUVIIKINKI ja muille pahoinvoiville! :hug: Täällä ollaan vielä salmonellan otteessa. Tiputuksessa edelleen mennään. Ihanaa, että pääsin eilen käymään ultrassa. Kaikki oli hyvin ja syke löytyi :) Vähän jäi mietityttää miksi lääkäri haluaa ultrata ensi viikolla...
  13. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei kaikille uusille ja vanhoille! :) Täällä ei mene kovin hyvin. Sain viime viikonloppuna salmonellan luultavasti kiinalaisesta ruoasta. Aloitin ripuloinnin maanantaina ja se jatkuu edelleen. Mikään ei pysy sisällä, kaikki tulee ulos mitä suuhun laittaa. Olen ollut neljä päivää tiputuksessa...
  14. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Pahoittelut Aracia ja Adora :hug: Tsemppiä Tea84 ja marika27 :hug: Täällä on ihan kauhee pahoinvointi 24/7. Heti ensinmäisenä aamulla piti mennä oksentaa :( Minulla myös noussut kumpu alavatsalle, ihan kun ois pitemmälläkin raskaana :) Taustatietoja: Minä olen 23 ja mies 28. Yhdessä...
  15. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenta! Paljon onnea uusille plussanneille :heart: Asumme maalla omakotitalossa. Ihanassa rauhaisuudessa :) En meinaa ruveta käyttää kestovaippoja, olen myös liian laiska siihen. Mulla on imetystyyny ja se oli kyllä tosi hyvä ja paljon käytössä esikoisen kohdalla. Alavatsa vihlaisuja...
  16. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Ollaan kerrottu omille vanhemmille ja parhaalle ystävälle raskaudesta. Ajateltiin sitten ultran jälkeen paljastaa muillekin. Vaikka tekis mieli jo huutaa koko maailmalle MEILLE TULEE VAUVA :D Mutta pitää malttaa mieli. Ehottamasti halutaan tietää sukupuoli ja kerrotaan myös :)...
  17. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Sunniee Kiva yhteensattuma =) Vielä jos seuraavat syntyy samana päivänä :)
  18. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Tänään oli ensinmäinen neuvola. Otettiin verikokeita, paino ja verenpaine. Varattiin myös ensi viikon torstaille aika varhaisultraan =) Minusta sopiva lapsimäärä olisi neljä. Kaksi lasta pienellä ikäerolla ja sit myöhemmin taas kaksi lasta pienellä ikäerolla. PIKKKUVIIKINKI Oi, minäkin...
  19. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Ruokailutottumukset on kyllä muuttunu vähän terveellisemmäksi muutaman viikon aikana :) Ollaan kyllä mietitty nimiä, mutta ei olla päätetty vielä mitään. Ketkä olette olleet aikaisemmin raskaana, paljonko teillä on paino noussut raskausaikana? Minulla nousi 15 kg:|
  20. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenta! Tai kohta jo päivää :D PIKKUVIIKINKI mun LA on 4.3, lisäsin sen vasta myöhemmin kun oli jäänyt laittamatta aikaisemmin. Jännää, keskiviikkona jo eka neuvola ja saan sit ajan varhaisultraan :) IHANAA Ajoin mennä sikiöseulontaan ehdottamasti, se oli esikoisen kohdalla hieno hetki...

Yhteistyössä