Hakutulokset

  1. Nojaaja

    Sairaslomalta töihin?

    Miten teidän työpaikalla suhtaudutaan henkilöön joka palaa saikulta töihin?
  2. Nojaaja

    Kaverikirja!

    .
  3. Nojaaja

    Allergia asiaa?

    Osaiskohan joku kertoa lisää/auttaa tässä asiassa?! Ongelma on se että meidän lapsella (2v) epäiltiin allergiaa, koska sai iho oireita syötyään tiettyjä ruokia, noh kävimme allergia testeissä jotka kaikki negatiivisiä.. ja kuitenkin oireet tulee aina näitten tiettyjen ruokien jälkeen, voiko...
  4. Nojaaja

    Tulipahan tuokin nähtyä!

    Nimittäin kouluikäisen tytön imettäminen julkisella paikalla, huh huh!! :O
  5. Nojaaja

    Siinä teille narsistisen pers.häiriön kriteerit!!

    Voitte tästä katsoa ovatko ystävänne, miehenne tai mahdollisesti jopa te itse narsisteja!! DSM-IV:n kriteeritDSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka...
  6. Nojaaja

    Nuorena jaksaa!! :(

    Mua sitten jostain syystä niin vit..aa tuo lause!!
  7. Nojaaja

    Rattaat joissa painoraja yli 15kg??

    Meillä on aikas isokokoinen 2,5vuotias ja nyt pitäis saada rattaat, Brio Ponyja olin aatellu mutta niissä painoraja 15kg ja poika on juuri tuon rajan yli.. Olisko kellään tietoa vastaavanlaisista mutta isommalla painorajalla!? :)
  8. Nojaaja

    Onko lastanne kiusattu?

    Ja miten olette asiaa hoitaneet, kenee olleet yhteydessä jne..? Mua kiinnostaa erityisesti alle kouluikäisten lasten tapaukset?!
  9. Nojaaja

    Nimi asiaa..

    Antaisitko lapsellesi saman nimen kuin serkkusi lapsella on? Minusta jotenkin outoa, varsinkin kun lapsilla ikäeroa reilu vuosi..
  10. Nojaaja

    1-vuotiaan synttärilahja ideoita?

    kyseessä tyttö, ja haluisin antaa jonkun vähän erikoisemman lahjan! :)
  11. Nojaaja

    Jos abortit kiellettäisi!

    Niin mitä tapahtuisi? Jos vaihtoehdoksi annettaisiin vain pitää lapsi tai, antaa adoptioon? Satuin sivusta kuulemaan tämän tyyliisen keskustelun ja jäin miettimään asiaan.. mitä mieltä te olette?
  12. Nojaaja

    Lapsesi lempi muumihahmo?

    Meillä on Nuuskamuikkunen, itse tykkään tuu-tikista! :)
  13. Nojaaja

    90-luvun baarivaatteet??

    Miehelle ja naiselle, mitä silloin pidettiin päällä kun lähdettiin rimpsalle? :)
  14. Nojaaja

    2-vuotias suosii isää..

    Meidän 2,5 vuotiaalla on ollu isän suosimiskausi noin puoli vuotta, on normaalia, mutta aiheuttaa välillä pahaamieltä mulle kun en kelpaa mihinkään.. Mietinkin miten tilannetta voisi tasoittaa pehmeästi?! Ollaan suurinpiirtein samalla tavalla läsnä lapselle ja molemmat vanhemmat asettaa...
  15. Nojaaja

    Jos ottaisit nyt asuntolainan?

    Niin mistä pankista sen ottaisit ja miksi??
  16. Nojaaja

    Mä tajusin..

    ..olevani niuhottava ja kontrolloiva ämmä joka haluaa avioeron.
  17. Nojaaja

    Mitä on kotiäitiys?

    Joo-o harvinaisen typerä kysymys, mutta mitä se on käytännössä teille jotka olette kotiäitejä? Hoidatteko kaikki asiat, mies saa tehdä mitä tykkää, vai miten?
  18. Nojaaja

    yksityiseltä kunnalliseen!?

    Voiko yksityislääkäriltä saada lähetteen lisätutkimuksiin kunalliselle puolelle? Ja onko jotain poikkeuksia!?
  19. Nojaaja

    Mielipiteitä, aiheena tupakointi työaikana!

    Kun mulla ei riitä ihan täysin ymmärrys siihen että tupakointi työaikana kielletään! Ymmärrän sen ettei voi juosta röökillä tunnin välein, eikä siellä voi viettää aikaa 15min kerrallaan! Mutta esim. jos on määritelty ruokatauko 20min niin eikö se ole oma asia istuuko sen ajan tupakalla vai...
  20. Nojaaja

    90-luvun ruokia?

    Mulla ei tuu mieleen kun voileipäkakku!:D

Yhteistyössä