Hakutulokset

  1. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei :wave: Tulin teitä vielä tervehtimään. Suuret onnittelut plussanneille, muutama taisi teitä olla :heart: Voimia kaikille muille, missä vaiheessa olettekin :heart: Oma tilanteeni on se, että nyt on meneillään rv 8+0 jos joku päivittää listaa niin minulle voi laittaa LA 13.06.2012...
  2. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tsemppiä kaikille, täällä on tapahtunut taas niin paljon :hug: Olen hengessä mukana täällä taustalla ja käyn lueskelemassa teidän kuulumisia aina kun ehdin :heart: Vielä on pitkä matka ekaan ultraan, mutta sinne asti yritän sinnitellä kotitestin tulokseen luottaen. Mitäs Ööpölle kuuluu...
  3. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Huomenta. Suuret onnittelut kaikille plussanneille :flower: toivottavasti tulee lisää plussia +++++:whistle: voimia neganneille uuteen koitokseen :hug: piinailijat, piikittelijät (tai sitä odottavat) tsemppiä :) Tuosta veritestistä kyselisin, onko se "määrätty" teille vai ootteko itte...
  4. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei kaikille! Oon yrittäny kaikessa rauhassa piinailla täällä taustalla, vaikeaa on ollut, aika on mennyt niin hissuksiin ja olot on vaihdellut kovastikin, mieli on ollut alavireinen... Pp4-pp5 oli kipuja, nopeasti ohi meneviä, mutta välillä otti niin lujasti kipeää että teki mieli mennä...
  5. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mahtava määrä piinailijoita :popcorn: Dreamer: Mulla on ollut punktiopäivän illasta alkaen käytössä Lugesteron kapselit (progesteronia) 200mg 3Xpäivässä ja Multitabsia (raskaus monivitamiini) aloin popsimaan hoitojen aloituksen lähestyessä. Tervetuloa ejeba :wave: Kiitos jadekivi...
  6. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Testipäivä 6.10 (1.ICSI) pp6 meneillään ja ajatukset on yhtä vuoristorataa : / Kaikki oireet joita on, pistän Lugejen piikkiin mm. rinnat on törkeän kipeät, maha pömpöttää, pienet päikkärit tulee otettua joka päivä... aivan piinailun alussa oli kipuilua; sellaista pistosmaista ja nopeasti...
  7. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Huomenta! Eilen haettiin meillekin kyytiläinen :heart: Kato oli käynyt, 9 solusta 3 hedelmöittyi, 2 Top alkiota ja 1 hitaampi (hitaamman kohtalo ei ollut vielä eilen varma. Onneksi edes yksi pakkaseen. Ööpö ja Tillu pitkää pinnaa piinailuun =) Dreamer hieno saalis ja mukava, että...
  8. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    iltoja :wave: Täällä myös punktio takana ja se meni aivan ok. Nopea toimitus eikä tosiaan tuntunut kipuja, nyt illalla on ollut pientä jomotusta. 9 munasolua tuli saaliiksi ja torstaina siirto, jos kaikki menee hyvin. Tsemppiä kovasti kaikille punktioon valmistautuville :hug:
  9. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    iltaa... Ekkuna suuret onnittelu Jag kyytiläisestä :heart: Klo. 22.00 pistin Pregnylin, nyt pistosvälineet jemmaan ja odottamaan tiistai aamua :popcorn: toivotaan hyviä punktioita ja biopsioita :whistle: Kaikille kovasti tsemppiä ja tervetuloa Krisuli!
  10. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei taas :wave: Halaus negaa testanneille :hug: kyytiläisiä hakeville ja piinisteleville puhaltelen ++++:whistle: Aika kuluu niin hitaasti, oma vointi alkaa olemaa aika tukala... ma oli ultra, jossa näkyi 9 follia, niiden koko meni aivan täysin ohi mun korvien, mutta lääkäri oli aivan...
  11. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Johkunen ja Katjuska onnea kyytiläisitä :heart: Tervetuloa Anni voimia ja onnea jatkosuunnitelmiin :hug: Ööpö mennään aikalailla samaa aikataulua =) mulla alkoi tiistaina Puregon 150IU ja sunnuntaihin asti kans pistelen, sitten ma ultra. Rowan Mulle ei oo annettu tarkkaa punktiopäivää...
  12. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Rowan uskon, että mietityttää, mutta olen myös aika varma että tarvittava määrä meni perille. Itselleni myös tuli pistoksen jälkeen veripisara ja kun pyyhin sen kevyseti pois, tuli vielä toinenkin. Ymmärrän hyvin ajatuksesi, tässä kun on jotenkin koko ajan "veitsenterällä", tuntuu että mitä...
  13. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    iltoja kaikille tasapuolisesti =) Täällä on tapahtunut kaikkea niin valtavasti etten pysy enää kärryllä, pitää lukasta ajan kanssa kaikki läpi. Mulla oli tänään se kauan odotettu 0-ultra ja sain pistosluvan, huomenna alkaa Puregon 150IU päivässä. Tää varsinaisten menkkojen jälkeinen sitkeä...
  14. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Iltaa! ja uusille tervehdys :wave: Flunssa on peestä, mutta onneksi alkaa jo hieman helpottamaan :snotty: Onnittelut kyytiläisitä jadekivi ja neulatyyny :heart: Aliaana ja Ööpö voimia kovasti molemmille. Rowan: Joo, Procren oli ihan kivan hintanen. Kävin kans ajoissa ostamassa sen...
  15. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei! Tervetuloa neulatyyny:wave: Rowan: luulin, että mulle tulis pahempiakin sivuoireita Procrenista, mutta vähällä olen päässyt. Pistoskohta ärtyi; punoitusta ja lievää kipua (pistäminen onnistui hyvin, nuo tuli sitten hetkenpäästä) mutta menivät sen päivän aikana ohi. Kuumia aaltoja...
  16. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    jadekivi: voi harmi, että oli kivulias toimenpide, onneksi se on nyt tehty ja saalis on mainio :) Ninnu: suuren suuret onnittelut :flower: :)
  17. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei! jadekivi: tsemppiä huomiseen :hug: Rowan: mulla on mielestäni tosi pitkä aika tuon Procrenin ja 0-ultran välillä... oisko siinä joku 20 päivää. Tiedä sitten oisko kyseessä ihan tuo Nonnan veikkaama jonojen tilanne :|
  18. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tervehdys :wave: ja terevetuloa uusille =) Ninnu77 varovaisia onnitteluja täältäkin sinulle =) Kyllä on jännittävää aikaa. Susirouva :hug:
  19. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei :wave: Kuinkas piinailijat jakselevat? toivottavasti teiltä tulee plussa uutisia =) jadekivi hyvät ultra tulokset, vielä loppurutistus =)
  20. K

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    jag78 ja Rowan79 noita liikunta asioita oon minäkin mietiskellyt ja päätynyt siihen, että kevennän huomattavsti tahtia piikitysten alkaessa ja jatkossa jää varmasti punttisalit ja kahvakuula tauolle. Juuri niin kuin Rowan kirjoittelit, on minullekin liikunta "pään nollausta" ja varmasti asia on...

Yhteistyössä