Hakutulokset

  1. L

    Jatko tarina: Jatka VAIN YHDELLÄ lauseella...katotaan mitä syntyy ! Rohkeesti mukaan

    Suihkun raikkaana nuori, kaunis nainen seisoi alastomana peilin edessä miettien päälle pantavaa. Viekas hymy välkähti naisen silmissä, kun hän päätti jättää pikkarit ja rintsikat pois.
  2. L

    Lauantai-ilta

    Ilmassa oli teinipoikamaista jännitystä ja kutinaa, kun astelimme rinnakkain lämpimässä syysyössä kohti Sannan kotia. Olin tavannut Sannan illalla ravintolassa. Hain häntä tanssimaan ja muutaman tanssin jälkeen istuimme baaritiskillä juttelemassa niitä näitä. Heti alusta lähtien...
  3. L

    Hotellin saunassa

    Heräsin yksi pimeään huoneeseen. Päätä särki vieläkin eilisen kokouksen ja pitkäksi venyneen illallisen jälkeen. Taas yksi tylsä yö ja tylsä aamu hotellissa. Onneksi tämä oli viimeinen työmatka tälle vuodelle. Nyt vain ylös, aamupalalle ja ajo kotikaupunkiin. Ilmoittautuminen pomolle...
  4. L

    Oli synkkä ja myrskyinen yö

    Se yö oli kuuma ja tukala. Nukuin levottomasti, levottomia unia nähden. Unessani oli sodan keskellä. Tykit jyskyivät ja tulenlieskat löivät tykkien piipuista. Säpsähdin hereille, mutta jylinä kaikui vielä korvissani. Makasin pimeässä huoneessa kuunnellen etäistä jylyä. Äkkiä kirkas...
  5. L

    Laura

    Joskus kahden ihmisen välinen kemia, eroottinen lataus on niin voimakasta, että se on lähes käsin kosketeltavaa. Minun ja Lauran välinen kemia toimi tällä tasolla. Olin tuolloin 22-vuotias mikrotuki keskisuuressa yrityksessä. Laura oli noin kolmekymppinen yrityksen maksuliikenteenhoitaja...
  6. L

    Sovituskopissa

    Kello lähenteli yhdeksää aamulla, kun ajoin auton pienen maaseutukaupungin vaateliikkeen eteen. Olin matkalla kaverin mökille ja tarkoitus oli kalastella, saunoa ja käydä lavatansseissa. Resuiset farkut jalassa ei oikein viitsis tansseihin lähteä. Astuin hiljaiseen kauppaan, jossa ei näkynyt...

Yhteistyössä