Hakutulokset

  1. nuori.äiti92

    Turku/lähikunnat hoi!

    Heippaa! :) Löytyskö uutta mamma/leikkiseuraa Turusta tai jostain läheltä (minulla ainakin auto käytössä satunnaisesti ja päästään muuallekin leikkimään) 20v äidille ja 1v2kk pojan klopille,ja itse asutaan Turun Pansiossa :) Poika kaipaisi enemmän toimintaa ja leikkikavereita,ittestäki...
  2. nuori.äiti92

    KAARINAS päin asuvat äidit :)

    Olen juuri 20v täyttävä mamma ja muutin juuri Turusta Kaarinaan perheeni kanssa,meillä on 5kk ikänen poika, enkä tunne täältä päin ketään ja Turussa en kauheesti enää pysty käymään päivisin eli oisi kiva saada lenkkeily,shoppailu,"kahvittelu" tai juttuseuraa tms. täälä päin asuvista :) Ei ole...
  3. nuori.äiti92

    Äippäkaveria 3kkn ikäisen pojan äidille Turusta/lähiseudulta?

    Olisi kiva saada uusia äitikavereita joilla saman ikäisiä vavveleita vaikkapa kahvittelu,shoppailu,lenkki seuraksi ja kun lapset tuosta kasvaa niin toisillensa leikkiseuraa :) Meiä pieni synty 10.9.2011. Olen asunut vasta vähän aikaa Turussa joten en kauheasti tunne ihmisiä täältä :P Asutaan...
  4. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Kysyin koska tyhmänä tälle palstalle kirjoitin ja täällä osa sanoo että psykologiset tutkimuksetkin sanoo ettei lasta saa jättää noin pienenä yöhoitoon ja ovat hyvin vastaan,ja puolet sanoo että saa jättää joten asia oli minulle kovin epäselvä ja halusin kysyä lastenpsykologilta ja aika jännä...
  5. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Kysin sosiaalitoimen lastenneuvolan lastenpsykologilta asiasta ja hän kyllä sanoi että voit jättää yhdeksi yöksi isovanhemman hoitoon eikä siinä ole mitään ongelmaa,mutta päätin silti ottaa lapsen mukaan reissuun ja isoäidin mukaan niin ei tarvitse kotona kokoaika kököttä ja pääsee...
  6. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Tämä on viimeinen viesti mitä tänne kirjoitan,menee jo maku tästä palstasta. Ensinnäkin te olette kaikki saaneet minusta aivan väärän kuvan,olen huono ilmaisemaan itseäni ja selittämään asioita selvästi. Toiseks,se on totta mitä joku sanoi,en tykkää kritiikistä,mutta kuka tykkää,ja...
  7. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Kuules nyt hei! Mä voin kertoo että vaikka kaikkea en vielä lasten kasvatuksesta tiedä,olen todella hyvä äiti lapselleni. Ja nimenomaanhan tulin tänne kysymään muiden ihmisten kokemuksia en minä mitään matkaa vielä ole lukkoon lyönyt. En minä todellakaan uskonut että siitä voisi olla lapselleni...
  8. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Plaaplaa. Teidän kantanne on tullut oikein selväksi. En väittänyt ettei kaipaisi,varmasti kaipaisi mutta me olisimme kumminkin pian takaisin vauvan luo. Tuliko mieleen että lapsia ei aina suunnitella,joskus vaikka e-pillerit voi oikein käytettynäkin pettää mikä on harvinaisempaa kumminkin ja...
  9. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Anteeksi että haluan tehdä vähän pitemmän reissun kun vain 2-3 tuntia mennä leffaan. :D Kyllä se siinä mielessä olisi kivaa että saisin rentoutua. Meidän vauva on vatsakipuinen eikä nuku pahemmin öisin joten kyllä yksi yö rentoutumista olisi ihanaa kullan kanssa. Ja toki tulisi ikävä mutta...
  10. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    En käytä alkoholia tai käy baareissa. Ja uupumuksesta sen verran että se oli osa syy miksi mietimme matkaa yhdessä,yksi romanttinen yö kahdestaan Tallinnassa. Meidän vauvan kanssa voi välillä mennä puol 6 asti aamullakin että nukahtaa,joten kyllä olen väsynyt ja kaipaan omaa aikaa edes pienen...
  11. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    On jo täällä ja esikoinen kylläkin! Alan kallistua siihen että otamme mukaan pienen koska minua ärsyttää ihmiset täällä jotka kuvittelevat että haluan jättää lapseni vieraan ihmisen kanssa kärsimään. hei camoon. niinkuin moni sanoo,myös ihmiset joita tunnen,ovat jättäneet vauvan...
  12. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Mua ei menojalka vipata,en käytä alkoholia eikä miehenikään,enkä käy juhlimassa. Koimme vain että olisi kiva lähteä kuukauden päästä yhdessä johonkin yhdeksi yöksi,vauva ei öisin nuku joten olemme tosi väsyneitä ja saisi samalla yön nukkua rauhassa kun vauva olisi isoäidin hyvässä hoivassa. Olen...
  13. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Toinen lisäys: Se että haluan lähteä mieheni kanssa yhdeksi yöksi Tallinnaan ei tee minusta huonoa äitiä tai vähemmän välittävää kuin sellainen joka ei iki maailmas jättäis. Emme ole ensinnäkään menossa rillutellemaan ja vetämään päät täyteen niinkuin jotkut kuvittelevat,koska emme kumpikaan...
  14. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Jos tosiaan olet kätilö en luottaisi sinunkaan tietämykseesi koska teidän tietämyksenne yleensä perustuu vaan huuhaa tutkimuksiin!
  15. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Meille tulis tosiaan tuttu hoitaja meidän kotiin ja koska vauva vain nukkuu suuriman osan ajasta missä välissä se ehtii minua niin paljon kaipaamaan että saa siitä traumoja niinkuin jotkut väittää :D
  16. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Mä en imetä,eikä mulla ole mikään kiire mennä mihinkään mutta puolison kanssa nyt vaan olisi kiva tehdä jotakin ja olen kuullut hyvin monen äidin jättävän pienenkin vauvan hoitoon yöksi joten taidan itsekin kallistua kumminkin siihen. Varmasti minullekin ikävä tulee omaa pientä mutta en mä...
  17. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Lisäyksenä: että en imetä,joten sen puolesta ei ole ongelmaa ja poika nukkuu suurimman osan vuorakaudesta,on hereillä vain muutaman tunnin. Isoäidin kanssa ollaan oltu tiiviisti tekemisissä syntymästä asti.
  18. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Kirjoitin vähän epäselvästi :D Siis kehotti että EN lukisi mitä keskustelupalstoilla sanotaan enkä kyselisi sieltä neuvoja :p
  19. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Olemme suunnitelleet puolisoni kanssa yhteistä Tallinnan matkaa jossa menisi 1 yö,ja poikamme olisi silloin n.3kk. Isoäiti tulisi kotiimme hoitamaan häntä. Kävin tänään neuvolassa ja siellä sanoivat että alle vuoden vanhaa ei saa jättää yöhoitoon. Kun lapsi on yksi,saa jättää yhdeksi yöksi,ja...
  20. nuori.äiti92

    Onko täällä ketään?

    Niinpä! Ois ihana jos sais nukkuu edes vähän enemmän ku 2-3 tuntia putkeen ja sitten taas tunnin syöttö/royhtäytys väli :/ Meiä pieni nukkuu hyvin päivisin mutta iltasin menee aina pitkään ennen ku nukahtaa ja kummiski herää korkeintaa 3 tunnin pääst :p

Yhteistyössä