Hakutulokset

  1. V

    Lastenreuman lääkitys, sivuvaikutukset?

    Ei täällä meilläpäin aloiteta jatkuvaa lääkitystä tuollaisessa tilanteessa, meillä lapsi sairastanut reumaa nyt 4 vuotta. Jos paikallishoito on auttanut polveen hyvin eikä muita niveliä ole tulehtunut eikä kipeinä, en näe mitään järkeä aloittaa lääkitystä. Mutta jos lisää tulehtuneita niveliä...
  2. V

    Nimet kaksosille??

    Entä Aida, Selma tai Friida? Fiia ja Meeakin on musta kauniita... Onnea kovasti tulevista kaksosista! Milloinka on laskettuaika?:)
  3. V

    "Lumipalloihottuma?"

    Meillä on kouluikäisellä tytöllä joka talvi sama vitsaus.. Pakkasten alettua kämmenet ja kämmenselät alkavat kuivua,halkeilla ja tulehtua. Raja tälle iho-ongelmalle on kuin viivoittimella piirretty; hihansuista ylöspäin käsivarsissa ja muualla kehossa on iho hyvä ja normaali. Mihinkään...
  4. V

    Maybe baby?

    Onko täällä ketään muuta joka jahkaa raskautumista kyllästymiseen asti.. Lapsia mulla on jo 5, ja olin satavarma tuon vitosen jälkeen et meidän lapset on nyt tässä. Mutta nyt kun tuo nuorinkin on jo taaperoiässä, oon yllättäny itteni taas haaveilemasta siitä raskaudesta ja uudesta vauvasta...

Yhteistyössä