Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Ninnatar- mulla on ihan uusi sähköinen rintapumppu. Ostn sen jo raskausaikana eikä sille ole ollut tarvetta. kokeillut olen kerran. maksoi 69 € ja voisin sen 20 e myydä. siis ihan jos kiinnostaa ja aattelin et ei se vuokrauskaan varmaan halvempaa ole. Nannu30
  2. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Moikka, mä ilmottaudun myös mukaan tähän pinoon. Eli poika syntyi 13.1 viikoilla 40+2. Paino 3350g ja 50cm pitkä. Meillä poika vaikuttaa ainakin näin alkuun tosi helpolta. Yöllä saattaa nukkua 5-6h pätkiä joten ei voi valittaa. Mut luulen et se ilmavaiva-aika on vielä edessä, eikö sitä...
  3. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Moikka Pitkästä aikaa kirjottelen, lukenut olen kyllä päivittäin :) Meille syntyi poika PERJANTAINA 13.1=) viikoilla 40+3, paino 3350g ja 50 cm. Pipo 35,5. Synnytyskertomusta lyhyesti: Eli torstaina 12.päivä oli ihan normi päivä. Ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Tein sitten...
  4. N

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Eewokki- tai joku muu joka on tilannut vaunut tosta Villenkellosta!!! Mä oon etsinyt vaunuja monta kuukautta ja nyt ku laskettu aika ois n kk päästä niin ne mustat ( Eewokin laittama linkki) ois tosi mieluista mutta siinä sivulla lukee et toimitusaika6-8vk!! Siis VIIKKOA??? Ei kai se voi...
  5. N

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Moikka, Oli pakko tulla tammikuisista kommentoimaan.. Perätilasynnytys- itelläkin takana, ja esikoisen siis synnytin perätilassa ihan alakautta. Yrittivät kääntää sitä kahesti mahan päältä mut ei se siitä mihinkään liikkunut joten lantio kuvattiin että mahtuuko syntymään alakautta. Ja mua...
  6. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Moikka kaikille pitkästä aikaa!! Mukana edelleen ollaan, luen kyllä päivittäin mutta laiska olen kirjottamaan. SF-mitasta- mulla oli lääkärineuvola tossa tiistaina ja yläkäyrän yläpuolella myös mennään. Edellisessä neuvolassa 5 vkoa sitten mitta oli 24 ja nyt 30cm. Lääkärin puheesta...
  7. N

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Moikka!! Tulin vaan pikaisesti "käymään" tuolta tammikuun 2012 vauvojen puolelta. Itsellä siis vasta rv 23 menossa mut on tosi jäänä lukea teidän juttuja H-hetkestä. Oletteko kuulleet/kokeilleet seuraavaa kikkaa synnytyksen käynnistämiseen kotona: Mee vasemmalle kyljelle makaamaan, paa...
  8. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    MLM -Oli aikaisemmin puhetta tosta sf-mitasta. Mulla saattanut mennä jotain ohi mut tänään neuvolassa mitattiin multa ja se tais olla 22 :O . Se sano jotain et menee yläkäyrällä ja yritinki kysyä et mitä se tarkottaa et on noin korkee mut se puhu niin ympäripyöreesti et en sit loppujen lopuksi...
  9. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moikka, täällä myös rakenneultra takana (jouduttiin vaihtaa aikaa, alunperin siis 31.8) ja kaikki oli just niin kuin pitikin=) . Sukupuolta kysyttiin myös lopuksi vaikka kummatki oli satavarmoja et poika siellä on ja niin se meille vehkeet näyttiki. Hyvä et ei jäänyt epäselväks, sano et...
  10. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Hellou. Mulla tyttö syntyi perätilassa ihan alatiesynnytyksellä. Sain valita synnytänkö normaalisti vai sektiolla. Sieltä se tuli pylly eellä=) Ehottomasti haluaisin synnyttää myös toisen alateitse jos vaan mahollista. Huomenna alkaa sitte työt, lomailtu onki 2,5 kk. Työ on tosi fyysistä...
  11. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moikka. Täällä ilmottautuu vielä yks odottaja, LA 10.1 OYS ja ikäni siis 30 v, toinen lapsi tulossa. Löysin nämä sivut vasta muutama päivä sitte ja olenki ahkerasti lueskellut teidän juttuja. Mukavaa lukea samassa tilanteessa olevien "vaivoja ym." ku itseltäniki niitä löyty alussa vaikka...

Yhteistyössä