Hakutulokset

  1. Ä

    Kirjeystävät hukassa!!

    Heips! Olen 24vuotias äityli Vaurkauven seudulta,nykyisin olen perheeni (avopuolison ja poikani) kanssa ensikodilla. Poikani on syntynyt 08/11.Olen erittäin eläin-ja lapsirakas sekä monitaitoinen ja luova immeinen. Etsin immeisiä jotka ovat itsekkin olleet ensikodissa tai avopuolella yms. Olisi...
  2. Ä

    Uusia tuttavuuksia!!

    Uusia tuttavuuksia kaipailis tällainen 24-vuotias Varkaudessa asuva äiti. Olen juuri saanunna pojan ja nyt kaipaisin vertaistukea ja ystäviä muista äideistä. Itselläni kaverit ovat sellaisia joilla ei ole viel perhettä eivätkä siksi ymmärrä kaikkea niinkuin samassa tilanteessa olevat. Olen...
  3. Ä

    Uusia tuttavuuksia!!!

    Uusia tuttavuuksia kaipailis tällainen 24-vuotias Varkaudessa asuva äiti. Olen juuri saanunna pojan ja nyt kaipaisin vertaistukea ja ystäviä muista äideistä. Itselläni kaverit ovat sellaisia joilla ei ole viel perhettä eivätkä siksi ymmärrä kaikkea niinkuin samassa tilanteessa olevat. Olen...
  4. Ä

    Ystäviä Itä-Suomesta!!

    Uusia tuttavuuksia kaipailis tällainen 24-vuotias Varkaudessa asuva äiti. Olen juuri saanunna pojan ja nyt kaipaisin vertaistukea ja ystäviä muista äideistä. Itselläni kaverit ovat sellaisia joilla ei ole viel perhettä eivätkä siksi ymmärrä kaikkea niinkuin samassa tilanteessa olevat. Olen...
  5. Ä

    Ystäviä Itä-Suomesta!!

    Uusia tuttavuuksia kaipailis tällainen 24-vuotias Varkaudessa asuva äiti. Olen juuri saanunna pojan ja nyt kaipaisin vertaistukea ja ystäviä muista äideistä. Itselläni kaverit ovat sellaisia joilla ei ole viel perhettä eivätkä siksi ymmärrä kaikkea niinkuin samassa tilanteessa olevat. Olen...
  6. Ä

    uusia tuttavuuksia!!

    Olen 24-vuotias nykyään Varkaudessa asuva naikkonen. Olen muuttanut joulukuussa-09 tänne asustelemaan Keski-Suomesta. Olen sosiaalinen,rehellinen,luotettava,tykkä än kuunnella toisia ja jakaa kokemuksia. Olen myöskin iloinen,rehti ja erittäin avoin sekä oma itseni. Toivon sinunkin olevan oma...
  7. Ä

    Heips Varkauslaiset/lähiseurulaiset!

    Olen 24-vuotias nykyään Varkaudessa asuva naikkonen. Olen muuttanut joulukuussa-09 tänne asustelemaan Keski-Suomesta. Olen sosiaalinen,rehellinen,luotettava,tykkään kuunnella toisia ja jakaa kokemuksia. Olen myöskin iloinen,rehti ja erittäin avoin sekä oma itseni. Toivon sinunkin olevan oma...
  8. Ä

    uusia ystäviä!

    Olen 24-vuotias nykyään Varkaudessa asuva naikkonen. Olen muuttanut joulukuussa-09 tänne asustelemaan Keski-Suomesta. Olen sosiaalinen,rehellinen,luotettava,tykkä än kuunnella toisia ja jakaa kokemuksia. Olen myöskin iloinen,rehti ja erittäin avoin sekä oma itseni. Toivon sinunkin olevan oma...
  9. Ä

    Varkaudessa asuvat äidit !

    Olen 24-vuotias nykyään Varkaudessa asuva naikkonen. Olen muuttanut joulukuussa-09 tänne asustelemaan Keski-Suomesta. Olen sosiaalinen,rehellinen,luotettava,tykkä än kuunnella toisia ja jakaa kokemuksia. Olen myöskin iloinen,rehti ja erittäin avoin sekä oma itseni. Toivon sinunkin olevan oma...

Yhteistyössä