Hakutulokset

  1. oranssikirahvi

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Hei taas! Syvät osaanotot keskenmenon kokeneille.. tiedän miten kamala tunne se on, eikä sitä toivoisi kenellekkään. Itse kävin varhaisultrassa, ja pieni lepatus näkyi ruudulla, kaikki siis kunnossa. Vielä. Yhä kova keskenmenon pelko, nyt mennään 7 ja 8 viikon puolivälissä. Vielä on aikaa...
  2. oranssikirahvi

    vatsakivut

    Minulla meni viime raskaudessa vatsa tosi huonoon kuntoon. Alkuun oli ihan tavallista närästystä joka paheni, ja lopulta aloin saada kipukohtauksia alkuöisin. Ensin oli vain tunnin mittainen kipuilu jonka kanssa pystyi elämään ihan ok, lopulta kipukohtaukset kesti 10 tuntia ja itkin ja...
  3. oranssikirahvi

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Moi taas! Täällä on niitäkin onnellisia joilla menee jo viikkoja 10+, aika hienoa! Itsellä vasta 6+ jotain.. MUTTA oireita on ilmaantunut! Rintojen arkuutta ja pahoinvointia ja väsymystä. Varhaisraskauden ultra olisi kiva varata, mutta täytyisi lähteä kauemmas(paikallisella yksityisellä menee...
  4. oranssikirahvi

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Heippa kaikille! Varovasti vasta lueskelen täällä tekstejä ja jännitän! Olen kahden lapsen äiti, ja kolmas plussattiin hiljattain -LA olisi 29.12. jos kaikki menee hyvin. En vielä suuremmin osallistu, kun en tunne oloani niin "raskaaksi" ja pelkään jos se on merkki jostain, keskenmenoja on...

Yhteistyössä