Hakutulokset

  1. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hurjasti onnea vauvansa saaneille:heart: Omaa synnytyskertomusta sitten sadepäivän iloksi teille omaansa odottaville ( toivon niiin supistustuulia )!!!!! Eli menin ma 19.9 äitipolille verenpainekontrolliin. ja paineet oli yhä lääkityksestä johtuen nousussa ja oireena jatkuva...
  2. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pikaisesti maanantaisen venyneen äitipolikontrollin kuulumiset! Tyttö tuli!!!! 19.9 klo 21.33 Mitat 3825g /49,5cm ja pään ympärys 36cm. KOhonneen verenpaineen vuoksi siis ottivat heti käynnistykseen (kait koska saleissa oli tilaa ja mulla oli jo edellisyönä säännöllisesti supistellut ja...
  3. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi ihana synnytyskertomus Hassel:heart: Onnea siis vielä sinulle ja Marjalle Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin. Miten voi minunkin jäykkä kohtu supistua:O ????? ja nyt jo? Ei ole vasta kuin 39+1!!!!!!:D Illalla yhdeksän aikoihin pötköttelen sohvalla ja ihmettelen kun maha kiristyy ja...
  4. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Höpö mihinkään tulostamaan ole lähdetty;) Ei ole vielä lokakuu;) Niin super kaunis ilma ollut,että pihaa laitettu syyskuntoon. Mies nosti laiturin ja vesipumpun pois joesta ja innostuttiin sitten poikien kanssa vesureilla,sahoilla ja oksasaksilla raivaaamaan rannan vitikkoa. Siis homma josta...
  5. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi vauvantuoksuja Pirpanalle ja Jiimiille:heart: O&O nyt ankkuri mukaan ja jumittaudut sinne polille!!!! Omaa oloa. Eilen oli neuvola,erityisesti siis verenpaineen ja vauvan sykkeen kontrolloimiseksi. RR oli 138/88 noin kaksi tuntia lääkkeen oton jälkeen eli laskenut joo muttei mikään...
  6. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnentoivotukset vauvatuneille Pakko oli tulla jokojoko kyselyjä kommentoimaan. Mun perhe tietää siis ettei minulta kannata kysellä kuin sitten rv 41+jotain..jos sittenkään:mad: Aina on kyllä lasten syntymät ilmoitettu:whistle: Mutta anoppi tivaa joka kerta kun nähdään,asuu siis lähellä ja...
  7. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenta Yksinäinen ylhäisyys,kun kuopus tänään puolipäivää eskarilaisen kanssa päiväkodissa. Käy siis kahtena päivän viikossa puheenkehityksen viivästymän vuoksi ja tapaa samalla puheterapeutin..Millehän sitä siis alkaisi kun ihan yksin saa olla?! Jiimii kyseli käynnistyksistä. Mulla...
  8. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea Hipsunen:heart: Sadepäivä= sisäpäivä enimmäkseen:kieh: Mitä nyt poijaat kävellen haki eskarista ja koulusta...muuten niin pitkäveteistä. Alkaa tämänkin duracellpupun vireystaso laskemaan. Kuopuksen kanssa leipastiin sämpylöitä ja niitä nyt sitten vähän väliä ahmittu..että painoa vaan...
  9. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea Raisulle:heart: Voi huomenna loppuu miehen kesäloma ja saa taas itse alkaa arkihärdellistä vastaamaan..viedä lapset ja hakea lapset,tehdä kaikki ruuat,puunata ja pestä ja palvella poikakööriä...huoh,mitähän verenpaineet tykkää?!!? Nyt kun on saanut hetkeksi oikaista sohvalle ja jopa...
  10. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Perjantaipäivitys :flower: Miirikille ensin onnittelut Synnytyskivuista joku ensikertalainen kyseli. ja sieltä kyllä Branwen antoi nappivastauksen..Tosin siinä tuskan keskellä ei aina ajattele,että tämän kestää palkinnon vuoksi. Mulla tosin kokemusta vain käynnistyksistä ja erittäin...
  11. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hassel kyllä ilahduttaa=) Mieskin katsoo kun ääneen hörähtelen tässä koneella! Minäkin liityn tuohon vielä max. 4 viikkoa kerhoon, ei ne nämä meidän lapset ole tietänsä ulos löytäneet ennen L.A ( pojat ovat isänsä suuntavaiston perineet :D ) jospa tämä tyttö sitten ottaisi varaslähdön ja...
  12. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    :heart: Onnea kovasti vauvatuneille:heart: Viikonloppu meni touhutessa. Pitkästä aikaa oikein hyvä olo ja into päällä fyysiseen työhön. Oltiin mökillä mettän raivaushommissa ja samalla saatiin taas tulevaksi vuoksiksi halkoja. sen verran luistin normihommista etten ihan isoimpia puita...
  13. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santtu81 osaanottoni Suureen suruunne:'( Aivan käsittämätöntä!!!!
  14. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Neuvolakuulumisia täältäkin Oli siis kolmas ja viimeinen lääkärineuvola. RR nyt hiukan kohonnut 135/88 HB 118 Pulssi 155 Painoa n.+500g/viikko- kaiken kaikkiaan tullut n.14kg SF mitta 32cm laskenut siis,koska 2viikkoa sitten 34cm..pää alhaalla napakasti ja että tuntuukin kun...
  15. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Ainiin Vielä kommenttia maha-asukin liikkumiseen suhteessa sitten lapsen liikkumiseen maan päällä...muistelin että esikoinen oli sellainen rauhallinen jo mahassa, hitaita ja kevyitä pyyhkäisyjä ja sitten nämä 2 jälkimmäistä ovat olleet raisuja touhukkaita jo mahassa. Tosin kun raskaudet...
  16. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Moikka Ansuliinulle ja Casannalle superihanat onnittelut kääröistänne! lisää näitä kiitos=) Meidän perhe teki sitten onnistuneen lomareissun pohjois- suomeen/norjaan..ainoastaan automatkat (n.700km yhteen suuntaan ) aiheuttivat megaturvotusta. Mulla on vihkisormuksien tilalla ollut...
  17. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Sadepäivän kuulumisia Vaniljaiselle tervetuloa "naitujen" naisten kerhoon! ja miten sievä morsian! Synnytysasennoista. Minullakin kokemusta vain puoli-istuvasta ja kyljelleen ponnistamisesta,mutta siis olen tykännyt ja ovat toimineet. Ekassa meni 20min,tokassa 11min ja kolmannessa 6min...
  18. klematis

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hei täältä pukkaa mukaan vielä yksi syysvauvan odottaja:wave: Neljättä lasta siis odotellaan ja laskettu aika on 25.9. Aiemmat lapset ovat syntyneet -04,-05 ja -08. Olen pitkin vuotta lueskellut juttujanne ja myötäelänyt oman mahani kanssa. Nyt kun jouduin jäämään viikkoa ennen äippäloman...

Yhteistyössä