Hakutulokset

  1. S

    Rasittaa kun opiskelijat valitaa kun ei ole mukamas rahaa, mutta silti mennään joka vkl baariin.

    Se näyttää nykyään menevän niin että joko kouluttaudutaan huipulle asti tai sitten ei ollenkaan mutta silti ilman suhteita mihinkään ei pääse töihin kokonaan ilman koulutusta.
  2. S

    noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

    Suurin osa näistä lahjoista kuulostaa mun mielestä ihan tavallisilta. En ymmärrä miksi voi vaatia muilta ihmisiltä niin kovin paljon omalle lapselleen.... Eikös se kuitenkin oo pääasia että ovat sen lahjan hankkineet jos joku merkkipäivä kerran on. Ja noista liian pienistä vaatteista niin ei...
  3. S

    Rasittaa kun opiskelijat valitaa kun ei ole mukamas rahaa, mutta silti mennään joka vkl baariin.

    Opiskelijatko on sitten ainoat jotka valittaa? Niin valittaa yksinhuoltajat, muuten vaan huonotuloiset, alkoholistit sossupummit nistit ym. ja aivan varmasti osa heistäkin käy joskus baareissa. Ei ole varmaan kuitenkaan sulta pois kenenkään ryyppyrahat. Ja ymmärrän oikein hyvin että jos...
  4. S

    Voi apua, taitaa Yh-äipät "edustaa" vahvasti BB:ssä tänä vuonna...

    Eivätkö äidit saisi elää myös omaa elämäänsä siitä huolimatta että on lapsia? Ja jos lapset ovat pieniä niin tuskin ohjelmaa katsovat eli eivät myöskään kuule äitinsä paljastuksia tai näe mitä talossa tapahtuu ja jos taas ovat sen ikäisiä että saavat jo sitä katsoa niin sillä tuskin on enää väliä.
  5. S

    Onko täällä muita jotka oikeesti joutuneet pelkäämään miestä?

    Kyllä olen joutunut pelkäämään ja elänyt sellaisen miehen kanssa kaksi vuotta. Sitä edellisen kanssa kolme.
  6. S

    Vauva 3kk1vk ja aion aloittaa jo hiljalleen soseiden maistelun

    Kyllä meillä ainakin poika jaksoi paremmin ja söi harvemmin kun alettiin antaa soseita 3kk ja jatkoin samalla imettämistä 6kk asti. Mutta eiköhän se ole jokaisen äidin oma päätös miten tekee.
  7. S

    Perinteinen Mitä tänään syödään?

    Jauhelihakastiketta ja spagettia
  8. S

    Just ysiluokan aloittanut ilmoitti menneensä kihloihin...

    Onnittele ja toivo parasta. Saman ikäisenä menin minäkin "kihloihin" kun olin niin rakastunut ensimmäiseen poikaystävääni. Vuosi kihlojen jälkeen erottiin ja nyt kun on aikaa kulunut jo vuosia ja vähän olen siitä viisastunut niin tiedän että oman lapseni kohdalla en ottaisi asiaa kovinkaan...
  9. S

    kysely ihan ajan tappamiseksi

    Maatalon emäntänä voisin viihtyä :)
  10. S

    Olenko huono äiti??

    Jos olis huono äiti sen perusteella paljonko lapsi kolhii itseään niin olisin varmaan maailman huonoin. Meillä kun poika on loukannut itsensä pienestä asti aina kun selkänsä kääntää. Nyt 3-v ja alkaa vähän jo rauhoittumaan mutta on ollut otsa auki ja pää mustelmilla. Ja musta tuntuu että...
  11. S

    Nuoria äitejä itä-helsingistä :)

    Helsingistä kyllä mut ei Itä-Helsingistä :) Kaivaittaisiin myöskin seuraa. Itse olen 22-vuotias ja poika 3-v. Mutta autolla kun liikutaan niin ei niin väliä mistä päin Helsinkiä.
  12. S

    88 vuoden mammat

    Täällä -88 äiti myöskin :) Ja poika on nyt 3-v.

Yhteistyössä