Hakutulokset

  1. A

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Pikkuprinsessa syntyi 24.8. klo 5.53 (RV 39+4), pituutta 51 cm ja painoa 3600 g. Synnytyskertomusta: Olin menossa nukkumaan pitkään sängyssä luettuani vähän ennen kahta. Kahdelta laitoin valot takaisin päälle ja aloin kellottamaan kipeitä supistuksia, jotka olivan juuri alkaneet. Niitä tuli...
  2. A

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    No niin, neuvolassa käyty. Onneksi kyseessä oli kuitenkin pienen polvi, joka kovin kipeästi tuonne kylkiluihin pureutuu. Pää on edelleen oikeassa paikassa, eli raivotarjonnassa. Nyt kun vielä saisi muuten asiat etenemään. Tosin neuvolatäti lupasi, että maanantaina käynnillä laittaa sit lähetteen...
  3. A

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Hei vaan kaikille pitkästä, pitkästä aikaa! Oon jumittunut tuonne lukupuolelle enimmäkseen, mutta hengessä mukana. Onnea kaikille vauvan syliinsä saaneille. Raskaus on ollut vaikeahko, mutta nyt viimeiset pari viikkoa olo on ollut paljon paljon parempi. Viikolla 37+ vauva olikin sitten...
  4. A

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    NP: Kun mä hain tuota edellisen muksun äitiyspäivärahaan perustuvaa tukea, niin se Kelan täti laittoi sinne lisäselvityksiin vielä ihan erikseen merkinnän siitä, että etuutta haetaan perustuen tuohon aikaisempaan äitiyspäivärahaan. Josko ne ei vaan oo sitä tarkistaneet, jossei sulla ollut siitä...
  5. A

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Ihan ensimmäisenä kisuliinalle hurjasti voimia! Toivottavasti pienoiset pysyvät vielä turvallisessa kodossaan useamman viikon ja keräävät voimia! Itkuherkkyydestä on ollut puhetta. Normaalisti en juurikaan itkuja väännä, mutta nyt - hohhoh. Elokuvat, surulliset dokkarit ja viimeisimpänä jopa...
  6. A

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Jenny90:lle iso kiitos, että jaksat rakennella uusia pinoja! Ja huomenta vaan kaikille. Enpä ole kirjoitellu pitkiin aikoihin, mutta lukemassa käyn kyllä lähes päivittäin. Jotenkin vaan ei tuo runosuoni pulppuile ja tuntuu, ettei niistä omista oloistaan nyt viitsi paljon kirjoitella... : /...
  7. A

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Kilu tsemppiä! Itse mietin myös ennen ultraa, että mitä teen, jos kyseessä on selvästi vammainen lapsi. Kauheaa myöntää ääneen, mutta omat voimavarat eivät varmaan riittäisi vammaisen lapsen hoitamiseen. Toivottavasti kuitenkin teidän tapauksessanne vielä jotain valoa tunnelin päässä on ja...
  8. A

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Hyvää helmikuista pakkasaamua kaikille! Enpä ole paljon jaksanut kirjoitella, lukenut kyllä sitäkin ahkerampaan teidän ihania ultrakuulumisianne. Omaan ultraan on aikaa vielä parisen viikkoa. Oireita kyllä edelleen on kivuliaista rinnoista pahoinvointiin, joten en ole kovin huolissani. :)...
  9. A

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Huomenta! Nyt on sitten ensimmäisessä neuvolassa käyty. Sinänsähän asiassa ei ollut mitään uutta, hieman eri tavat vain kuin Helsingissä aikoinaan esikoisen kanssa. Ei tarvitse edes virtsanäytettä toimittaa, kun katsoivat sen samalla kuin noi sokerit ja valkuaiset. Nyt pitäisi sitten tilailla...
  10. A

