Hakutulokset

  1. P

    suuri myooma

    Hei, Ajattelin kannattaisiko minun käydä kysymässä useammalta lääkäriltä mielipide, kun 15.8.2011 riskiraskauteni päättyi kuolleen pojan synnytykseen viikoilla 17+6. Raskauteni oli riskiraskaus, koska viikolta 9 aloin vuotamaan runsaasti verta ja kohdussani todettiin olevat 8x8cm myooma...
  2. P

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    Kiitos Bindi. Ajattelin ottaa yhteyttä potilas-asiamieheen, heti kun olen saanut pienen enkelimme tuhkauksen ensin järjestettyä.
  3. P

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    laitan tännekkin kokemukseni keskenmenosta, toivon mukaan ketju on vielä toiminnassa. keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan...... Minulla raskaus on oli viikoilta 9 alkaen riskiraskaus, verenvuodon ja suuren kohdun takaseinämässä olevan myooman...
  4. P

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    Tänään jouduin sitten vielä palaamaan Jorviin, kun rintatulehdus pukkasi, koska unohtivat osastolla antaa pillerit maidontulon estoksi, ei kovin henkisesti helpota toipua, kun kroppa olettaa että olisi pikkuinen ruokittavana. Ja kun raskauden aikana menetin paljon verta ja synnytyksenkin jälkeen...
  5. P

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    Kiitos <3 ajattelinkin asiaa selvitellä, mikä yleensä on tapana jos hakeutuu raskaana olevana ja itse huonokuntoisena Jorvin naistentautien päivystykseen, niinkuin noilla viikoilla kuuluukin, niin onko tapana, että varmistetaan vain että sikiö voi hyvin, olisiko minun sitten pitänyt itse käydä...
  6. P

    Jälkivuoto km tai keskeytyksen jälkeen?

    Hei, voimia sinulle toipumiseen. Minulle tehtiin nyt maanantaina rv17+6 keskeytys ja kätilö sanoi vuodon kestävän n. 1-2 viikkoa, tietenkin ihan ihmisestä riippuu, tuo on yleisin aikahaarukka.
  7. P

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    Minulla raskaus on oli viikoilta 9 alkaen riskiraskaus, verenvuodon ja suuren kohdun takaseinämässä olevan myooman takia. Jouduin koko aika ramppaamaan Jorvissa päivystyksessä omasta huolesta johtuen ja joka kerta katsoivat ultralla, että sikiö liikkuu ja voi hyvin, mutta kertaakaan minuun ei...
  8. P

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Hei, ajattelin jospa vihdoin ja viimein uskaltaisi ilmottautua odottajaksi, raskaus kun on riskiraskaus ison myooman ja 8vko:a kestäneen verenvuodon takia, viikkoja on nyt kasassa 17+1 . Päivä kerrallaan tässä mennään ja toivotaan parasta :) Eli LA on 19.1 ja JS olisi synnytykseen tarkoitus...

Yhteistyössä