Hakutulokset

  1. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    mekin mielellään tultaisiin pikku herran kanssa, mutta keskosuuden takia ei saada vielä edes ulkoilla saatikka sitten tulla minnekään julkiselle paikalle :( eli odotellaan vielä neljän seinän sisällä että herra kasvattaa kokoaan yli kolmen kilon ja saa luvan hiljalleen aloittaa ulkomaailmaan...
  2. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Onnittelut Jerikalle :) Maarit: meidän pikku herra oli viikkoihinsa nähden ihan hyvän kokoinen eli 49cm ja 2785g, mutta tuo ennenaikaisuus aiheutti keuhkojen kanssa ongelmaa eli hengitti kyllä itse, mutta huonolla teholla eli kerrytti itseensä hiilidioksidia ja se ei siis poistunut kunnolla...
  3. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Onnea Miirikki :) Meilläkin muuttui suunnitelmat, suunniteltu sektio piti olla siis 21.9., mutta pieni mies päätti toisin ja tuli kiireellisellä sektiolla maailmaan to-pe välisenä yönä viime viikolla eli 9.9. vaikka raskausviikkoja oli vasta 35. Kaikki meni kuitenkin kohtuullisesti vaikka...
  4. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Santtu; me päästiin enkelitytön kanssa puolivälin paikkeille, joten voin vaan kuvitella miten kauheaa on kuin joutuu loppumetreillä luopumaan. Silti jouduin alakautta synnyttämään ja pienimuotoinen siunaustilaisuus pidettiin vauvan muistolle. Tarkat viikot ja päivämäärät olen jotenkin yrittänyt...
  5. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Osanottoni Santtu. Itsekin olen joutunut esikoistyttömme hyvästelemään ilman, että koskaan sain elävänä syliin. Se on lohduton tunne, siihen on vaikea löytää lohduttavia sanoja. Voimia kovasti koko perheelle surussanne :'( Ja kiitokset kaikille, että otitte tervetulleeksi joukkoonne :)
  6. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Saako vielä liittyä myöhäisenä ketjuun, kun nyt vasta tälläisen löysin? Kiva olisi muitakin mammalomalaisia nähdä jossain vaiheessa, nyt sairaslomalla ja vuodelevossa (suunniteltu sektio 21.9.), mutta hienoa olisi nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia kunhan taas jalkeilla ollaan :D...

Yhteistyössä