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Linnu85: suosittelisin tutustumaan tähän sivustoon: Lasten turvaistuimet - Autoliitto - saat varmasti parasta tietoa turvaistuimista. Itse en esikoisen kohdalla valitettavasti paikasta tiennyt, joten tulikin hankittua istuin, joka ei ole turvaluokitukseltaan huipussaan. Onneksi kuitenkaan mitään...
  11. A

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Onnea savuttomuudesta Jenny90, siitä se terveempi elämä lähtee! Itse esikon kanssa lopetin tupakoinnin mutta tyhmänä aloitin uudelleen myöhemmin. Nyt ollut polttamatta jo useamman kuukauden, kun totesin koko sauhuttelun niin tyhmäksi tavaksi. Täällä on arvaus, että tulokas on tyttö...
  12. A

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Ensimmäisenä suuret osanotot kaikille huonoja uutisia saaneille. :hug: Miinä ootko kokeillut levottomiin jalkoihin magnesiumia? Esim. apteekista saatava Emgesan -niminen tuote voisi tuoda helpotuksen. ON: Päivisin väsymystä, kuvotusta, ennestäänkin liian isot rinnat tuntuvat vielä...
  13. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Onpa tänne tullut ihanan paljon tekstiä parissa päivässä! Lähes kaikilla tuntuu joulu menneen ihan mukavasti, oireista huolimatta. Valitettavasti näkyy huonojakin uutisia tulleen. :( Hermot, ne on täälläkin tiukalla. Välillä niin tiukalla, että pitää pariinkymmeneen laskea ettei tapa...
  14. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Heissan kaikille! Varovaisen toiveikkaasti liityn seuraanne. Pikkukakkonen siis työn alla. Takana kaksi kemiallista ja nyt hedelmöityksestä laskien rv 5+0. Eli ihan vielä ei uskalla nostaa lippua salkoon, eikä kuuluttaa harjun päältä koko maailmalle. Äidilleni olen kertonut, mutta muu suku saa...
  15. A

    onko kukaan pessy sodastream pulloja astianpesukoneessa?

    Kyllä meillä ainakin pullojen pesuun tarkoitettu pulloharja ihan kauniisti mahtuu tuonne pulloon...
  16. A

    Tamperelaiset huomio: Mihin kannattaisi muuttaa?

    Olet siinä oikeassa, että kyllä Hervannassa asuu teekkareita, mamuja ja jopa juoppojakin. Ja Opiskelijankadulla on paljon kamalia vanhoja kerrostaloja. Itse löysimme hieman sivummasta kivan kerrostaloasunnon. Matkaa ostarille vajaa kilometri, mutta erittäin rauhallista ja mukavaa seutua...
  17. A

    Tamperelaiset huomio: Mihin kannattaisi muuttaa?

    Ah, suo anteeksi maalaisuuteni. Olen ollut käsityksessä, että helsinkiläiset vihaavat nimitystä Hesa ja täten koko Helsingistä käytetään nimitystä stadi. Itse kun en alunperin sieltä ole kotoisin.
  18. A

    Tamperelaiset huomio: Mihin kannattaisi muuttaa?

    Hmm, luulin kyllä asuneeni Helsingin sisäpuolella, mihinkähän mahtaa Savela/Malmi kuulua jossei Helsinkiin?
  19. A

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei. Ötökkä taisi unohtaa ottaa tarrasukat jalkaan. Eilisiltana alkoi verenvuoto, joka jatkuu hyvin menkkamaisena. Joten tämä mamma kiittää ja kumartaa seurasta ja toivoo teille kaikille superliimaa tarrasukkien sijaan. :) Aracia ilman ötökkää
  20. A

    Maaliskuun muruset 2012

    kn071: Ainoa syy, miksi tuorejuustot ja homejuustot on kiellettyjä, on listerian riski. Aika huono tuuri ois ollu, jos yhdestä kerrasta oisit sen saanut. Kunhan nyt välttelet tulevaisuudessa. Aracia ja Ötökkä 4+3

Yhteistyössä