Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuiset 2018

    Täällä yks uus heinäkuinen, hei vaan kaikille. Plussatesti tehty muutama päivä sitten. Nyt viikot 4+2. Vähän vielä epäluuloinen siitä että jatkuuko tämä, mutta en malttanut enää odottaa että johonkin pääsee kertomaan raskaudesta. Olen 34v ja 2 lasta ennestään, 5v tyttö ja 2v poika. Lapset...
  2. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Catnip82 koitin kans laittaa viestiä jos vielä pääsisi facebook ryhmään.
  3. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille ja toivotaan että muutkin pian saavat omansa. En ole tänne paljon mitään kommentuinut vaikka kaikki olenkin lukenut. Olen kirjoitellut enemmän face-ryhmässä. 14.6 yöllä klo:3 alkoi supistaa säännöllisesti 3-5min välein. Sairaalassa olimme noin klo:5 aikaan...
  4. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Lara-- :lle laitoin viestiä facebook ryhmään liittymisestä, en tiedä tuliko perille. Painosta: Minulle on kertynyt nyt jo 10kg. Tiesin kyllä odottaa tätä kun esikoisen aikaankin tuli 20kg. Siitä tippui 10kg aika pian mutta viimiset 10kg lähti oikeastaan vasta kun lopetin imettämisen noin 6kk...
  5. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Kerttuliinu : Mulla aiheutti Obsidan myös ripulin edellisessä raskaudessa ja hirveän pahanolon. Terkkakaan ei meinannu uskoa että mulle tuli siitä ripuli kun yleensä se aiheuttaa ennemminkin ummetusta. Itse käytin sitten Maltofer tippoja, ne oli tosi pahanmakuisia, mutta ne sopi mun vatsalle...
  6. H

    Inseminaatio 2014

    Nimimerkkini näyttää edelleen roikkuvan tuolla taustailijoissa vaikka jo pyysin sieltäkin pois. Mutta eipä se mitään, ehkä se on tuonut minulle onnea sillä raskaana ollaan. Nyt olis 4+2, jaen voi millään uskoa tätä. Täytyy vielä testailla että viiva varmasti pysyy vahvana. Jos joku ei muista...
  7. H

    Inseminaatio 2014

    Niinhän siinä kävi niin kuin epäilinkin. Tiistaina folli oli edelleen sen 10mm mitä kahdessa edellisessäkin ultrassa. Eli meidän inssi yritykset on nyt ohi ja ivf hoitoihin pääsyä odotellaan. Keväällä olin vielä sitä mieltä ettei ivf hoitoihin lähdettäisiin, mutta vauvakuume on kasvanut niin...
  8. H

    Inseminaatio 2014

    Heips kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille. Oon ollu kevään inssin jälkeen tuol taustailijoissa ja nyt voi mut poistaa sieltä. Tähän kiertoon oli kyllä vielä tarkotus tehdä inssi mutta näyttää nyt aika epätoivoselta. Ensimmäisellä kontrolliultralla ei ollut lähteny folleja kasvuun...
  9. H

    Inseminaatio 2014

    Maikki1985 paljon onnea haamusta. ehkä odottelisin pari päivää ennen polille soittoa ja tekisin vielä ennen sitä uuden testin. ON: Mulla siis keskeytettiin tää inssikierto perjantaina kun vasemmanpuolen johtofolli oli johonkin hävinnyt. Seuraavat hoidot on vasta syksyllä. Viikonlopun aikana...
  10. H

    Inseminaatio 2014

    Folliultrassa käyty. Tiistaina oli vasemmalla näkyvissä 12mm johtofolli ja oikeella pari pienempää. No tänään sitä johtofollia ei näkynyt, se oli kadonnut. Lääkärikään ei oikein tiennyt mitä sille on tapahtunut. On saattanut kasvaa ja ovis on mahdollisesti ollut tai sitten se vaan...
  11. H

