Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    mulla esikoiselta tuli tosi kovasti turvotusta ja menin sit tunkeen sormuksen liian aikasin takas sormeen ja niinhän siinä kävi et siniseksi veti ja äkkiä kultasepälle katkotuttaan sormus... samalla se sitä isonsiki sit. mulle tuli kans tytöltä 20 kiloa painoa ja ei siitä kukaan noin törkeesti...
  2. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Mimma]:Mies on ollu 5,1 kg ja 61 cm pitkä :O se puhu se lääkäri et pääsee painoarvioon, mut sit ku menin neuvolaan ja otin asian esille, niin se lekuri oli kirjotellu et edellinen vauva on ollut ton verran!!! ku siis meillä on eka yhteinen ja toi mun esikko oli vaan sen 3 620 g. Eilen kävin...
  3. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Hellurei TOOOSIII pitkästä aikaa!! On ollu niin väsy ettei oo jaksanu täälläkään käydä. Äippäraha päätös tuli heti joulukuussa kun sairaskassa sai verotiedot. Ja ihan mukava summa sitä tuleekin :) siinä oli kaikki maksupäivät summineen mukana myös :) Pinnasänkyyn petaria ekaks...
  4. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Heissan! Tässä ruokaa ootellessa pikanen sepustus... KN071: Saahan kummeja olla 5, et mikset ota kaikkia, niin ei tartte oman tunnon tuskia kokea ;) Meki ollaan jo pari päätetty, yks ei kuulu kirkkoon enää, mut tulee sit ei niin viralliseks kummiksi. Harvemmin sitä raamattua tulee luettua...
  5. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Tuossa tänään otettu masukuva (15+6), isohko tuo jo on ja ei enää peiteltävissä millään keinolla :) ruoalla on tosin oma osuutensa tähän kokoon :D :P Nyt on mullaki kesäloma lusittu ja töihin palattava.. Iltavuoro jo kolkuttelee.. :( Ois tuota kotonaki viihtyny :) Juupelle tsemppiä...
  6. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Tässä oksennustauti jyllää päällä, ite onneksi jo sairastin sen 3 päivää sitten mutta johan oli tauti! HYI! Viimeyönä alko sit tyttö oksentaa ja mies samoten.. Vetää niin voimattomaks et huh.. ite olin ihan sänkypotilaana ja nyt on mies, tyttö onneksi lopetti oksentamisen...
  7. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    niin ja se lisättäköön, et mulle tuli tänään turvakaukalo :D tilasin vauvalehen niin sai lahjaksi ton kaukalon :) vielä brion telakka malli (tosin ilman telakkaa) :)
  8. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Hei kaikille!!! pitkästä aikaa! tääl on ihan kamalasti tekstiä, en oo kerenny käymään edes lukemassa enkä ehdi/jaksa kaikkia lukea nyt.. Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin ja vastas täysin viikkoja (12+1) <3 Olihan se mahtava nähä se vaavi siellä kun olin ihan jo vaipumassa epätoivoon...
  9. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heippa hei kaikille! Nyt on muutettu uuteen kotiin, olihan se urakka. Joka ilta ku tavaroita laitteli ja kanteli niin pisteli mahaa sit.. Veto on kyllä ollu ihan pois, onneksi ens viikon jälkeen alkaa kesäloma (paremminki syysloma). Eka neuvola oli viime kuussa ja ei mitään tietoo elääkö...
  10. T

    Maaliskuun muruset 2012

    ilmeisesti nuo raskausajan tabut on vähän isompaa koko luokkaa (johtuuko sitten siitä ainesosien määrästä) koska lady vita mama on kans tosi iso... isompi ku burana :D
  11. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Sati VOI EI!!!!!!! toivotaan että olisi harmitonta vuotoa!!!!!!!!!!!
  12. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Heippa taas kaikille ja paljon onnea uusille!! ja suuren suuret osanotot surun kohdanneille :( joka kerta alkaa itseä entisestään pelottaan onko kohtalo ens kuun lopulla yhtä karu, kun np-ultra on... :( Aloitin viimeviikolla lady vita mama vitamiinit ja niitä söin esikoiseltaki. EIlen oli...
  13. T

    Maaliskuun muruset 2012

    VOI EI PIKKUVIIKINKI!!!! SUUREN SUURI OSANOTTO!! EI TODELLAKAAN OLISI HALUNNUT KUULLA TÄLLAISIA UUTISIA.. :'( :hug:
  14. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Me kans kerrottiin lähimmille heti plussauksen jälkeen.. ja työkavereista osa arvasi ku en kesäjuhlissa ottanut alkomaholia.. mua ei haittaa vaikka niin moni töissäkin tietää, pääsee itse helpommalla kun eivät anna nostella pesukoneita yksin :D Ja tää väsymys ja hajamielisyys on ollut niin...
  15. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei kaikille! ja paljon onnea uusille! mariaja ja pikkumökö : koittakaa jaksaa! hullua että tuomosia päiviä teetetään.. en oo varma maran tessistä mutta ainaki kuulostaa hullulta tuomoset päivät. tietysti pienessä firmassa on melkein tehtävä mitä pomo käskee, oli se sitten tessiä vastoin tai...
  16. T

    Maaliskuun muruset 2012

    nyt on sit maha paripäivää ollu ihan sekasin ja etova pahoinvoiva olo lisääntynyt :( minäkun toivoin että olisi jo ohi menossa, mutta ei :( MUILLA??? Pahantuulisuutta havaittavissa... murrr :/
  17. T

    Maaliskuun muruset 2012

    ihan mahtavaa kn071!! meillä vielä nuin lähellä nuo päivät niin voi hyvinkin olla että ainakin törmätään siellä :)
  18. T

    Maaliskuun muruset 2012

    HMMM, pitäsköhän itekki alkaa vonkumaan lähetettä :D
  19. T

    Maaliskuun muruset 2012

    painosta vielä.... tupakan polton lopettaminen keräsi kiloja jo vajaa kymmenen. onneksi ollaan vielä ihan normirajoissa.. raskauskiloja tuli edellisestä 20 ja nyt toivon jääväni alle sen jo tän nykyisen painon nousun takia.. toivosin jotain maks 15 kiloa niin niistä saattais jopa päästä joskus...
  20. T

    Maaliskuun muruset 2012

    IKÄÄ 27 V. JA LA 6.3.2012 ((laskurin mukaan,neuvola on 27.7 niin varmentuu siellä ja kierto ollut epäsäännöllinen. tosin ovis plussa 15.6)TOINEN LAPSI JA SAIRAALA RAS/(OYS) joku oli käyny oulaisissa ultrassa!!:confused: minäki tahon :D mitäs pittää epäillä että sinne pääsee :D tai jos joku...

Yhteistyössä