Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Täällä kolmas helmikuun hippo, jolla jo lähtölukemat oli niin ronskisti yli sadan ettei viitsi edes tunnustaa. ;D Laihduin ennen raskautta 10kg ja oon vaan aatellut, että siitä on sitten hyvä jatkaa. En suuremmin ole stressannut, nyt plussalla ollaan ehkä 4kg ja 28. viikko aluillaan. Onkos...
  2. N

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Hei taas pitkästä aikaa, hippuset! :) Mukava lukea teidän juttuja, näyttäis pääsääntöisesti kaikilla menevän kuitenkin hyvin tämä odotus. Huomasin, että meillä on ilmeisesti nyt jonkinlainen FB-ryhmäkin? Koitanpas päästä liittymään sinne, siellä tulee kirjoiteltua paljon enemmän kuin...
  3. N

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Pitkästä aikaa teidän jutusteluita lukemassa, mukavaa. :) Onnea kaikille mukavista ultrakuulumisista! Mie en jaksaisi myöskään odottaa, mutta lienen ihan hännänhuippuna rakenneultran kanssa - ultra vasta 18.10. eli ihan viimeisellä minuutilla mennään, jos normaalisti ultrataan viikoilla...
  4. N

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    millanen - Kiva kuulla neuvolakuulumisia, hienoa että kaikki on hyvin sillä saralla. Riidat miehen kanssa sen sijaan kuulostavat kurjalta... :/ Toisaalta vaikuttaa siltä, että ainakin sinä olet valmis purkamaan solmuja ja työskentelemään suhteen parantamiseksi, toivottavasti sama viisaus löytyy...
  5. N

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Mie olen varmaan jonkinlainen poikkeus, 170cm pitkä ja raamikas ihan rakenteeltani, sen lisäksi vielä painon puolesta tosi tosi reilun kokoinen, mutta mulla pullahti jossain viikolla 12 ja nyt 16. viikolla tästä pallosta ei voi kyllä erehtyä mitenkään ja piilottaminen mahdotonta. Painoni on...
  6. N

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Tervetuloa eva-maria! Mukava juttu kun täälläkin on kirjoittelu vilkastunut, alkaa vissiin kaikilta alun epäusko karista. :D Sokerirasituksesta ja lääkärineuvolasta sen verran, että mulla on eka sokerirasitus ensi maanantaina rv 13+2 ja lääkärineuvola oli kuluneella viikolla 12+3...
  7. N

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    luputupuna - hei, onpa kiva kuulla oikeita käyttökokemuksia noista erimerkkisistä kaukaloista ja muistakin tarvikkeista, näitä lisää! :) Myyjäthän aina puhuvat ihan mitä lystäävät, tunnetusti. ;) Se Brion kaukalo vaan tuntuis siinä mielessä niin hyvältä ratkasulta, että sopis noihin...
  8. N

    Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

    Ihastuttavia, persoonallisia nimiä lapsilla! Olivatpa sitten perinteisestä, vanhasuomalaisesta sarjasta kuten Urho Ilmari, tai uusia, harvinaisia kuten kauniisti sointuva Melike tai edellisellä sivulla mainitut luontonimet. Itse en voisi kuvitellakaan antavani lapselleni ns. tyypillistä...
  9. N

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 25, mies 26, yhdessä 10 vuotta, joista avioliiton satamassa viimeiset 1½ vuotta. Esikoisen LA helmikuussa 2012. :)
  10. N

    ISYYS ASIAA ! Olisin kiitollinen nopeista vastauksista !!

    Ensimmäiseksi haluaisin sanoa, että toivon vilpittömästi sinulle voimia miehen käytöksen edessä, vaikeassa tilanteessa. Tähän ei varmastikaan ole yhtä ainoaa oikeaa vastausta, mutta jos minun pitäisi kuvauksesi perusteella tehdä jonkinlainen päätös, niin vastustaisin isyyden tunnustamista...
  11. N

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Ihana kun jaksatte kirjoitella! Henkilökohtaisesti minua on kiinnostanut kaikkien jutut tasapuolisesti, lurkkailen täällä ja lueskelen lähes joka päivä. :) Tsemppiä kovasti kaikille mielialojen ja vastoinkäymisten vaivaamille, kyllä se tästä helpottuu! En tiedä miksi se kirjoittelu on tuntunut...
  12. N

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Eiiiihhh olin kirjoittanut kilometrin mittaisen viestin, mutta sitten kone tilttasi ja söi kaaaiikeeen! ARRGGH! Eikä enää ehdi kun täytyy miestä lähteä hakemaan töistä... Silti lämpimimmät osanotot Whisky Peatille ja Muikealla Mustikalle! Toivottavasti pääsette liittymään odottajiin...
  13. N

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Suurkiitos kaikille vastauksista starttihankintojen ja vaatteiden suhteen! Täytyy jättää hautumaan. :) Kyllä se sinne jonnekin joulun alle varmaan menee ennen kuin sen suurempia virityksiä aletaan ostella... siihen asti varmaan laitetaan vaan tupaa, raivataan huonetta, järjestellään kaappeja...
  14. N

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Oikein paljon voimia myös Alexsandrian perheeseen, pitäkää huolta toisistanne. :( luputupuna - Kiitos! Kiva kun kirjoittelu kolahti. :) Tuntuu, että minulla olisi teille toista/x:ttä lasta odottaville miljoona kysymystä, enkä tiedä edes mistä aloittaisi. Liittyy varmaan tähän edelleen...
  15. N

    Annatko lapsesi leikkiä koiran kanssa kahdestaan huoneessa?

    Meillä on kaksi mäyräkoiraa ja terrieri. Omia lapsia ei vielä ole, odotamme esikoista, mutta vastaan sisarusteni ja naapurien lasten kannalta (3-7 vuotiaita kymmenkunta), he kun käyvät säännöllisesti tassulaisten kanssa leikkimässä. Pääsääntönä olen pitänyt, että aina jonkinlaisessa valvonnassa...
  16. N

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Hei kaikki odottajat! Ensimmäisenä lämmin osanotto Talvikille, ja muillekin suru-uutisen saaneille. Toivon koko sydämestäni, että kaikki kääntyy hymyksi mahdollisimman pian. Mahtuuko helmikuun 2012 joukkoon vielä? :) Saimme mieheni kanssa melkoisen yllärin alkuviikosta kun...

Yhteistyössä