Hakutulokset

  1. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Tulenpas taas onnittelemaan kaikkia, jotka vauvan ovat saaneet, Paljon Onnea :)) Meidän pimu on jo huomenna 3 viikkoa. Nyt on alkanut masuvaivat vähän vaivaamaan, mutta onneks yöt on mennyt vielä tähän asti suht hyvin... Päivät on enemmän itkusia, mutta toivottavasti saadaan menee pian ohi...
  2. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kovasti kaikille joille vauvat ovat syntyneet <3 Paljon on kyllä jo porukka jakautunut :) Meilläkin jo huomenna 2vkoa ikää neitosella... Jenduka ja typy
  3. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Tässä mun synnytystarinani...kopsu tuolta facen puolelta :) Elikkäs maanantaina kun heräilin, tuli vähän lapsivettä, ja siinä tunnin sisällä ihan pikkusen vielä lisää, muttei varmaan desiä enempää koko aikana. Siitä sitten tuli suppareita, jotka ei kuitenkaan yhtään sattunut ja niitähän...
  4. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Meille syntyi eilen tyttö eilen 27.2 klo 12.27, 3515g ja 51cm <3 Myöhemmin synnytyskertomusta sitten.. Tänään päästiin jo heti kotiin, onneksi :) Ja tosta laskeutumisesta, ei mulla ainakaan vauva ollut laskeutunut vielä sunnuntaina, et se synnytys voi alkaa aika nopsaa ilman sitäkin :)...
  5. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea Hömpölle pikkuisesta :) Sipsunen, mistäs sä tilasit seinätarroja? Mä oon kattellu niitä netistä, ku pitäs tytön huoneeseen hommata mutten ole vielä löytänyt mitään sopivaa... Mua ei oo närästänyt melkein viikkoon (kop kop kop), vaikka oon syönyt kaikkea mikä närästää normaalisti...
  6. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Paljon Onnea pikkuisista Viola ja Tea :))
  7. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Mä taas pitkästä aikaa sain aikaseks tännekin kirjoteltua... Maruli Mulla kans tuntuu liikkeet välillä ihan tuolla alhaalla, vaikka vauva on ollut RT:ssä jo pari kuukautta. En sitte tiedä miten siellä itseään liikuttelee :) Sairaalakassin pakkaus on vielä vähän vaiheessa. Vauvalle siellä...
  8. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Sonsku sai tyttösen :)
  9. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Neuvolalääkäri kuulumisia Painoa +117g/vko Verepaine 122/85, oli vähän noussu alapaine Mulla toi verenpaine alko viime raskaudessa nousee samoilla viikoilla ja siitä tuli raskausmyrkytys, saa nähdä alkaako paineet nyt taas nousemaan. SF mitta 32, pienentynyt sentillä Vauvan syke 130...
  10. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Ärsyttävää, tökkii koko kone ja netti... Vaikka mäkin FB:N puolella enemmän aikaa vietän, ni täälläkin käyn joka päivä lukemassa, vaikken hirmu usein kirjotakkaan...Mut siinä asiassa on kyllä laiskuus mukana =)) Jumppapallo multa löytyy kotoa, tarvii varmaan kanssa alkaa käyttää sitä kun...
  11. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Suppareista, mulla on kivuttomia supistuksia pitkin päivää. Enemmän kun touhuu jotain, mut ihan levossakin tulee. Ja mulle ne aiheuttaa pieniä muutoksia, ens tiistaina on lääkäri, ihan mielenkiintosta kuulla onko muutoksia tapahtunut. Mä aattelin ens viikon alussa alkaa pesee vauvanvaatteita...
  12. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Poks 34+0 :) Synnytysgallup Senja synty 38+6, käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia. Menin pe aamuna sairaalaan, jossa sain sen kohdunkaulaa kypsyttävän pillerin ja sellasen viimisen sitten sain la-iltapäivällä. Synnytys käynnisty kuitenkin vasta kalvojen puhkasun jälkeen, lauantain...
  13. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Jospa tännekin kirjottelis jotain pitkästä aikaa... Liitoskipuja on täälläkin, tai ainakin luulen niiden olevan jotain sen tyyppisiä. Esikoisesta ei ollut ollenkaan ja nyt sitten ihan pihalla tollasista :) Viiminen raskaus, mä en todellakaan tiedä. Joskus kun ollaan lapsimäärästä puhuttu...
  14. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Mielialat on mulla olut ihan normaalit. Joskus ehkä vähän itkettää enemmän, mutta muuten ei oo onneks ollut mitään. Ainakaan omasta mielestä. Voi olla että mies on eri mieltä :) Mä en oo vielä pessyt yhtään vauvanvaatteita enkä tehnyt mitään muutenkaan sen eteen et vauva on tulossa...
  15. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Neukkukuulumisia 31+6... Painoa tullut +1,2kg/vko, tosin tiesinkin et painoa nyt tullut muutamassa viikossa kun oli toi joulu ja kaikki syömiset :)) Nyt painoa tullut yhteensä n.7kg...jospa parin vkon päästä kun seuraava neuvola ni olis taas vähän tasaantunut. Verepaine oli 116/67, hemppa 129...
  16. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Meillä ei oo kumpikaan mikään aamuäreä, mutta "nälkäkiukku" tulee miehelle jos on liian kauan nälkä :)) Viikonloppuna pitäs alkaa tekemään pintaremonttia tohon yhteen huoneeseen, jonka tulee esikoinen asuttamaan. Odotan jo ihan malttamattomana et se tulis kuntoon et sais pikkuhiljaa alkaa...
  17. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Ihanaa Uutta Vuotta :) Raketit ammuttu, itse tosin tytön kanssa vaan ikkunasta katteltiin ku typy oli ihan peloissaan äänistä.. Katsellaan jaksaako valvoa vuoden vaihtumisen yli vai tuleeko uni ennempää :)) Jenduka & 31+2
  18. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mulla alkoi muutaman tunnin rauha, kun mies lähti tytön kanssa kahdestaan uimaan. Ekaa kertaa, äitiä täällä vähän jänskättää et miten niillä menee :)) Painosta, mulla oli viime neukkukäynnillä tullut 2,5kg ja nyt joulun jälkeen en oo uskaltanut vaa`alla käydä kun oon vaan syönyt ja syönyt ja...
  19. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    IHANAA JOULUA TEILLE KAIKILLE:heart:
  20. J

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    moomin, mulla tulee häntäluu kipeeks. Tai tänään huomasin sen ekan kerran tässä raskaudessa ku pidempään olin kovalla tuolilla, ni ihan törkeen kipee häntäluu sen jälkeen. Esikoista odottaessa oli ihan sama homma, jossain vaiheessa se tuli kyllä jo pehmeemmälläkin tuolilla istuttaessa. Taas...

Yhteistyössä