    Inseminaatio 2014

    Folliultrassa käyty tänään. Limis oli kasvanu hyvin oli nyt 8mm. Folli oli perjantaina 10mm ja nyt vain 12mm, tosi huonosti kasvanu. No perjantaina 23.5 on seuraava folliultra. Ja toiveissa on että folli ei ole silloin ihan hirveän iso että saatais maanantaina inssi tehtyä. Mutta se on nyt melko...
  12. H

    Inseminaatio 2014

    StellaI: tervetuloa takaisin!. Äiti seiskanelonen: Meillä miehen siittiömäärät on aina vähäisiä ja inssissä on saatu pestyjä siittiöitä 1-6 milj. Ja ainut onnistunut inssi mistä siis tärppäs toi esikoinen oli se missä oli vaan 1milj siittiöitä. Joten kyllä teillä toivoa on vaikka määrä onkin...
  13. H

    Inseminaatio 2014

    Paljon onnea Moonsihn! Ihanaa että joku saa plussan. ON: Täällä alkoi menkat jo sunnuntaina. Nyt siis kp4 ja Puregonin pisteleminen taas aloitettu. Olen käynyt täällä kyllä lueskelemassa, mutta en ole sitten kirjoitellut. Jotenkin oli niin masentunut ja pettynyt olo. Varsinkin kun menkat...
  14. H

    Inseminaatio 2014

    Paljon onnea Karmini. Tää inseminaation jälkeinen aika tuntuu kuluvan tooosi hitaasti. Koko ajan vaan ettii itsestään oireita ja miettii mitkä vois olla oikeita raskausoireita, mitkä kuviteltuja ja mikä vois vielä johtua Pregnylistä. Joka toinen päivä on aivan varma että on tärpänny ja...
  15. H

    Toinen lapsi 2014?

    Ajattelin että tää ryhmä on jo haudattu kun ei enää keritä 2014 vuodelle vauvoja tekemään. Oon enemmänkin kirjoitellut tuolla inseminaatio ryhmässä. Meille tehtiin toinen inseminaatio 24.4. ja nyt piinaillaan pari viikkoa. Onnea kaikille plussanneille.
  16. H

    Inseminaatio 2014

    Pari päivää sitten kirjottelin että inssi tehtiin 24.4. en muistanu punata tekstiä. Piinaillaan siis pari viikkoa.
  17. H

    Inseminaatio 2014

    Tervetuloa Wintryrock, Lauriska & Mintikka Viiva84 kyllä voi neljäskin inssi tärpätä. Meidän esikoinen tärppäs neljännestä inssistä vaikka lääkäri epäili et ei varmana tärppää. Mulla oli ollu parissa aikasemmassa 2 kypsää follia ja miehen simpat ok. Mutta tässä tärpänneessä oli vaan yksi...
  18. H

    Inseminaatio 2014

    Tähtisilmälle paljon plussatuulia, toivottavasti kesällä tärppäis. Tänään käyty folliultrassa. Kaikki hyvin, onneksi ei vielä ollut johtofolli ehtinyt irtoamaan kun oli niin pitkät pyhät. Limis 9,5 ja johtofolli 19mm. Tänään illalla pistän Pregnylin ja torstai aamuna ois inssi. Täytyy sanoa...
  19. H

    Inseminaatio 2014

    Tänään käyty folliultrassa. Limis vielä 4,5mm ei siis juurikaan ole viime kerrasta kasvanut. Folleja oli 7mm, 10mm ja pari pienempää. Riskillä jatketaan piikityksiä pääsiäisen yli. Tiistaina 22.4 seuraava folliultra ja jos ei ole liian moni folli kasvanut isoksi ja jos johtofolli ei ole vielä...
  20. H

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea Hentuntenttu! Ja Lintsalle toivotaan viivan vahvistumista. Täällä ei oloissa kummempaa. Odottelua. Tänään käyty folliultrassa ja onneksi oli 2 melkopientä follia niin mahdollisesti voidaan inseminaatio tehdä ensi keskiviikkona. Pienellä riskillä nyt mennään. Tiistaina on vielä poli aika...

Yhteistyössä