Hakutulokset

  1. S

    Sen siitä saa...

    ... kun harvoin palstailee. Mä oon ihan ulkona ketjuntappajista ja ällönmöllönmussuista. MITÄ?! :o :D
  2. S

    Luolaihmiset!

    Vieläkö luola on voimissaan? Vilkuttelen täältä kaikille :) Ei, emmä takaisin halua ku en mä täällä juuri koskaan nykyisin käy, mutta ajattelin vaan moikata :)
  3. S

    Kyhmy nännissä..?

    Mulla on jo pidemmän aikaa ollut oikeassa nännissä pieni vaalea "paise", josta ei tule mitään eritettä, mutta siis pieni patti. Nyt se on kasvanut ja kipeytynyt... Itse asiassa kipeytyminen alkoi niinkin huvittavasti kuin rakastellessa ;) Liian kova nipistys, ja nyt tää kipu (ei siis kova, mutta...
  4. S

    Facebook

    Nyt mä sit menin ja sekosin siihen... Osaakohan tota ees käyttää, tässä meneeki sit varmaan koko seuraava vuorokausi sitä ihmetellessä ja koko ajan lävähtelee silmille jotain vanhoja tuttuja ihmisiä! On tää ihmeellistä tää intternjeetin maailma! Taidan heittää piutpaut kaikenmaailman...
  5. S

    Profiilista...

    Miten te saatte tonne profiilin kuvia noin älyttömästi ja vaikka millasta liikkuvaa kuvaa ja tsydeemejä? En mä vaan saa! :kieh:
  6. S

    Mukulat mummulassa

    ...koko viikon! :o :) Meillä on nuo pienokaiset 2- ja 3-v sen verran sairastelleet, ettei viittinyt puolikuntoisena viedä hoitoon. Äitini sit ilmotti, että ne tulevat nyt mummun luokse tervehtymään, saatte vähän vapaata! Tosi kivaa, eilen lähtivät, nyt tosin jo ikävä vähän vaivaa...
  7. S

    Miksei tuo tauti jo hellitä!!

    3-vuotiaalle nousi torstaina kuume, ensin kurkunpääntulehdus, sitten korvatulehdus ja edelleen on kuumetta 38-40. Miks tuo tauti ei jo hellitä, onko muuallakin liikkeellä näin sitkeää flunssaa? Ikävää! Varsinkin kun tyttö ei suostu juomaan juuri mitään... Pelkään, että on kohta niin heikossa...
  8. S

    Ei sitten putkitettu kuopuksen korvia...

    Voi että tympii! Tänään ois juuri tällä hetkellä ollut 2-vuotiaan korvien putkitus, mutta viime yön yski ja tänään kuumetta about 38. Eli se siitä, aika siirtyy aikasintaan joulukuulle, ellei satuta saamaan peruutusaikaa. Harmittaa! :(
  9. S

    Uskotteko kuuhulluuteen?

    Mä oon aina pitänyt sitä luulosairaiden "tautina"... :whistle: Mutta nyt on täytynyt useamman täydenkuun aikana todeta, että meidän esikoinen 3 v oikeasti valvoo! Viimeyönä heräs noin kolmen aikoihin eikä nukkunut ennen tarhaan viemistä, puolen tunnin välein huuteli kirkkain silmin ja...
  10. S

    Mistä tilaatte soittoääniä?

    Oli tossa tuota soittoäänikyselyä... Kysellääs nyt sit vielä että mistä te niitä tilailette? Tuntuu että nykyään kun yhden tilaat niin pitäs sit tilata 10 viikossa ja liittyä ties mihin... Saako mistään tilata niin kuin "ennen vanhaan" vaan yhden AIDON soittarin ilman mitään könttätilauksia?!
  11. S

    Siis se Porin kaksoissurma tehtiin jalkajousella?!

    Wou, aika kammottavaa... Hiljainen tapa tappaa.
  12. S

    Kotipäivä!

    Kuopus kaiveli yöllä korvansa suurinpiirtein päästä irti ja yski älyttömästi, ajattelin suosiolla yön pieninä tunteina jäädä tänään hänen ja isosiskonsa kanssa kotiin, vaikkei olis edes kuumetta. Perjantaina olis aika hänen kanssaan korvalääkärille keskussairaalaan, katsotaan putkitustilanne...
  13. S

    Mulla oli viikonloppuna polttarit!

    Voi vitsi, kyllä on upeat kaverit mulla! Viimisen päälle ihanat bileet, mökillä ja lavatansseissa! Ja jo perjantaina siis alkoivat ja eilen tulin kotiin, edelleen vähän vapisuttaa, mutta oli se sen arvoista! =)
  14. S

    Kuivaksi opettelusta jälleen kerran!

    Hahaa, ajattelin repästä ja laittaa aloituksen jostain muusta ku palstan ulkonäöstä! :D Tänä aamuna meidän 2,5 v tyttö huusi sängyssä että kato, otin vaipan pois, mä käytän nyt pikkareita! Ja niin tuo on käyttänyt koko päivän, 2 pissat housuihin... :whistle: Ja nyt päikkäreille ihme ja kumma...
  15. S

    Palkkaluokat

    Hei, auttakaa mutsia mäessä, en jaksa niin paljoa nähdä vaivaa että googlettaisin ja etsisin: Mistä löytäisin palkkaluokkataulukoita? Esim. Kirkon virka- ja työehtosopimuksen hinnoitteluryhmä B 03 ja palkkaluokka R 19
  16. S

    Satuhäät

    Kuka muu nenä ruudussa klo 21 TV2:lla? :wave:
  17. S

    Nutri-Soijaa myynnissä!

    Moi! Maitoallergia on luojan kiitos taakse jäänyttä elämää, mutta NutriSoijaa löytyis kaapeista vielä 18 purkkia! http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47609219
  18. S

    Maajussin morsian

    Pitkästä aikaa olin palannut kotikylälleni lomailemaan. Kauniina kesäiltana lähdin kävelemään kylän läpi kiemurtelevaa soratietä paljain varpain, ihan kuin lapsena. Minua hymyilytti, sillä tiesin mitä äitini olisi sanonut tässä tilanteessa kaksikymmentä vuotta sitten: "Saunan jälkeen ei saa...
  19. S

    Ihmeiden aika ei ole ohi

    Ihmeiden aika ei ole ohi. Minä olen kuskina känniselle polttariporukalle. Ja vielä täysin vieraalla paikkakunnalla. Auto on ahdettu täyteen kikattavia, kiljuvia naisia. Siideriä läikkyy niskaani, autostereot huudattavat täysillä iänikuista Essi Wuorelan "Me mennään naimisiin" -renkutusta...
  20. S

    Menee oikeasti hermot näiden jalkojen kanssa!!!

    Nää on niin hirveät!!! Iho hilseilee molemmista jalkapohjista ja kantapäistä ja varpaistakin, kynnet on rumat... Olin ihan varma, että on sieni, mutta just soitin tulokset labrasta, ja negaa näytti! Olen rasvannut, raspannut, laittanut kortisonivoidetta... Mikään ei auta!!! Ei nää kipeät...

Yhteistyössä