Hakutulokset

  1. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hurjasti Onnea Marjiskainen ja Kevätkello! :heart: Ja Kevätkello tosi ihanaa et kaikki meni hyvin ja imetyskin sujuu, hienoa! Meillä syödään nyt pelkkää korviketta ja olen jättänyt imetys asian murehtimisen sikseen. Tyttö kasvaa normaalisti ja on terve, mitä nyt mahavaivoja myös tuntuu...
  2. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    RouvaPapunen Kiitos tsempeistä :flower: Nyt oon jättänyt sen stressaamisen, en oo nyt sit väkisin imettäny vaan oon pumpannu sen pienen tilkan ja sekoittanut korvikkeeseen ja näin mennään. Välillä annan pelkkää korvikettakin kun sekoite ei vaan riitä. Babies Hurjasti onnea! Kiva kuulla Sol...
  3. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hurjasti onnea Sol Kevätkello Kovasti pohdit tuota sektiota ym. ja se on ymmärrettävää. Ite en paljon ehtinyt miettiä, vaikka tiesinkin et on aika iso mahdollisuus sektioon. Kuten olen kirjoittanutkin, omalla kohdalla kaikki kävi niin nopeesti ja keho ei ehtinyt mukaan. Mietin, että miksei...
  4. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kiitos kovasti kaikille onnitteluista! :heart: Kylläpä aika menee nopeasti vauvan kanssa :D En ole edes saanut imuroitua moneen päivään, tärkeemmät asiat on hoidettava ensin :) Mieskin sanoi, et ihanaa kun et stressaa siivouksesta :p Kevätkello Mulla nousi maito kolmantena päivänä, toinen...
  5. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Moi! Nyt ollaan oltu 1 yö kotona ja hyvin on mennyt! Mitat neidillä syntyessä oli 51cm ja 3790g. Eli kaikki alkoi kun menin kontrollikäynnille äippäpolille ma 26.3. Sen verran oli pissa plussalla, proteiinia, et lääkäri katsoi parhaaksi laittaa osastolle seurantaan. No tilanne rupesi...
  6. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa kaikille! Kirjoittelen vaan lyhyesti, kun tällä kännykällä se on vähän haastavaa.. Eli mut laitettiin osastolle viikko sitten, ja pe 30.3 klo 11:17 meille syntyi sektiolla terve tyttö :heart: viikkoja tuolloin oli 35+1. Eli sairaalassa vielä ollaan, mutta pikku hiljaa ruvetaan kumpikin...
  7. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heipparallaa! Viikko on taas näköjään vierähtänyt viime kirjoittelusta. Täytyy kyllä myöntää, että en ole jaksanut kirjoitella, miettinyt ja vähän ehkä ressannutkin omasta tilasta, mutta lukenut olen teidän muiden kirjoituksia. Olipa kiva lukea hattivattisen & pienen tyttösen kuulumisia...
  8. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hurjasti Onnea lallaa ja Nanniga! :flower: Eilen oltiin imetys/lastenhoito valmennuksessa ja oli ihan hyvä, paljon oli myös tuleville isille ajattelimisen aihetta ;) Meillä nyt ei sinänsä ole hätää, koska mies muutenkin koko ajan kotona, mutta niille isille jotka ovat töissä(kin). Viime yö...
  9. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Paljon Onnea Sharonalle ja perheelle! :flower: Täällä on laitettu paikkoja kuntoon, enää ei puutu kuin pinnasänky joka on siskolla, ja vauva :D Perjantaina käytiin katselemassa yhdistelmiä ja hyvänen aika kun uusilla on hintaa :O No, päivittelin fb:ssä asiaa ja ei kauaa menny kun saatiin...
  10. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heipatirallaa :) Kevätkello Ei olla saatu joka kerta kuvaa, tosin en oo pyytänytkään. Ja kun tämä meidän vaavi on niin liikkuvainen, niin aina ei oikein onnistukkaan :D Tänään saatiin 3 kuvaa, sellaisia sivuprofiileja ja niissäkin käsi oli osaks edessä :) Mutta mies näki niistä et Tirrillä on...
