Hakutulokset

  1. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei pääseekö mukaan? eksynyt_enkeli / 20 / 2. / KYS ja LA 11.1 Niin Ensimmäinen Lapsemme syntyi 17. päivä viime helmikuussa ja jaksoi elää n.20 minuuttia. Lapsella todettiin rv30 ARPKD ja poika sitten syntyi rv 37+jotain. Nyt sitten koko sydämmestäni toivon että tälle lapselle ei ole...
  2. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Voi bambi sinua :hug: voimia paljon!
  3. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    VAROITUS: sisältää pelkkää angstausta Tuntuu että oon ihan umpikujassa ihan kaiken kanssa. 1. kämppä on ku pommin jäliltä, ja parin viikon päästä ois muutto, enkä tiiä miten ihmeessä saan tämän tyhjäks ja siistiks, ja siihen kuntoon että tän vois hyvin mielin jättää tarkistettavaks...
  4. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Voi Naive voimia paljon sinulle! :hug: kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista ( koskien siis tuota aikaisempa viestiäni, jossa kerroin miten äitini ja isäni suhtautuivat vauva uutiseen ) "kuumeilija" No itse suhtauduin heidän kommentteihinsa melko tyynesti, sillä olin heillä käymässä...
  5. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heips! ei oo tullu kirjoteltuu mutta kyllä täällä tulee pyörittyy :) Ekana paaaaljon voimia surun kohdanneille :hug: sitten omaa napaa: Itelläni oli torstaina eka neuvola, ja kyllä sen jälkeen tää raskaus alko tuntuu jotenkin todemmalta. Itkuherkkyydestä ihan kauheeta vollotusta...
  6. E

    Maaliskuun muruset 2012

    Sipsunen : kiitos tiedosta =)
  7. E

    Synnytys ja peräruiske

    Hei! te joille on suolentyhjennys tehty, niin eikai sitä kyselty isän ollessa paikalla, tai kai se edes ajettiin pois siksi aikaa? minä nimittäis olen niin ujo ja helposti ahdistun tämmöisistä asioista, niin en haluaisi mieheni tietävän mitään tämmöisestä operaatiosta.
  8. E

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei tietääks kukaa että mihin viikolle asti hiustenvärjääminen on sallittua?? Ku mulla viimeks värjättiin punaseks ja alkaa olla aika kauheen näkönen nii ois kiva värjätä jollai neutraalil väril
  9. E

    Maaliskuun muruset 2012

    Sintulle paljon paljon voimia!! :hug: ikävää että piti käydä näin :( mimma]: minkäänlaista koulua en ole loppuun asti saanu käytyä, avopuolison kanssa asutaan yhdessä, ja sen kanssa menee kyllä ihan hyvin ja se on ollut iloinen vauvasta. Kummallakaan ei tällä hetkellä ole vakituista työtä...
  10. E

    Maaliskuun muruset 2012

    mimma] : kyllä todellakin luulen että saavan aikamoiset raivarit :S sillo ku kerroin siskolle nii seki sano että " äiti se kyllä kuristaa teijät " :D että näin... mut ihanaa että sulla suhtautuivat hyvin ! eksynyt_enkeli ja riäpäle 6+5
  11. E

    Maaliskuun muruset 2012

    Heips ihmiset! :) Vitsi ku ajatukset heittelee suuntaan ja toiseen. Välillä tuntuu että oireita on niin paljon että varmaa jo pitemmällä olisi raskaus kuin 6+5 ja sit välillä tulee olo ettei siellä masussa mitään elävää oo :( Oireita : rinnat on kasvanut ihan älyttömästi ja maha on...
  12. E

    Maaliskuun muruset 2012

    voi hyvänen aika miten nopeesti tänne tulee tekstiä!! en oikeesti saa kaikkee luettuu :_DD hitsi ku en millää malttas oottaa 4. päivään ku on se neuvola, saati sitte sinne ultraan. Haluisin niin saada varmuuksia siitä että masussa oikeesti on jotain elämää :) Ja ku haluisin jo kertoo...
  13. E

    Maaliskuun muruset 2012

    mimma] En ole vielä vanhemmille kertonu, enkä taija ihan heti kertoa. On niin paljon muutenkin stressiä (uuden asunnon etsiminen, mahd. muutto, oppisopimuspaikan varmistuminen yms.). Mutta pelkään pahoin, että kun äitille varsinkin kerron niin mahtaa muutamat Prkleet lennellä, mutta eiköhän...
  14. E

    Maaliskuun muruset 2012

    ilmottaudun!! vaikka kyllä pelottaa että vielä kerkee jotain dramaattista sattua :/ ekan kerran plussan testasin 4+1 ja vahvaa plussaa näytti (vaikka tein joskus 3 aikaan päivällä) ja uudestaan testasin parin päivän päästä ja lähes heti näytti vahvaa plussaa. Vaikea kyllä uskoa, että...
  15. E

    Oppisopimuksen aloittaminen raskaana ollessa

    Elikkäs, Olen nyt 6. viikolla menossa, ja olisi tarkoitus käydä sopimassa oppisopimuskoulutus sopimus. Varsinainen kysymys kuuluu : pitääkö näin alussa olevasta raskaudesta kertoa oppisopimuspaikan työnantajalle, ennen kuin tekee sopimuksen? toivottavasti tästä epämääräisestä viestistä...

Yhteistyössä