Hakutulokset

  1. M

    Kylläpäs meni taas hermot kun isäntä kilahti leluista

    Tilanne tämä: kaksi aikuista, taapero ja vauva asutaan kaksiossa. Ilmeisesti isännälle tuli yllärinä, että lasten myötä kämppään ilmaantuu myös leluja, koskapa on nyt syksystä asti valitellut miten alkaa tavaran määrä ahdistaa. Viimeksi sitten eilen illalla kilahti leluista (=romuista, hänen...
  2. M

    Matkalle lasten kanssa

    Olis haaveissa lähteä vuoden päästä koko perheellä Suomen rajojen ulkopuolelle jonnekin meren äärelle. Mukana ois tuossa vaiheessa 2-vuotias ja vajaa vuoteinen. Kyselen jo nyt muutamia vinkkejä, jotta ehtii hautoa ja suunnitella ja mahd. hylätä koko idean, jos menee liian vaikeaks: -...
  3. M

    Mitä taaperolle reissussa välipalaks?

    Meidän 1-vuotiasta pitää nähtävästi ruokkia kahden tunnin välein, joten jos en halua olla joka päivä koko päivän kotona, pitäis jotain keksiä mitä syöttää kakaralle tien päällä. Mikään marjapurkki yksin ei riitä, pitäis olla tujakampaa ainetta, mitä antaa. Jos siis suostuu ottamaan mitään, mutta...
  4. M

    Synnytystapa arveluttaa

    Olen jo monta viikkoa arponut pyydänkö sektion vai yrittäisinkö sittenkin luottaa ja yrittää alakautta. Sain siis esikoisen pitkän synnytyksen jälkeen sektiolla. Vauva ei lähtenyt laskeutumaan enkä minä avautumaan ja pöydällä kuulin, että napanuora oli kolmesti kaulan ympärillä. Minä käsitin sen...
  5. M

    Mitä kautta voi auttaa suomalaisia lapsiperheitä?

    Kertokaas tietämättömälle onko sellaista tahoa, joka jakaa ihan suomalaisille lapsiperheille vaate-yms. apua ilmaiseksi? Meinasin viedä Konttiin pieneksi jääneitä vauvanvaatteita, mutta juohtui mieleen, jos on sellaisia perheitä, ettei ole vara sielläkään asioida niin voisin ainakin nyt pois...
  6. M

    Nyt vituttaa

    Oli taas aamulla isännällä naama norsun peräpäällä ja erehdyin kysymään mikä oli syynä. Tosin arvasin jo vastauksen valmiiksi. Minä en saa sairastaa. Kesällä annoin hänen maata monta viikkoa omassa rauhassa ja olla niin raato kuin häntä halutti, eihän se ole minun vika, että häntä ei haluttanut...
  7. M

    Kirpparilla ylihintaa pyytävät

    Käväisin tänään lastenkirpparilla ja osuin sellaiselle pöydälle, jossa pyydettiin esim. käytetyistä bodyista 4-7 euroa/kpl ja eräästä takista 40 euroa. Olin hieman hämmentynyt pöydän pitäjän halusta hinnoitella tavaransa yli. Eikö sitten halunnutkaan niitä myydä vai mikä lie ollut ajatuksena...
  8. M

    Konttaavan ulkovaatetus

    Minkälaista syksy/talvivaatetusta olette käyttäneet konttaavalla/kohta kävelevällä vauvalla? Tottahan sen voisi kantaa kaikkialle, mutta meidän kakara ei enää paljon paikallaan viihdy, joten olen miettinyt millä vaatetuksella poikasen voisi antaa liikuskella ulkona.

Yhteistyössä