  11. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hurjasti Onnea Sinirusko & perhe! Tänne ei oikeistaan mitään uutta, liikkeet tuntuu vieläkin paremmin, mieskin ihmetteli että miltä se tuntuu musta kun hänen käteensäkin liikkeet tuntuvat noin hurjilta :D Tänään oikein pelästyin kun jalka melkein tuli vasemmasta kyljestä läpi ja pää oikeasta...
  12. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Paljon onnea Millie73 ja perhe pikku tyttösistä :flower: jauhopeukalolle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! t0iv0 Käyn äitiyspolilla perussairauteni takia ja sitten toinen syy on se, että kun on vain 1 napavaltimo. Seuraavat sikiön kasvua, varsinkin loppuvaiheessa tarkemmin. Mutta...
  13. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Terveisiä äitiyspolilta! Vaavilla kaikki hyvin, vastasi täysin viikkoja ja painoa oli n.1540g. Siellä hän oli pää alaspäin, mutta ei kuulemma vielä asettunut, joten asento nyt sitten saattaa olla mikä vaan :D Kovasti hän peukaloaan laittoi suuhunsa ja otti pois :heart: Itelle ei ole tullut...
  14. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Sol Ainoot mitkä oli mun vanhoja, oli lakanat :D Ja ne oli kyllä tosi hyväkuntoisia, vaikka kolmella lapsella ollut! Värit oli kirkkaita ym. joten todellakin kelpaa mullekkin, onhan sänkykin mun vanha, tosin pohja ja patja uusitaan. Vaatteet mitä on säilytetty on mun siskonlasten vanhoja, nekin...
  15. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kevätkello & Sharona Joo, kyllä pikku hiljaa rupeaa naama olemaan normaali :whistle: Pientä punotusta on vielä jossakin kohdassa, mutta huomattavasti parempi kuin eilen. En sitten tiedä olisiko reaktio tullut siitä kun pitelin su aamuna viherkasvia joka ilm. on myrkyllinen. Pesin kyllä heti...
  16. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heidarille paljon onnea pienestä pojasta! :flower: Oli myös mielenkiintoista lukea miten kaikki kävi :) Täällä herättiin aamulla naama kirjavana, mikälieihme reaktio :O Soitin kyllä äippäpolille ja käskivät sieltä käydä näyttämässä terkkarissa, joten poikkesin sitten työterveyslääkärillä...
  17. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kevätkello & jauhopeukalo Mä otin nyt vklla 27+ imetysliivit käyttöön kun ei vaan enää mahdu vanhoihin ;) Ostin H&M:ltä kahdet raudalliset imetysliivit ja kahdet raudattomat yökäyttöön. Otin hieman reilut, jos sitten mahtuisi vielä kun maitokin nousee :) Sokoksen myyjä suositteli ostamaan liivit...
  18. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Voi hurja tuota meininkiä siellä Hollannissa. Tsemppiä kovasti Sharona, että jaksat loppuun asti, eikä tule mitään suurempaa kremppaa, että pääset turvallisesti sinne Italiaan! Kiena
  19. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kevätkello Mulla ei oo vielä ainakaan ongelmaa paitojen kanssa, oon ostanu sellasia alaspäin leveneviä malleja jo alussa joten niihin mahdun toistaiseksi. Ja mammafarkut mitkä ostin viikolla 12 mahtuu myös mutta toppahousut jää armotta auki, onneks niissä on henkselit joilla pysyy ylhäällä :D...
  20. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kevätkello, Armi ja RP hurjasti onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Piti jo eilen kirjoitella ja poksua samalla, mutta enpäs ehtinytkään kun oli niin paljon töitä :p Tänne ei mitään erikoista, mitä nyt liikkeet tuntuu vieläkin voimakkaammin, välillä tuntuu, että joku osa vauvasta...

Yhteistyössä