Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Hei vaan kaikille ja tervetuloa mukaan Sandem. Täällä tosiaan on kirjoittelun tahti hieman hiljentynyt mutta jospa se siitä pikkuhiljaa :) 3kk neuvolassa käyty. Typy sai rokotteet ja sitä pikkaisen itkeskeli, mutta onneksi ei mitään hirmu paniikkihuutoa tullut mitä äiti pelkäsi...
  2. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meillä oli 2 kk neuvola toissapäivänä. Typy on kasvanut kiitettävästi yläkäyrällä siten että painoa oli nyt 5510 g ja pituutta 59,5 cm. Saatiin rota ja kyllä tää sitten sonti ja puklailikin koko päivän, muttei onneksi ollut kipeänä :) Raskauskiloja tuli 11-12 ja ne oli jo hävinneet kun kävin...
  3. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Heipä vaan kaikille. On kyllä aika vaan vilistäny johonkin. Ei oo tullu koneellakaan oltua oikeastaan ollenkaan. Välillä ei ehdi yökkäriä vaihtaa ennenkuin mies tulee töistä kotiin, mutta ei se haittaa :D Täällä yöt menee vaihtelevalla menestyksellä. Kyllä typy nukkuu hyvin kun sen vaan saa...
  4. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Heips vaan kaikille! Vihdoin itsekkin ehtisi tänne ilmoittautumaan :) Himmu, Tyttö 6.1. 54cm/4096 g (41+6) on tämä ensimmäinen kaksi viikkoa mennyt ihan vilahduksessa, typy on niin ihana ettei välillä edes malta itse nukkua kun ihastelee nyyttiä. Uusi arki on lähtenyt sujumaan hienosti...
  5. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Heipähei vaan kaikille. Nyt on täälläkin jakauduttu. Meille syntyi ihana pörröpäinen tyttö 6.1. 41+6 klo 17.04 mitoin 4096 g ja 54 cm ja pipo 37 cm!! Jouluvauva tiesi että nyt on viimeinen mahdollinen hetki tulla omillaan ( seuraavana päivänä olisi käynnistetty) ja olla jouluvauva, eikös se...
  6. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Bob, oon jostain kuullut / lukenut, että eri rintapumpusta voisi olla apua. Että joillain toimii tämä kyseinen malli ja toisilla ei sitten ollenkaan. Jos vaan saisit jostain toisenlaisen pumpun kokeiltavaksi? Voiskohan se auttaa? Jos en ihan väärin muista, niin ainakin keski-suomen alueella...
  7. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Tuohon jatkokeskusteluun, että onko kukaan halukas jatkamaan täällä foorumilla, siis siellä vauva-puolella, kun itse en ainakaan mihinkään fb-ryhmiin voi lähteä kun en koko naamakirjaan kuulu :| Himmu & X (jolla ei ole nähtävästi mitään halua tulla ulos) 41+4
  8. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Tuli vielä tuosta sairaalakassista sairaalakassista mieleen, että te jotka oote jo nyytin käyneet hakemassa, niin mitä turhaa ylimääräistä tuli otettua mukaan tai mitä olisi kannattanut olla mukana?
  9. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Onnea kaikillle nyytin saaneille! Ei ainakaan vielä oo kukaan ilmottanu että ois nyytti jouluaaattona syntyny? Vai onko mulla vaan menny ohi? Itse huokaisin aattoyönä helpotuksesta, kun huomasin että kello alkaa käydä puolta yötä, niin ei nyt onneton ainakaan...
  10. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea nyytin saaneille. :flower: Julialle meinasi tulla Jouluvauva :) osukohan kellään nyt sitten aatolle paketin toimitus? Meillähän se ois ollu laskettu päivä mutta vieläkin yhdessä kasassa ilman mitään tuntemuksia. Tuntuu muilla olevan enemmän kiire. Tuleva mummokin on ihan täpinöissään :D...
  11. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea kaikille pikku nyyteistä! :flower: Jabbadabballa kyllä varmasti unohtumaton synnytys :xmas: Täällä vieläkin yhdessä kasassa, eikä mitään "tuntemuksia", mutta ei kyllä edelleenkään mikään kiirekkään :D välillä meinaa vähän kolottaa ja liitoskivut hidastaa etenemistä, mutta ei anneta sen...
  12. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Malttamaton ihana pallo sulla, varsinkin edestäpäin :D Himmu & X 38+4
  13. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onko mussa joku vika kun mulla ei oo yhtään kiire saada tuota masukkia ulos?? :P minun puolesta saa ihan tulla vasta ens vuonna. Vielä on kaikkee tekemistä ja touhuumista vaikka tänään hoksasinkin että on jo kohta kuukausi äippälomaa takana. Mihin ihmeeseen se aika on oikein vilahtanu...
  14. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea vauvautuneille!! :flower: :flower: Ja jaksamisia mahan kanssa pallotteville :hug: ;) Täällä ei oma masu menoa juurikaan haittaa. Eilenkin kävin vähän shoppailemassa, ensimmäiset kolme ja puol tuntia meni äkkiä, viimeinen etappi ruokakaupassa otti jo voimille ja kun kotiin pääsi niin...
  15. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea kaikille nyytin saaneille! :flower: niitä on taas tullut hurjasti. Ja tervetuloa uusille :wave: Onko minussa joku vika kun minulla ei ole vielä mikään kiire luopua tästä ihanasta pallomahasta? Ei sillä, on mulla vielä vaikka mitä tekemätöntä hommaa, mutta ei siitä huolimmattakaan...
  16. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Mitä mitä mitä? Mulla on ollut niin kiireinen ensimmäinen äippälomaviikko ettei ole ehtinyt täällä käydä lueskelemassa, ja reilussa viikossahan on tapahtunut vaikka mitä! :D Minä olin jo itsekseni miettinyt, että kun näin pitkälle marraskuuta päästiin ilman äksöniä, niin korkeintaan kaksi...
  17. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Kurre(ko?) se sanoi siitä, että "kannattelee" masua kun supistaa... hauskaa että joku muukin niin tekee :D vaikka ei se mulla mitään auta, mutta kun yrittää kävellä ja rupeaa supistamaan, niin kaksin käsin "kannan" sitä masua, niinkuin se muka helpottaisi asiaa jotenkin :laugh: Mulla ne...
  18. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Mame31, ei mua vielä ainakaan oo ruvennu ärsyttämmään nuo kyselyt. Se ehkä vähän ärsyttää, kun sanoo että laskettu aika on Jouluaattona, niin siitä tulee sitten ihan hirmuiset kauhistelut, että "voi lapsi parkaa", "mitenkäs teidän Joulu sairaalassa" jne. Joo-o, tiedetään. Olisihan se lapsen...
  19. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Vaavimasu, ompas ihana että joku muukin aikoo laittaa lapsensa kömmänään. :D Mutta sinäpä taisitkin olla sieltä Oulun suunnalta. Täällä keski-suomessa kukaan ei ymmärrä mitä kömmänä tarkoittaa. Tai sitten kun oon etsinyt vauvalle vannaa. Kuulemma ovat ihan mun omakeksimiä sanoja :S Himmu & X...
  20. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Tombatar, ne kestot kiinnostaisi. How much?

Yhteistyössä