Hakutulokset

  1. E

    Terveisiä multakussuulta

    Eli hänen miehensä on tänään laittanut minulle s.postia kertoen että multakussuu on pojan kanssa sairaalassa ja pyytänyt miestä katsomaan yv:t ja ilmoittelemaan tavaroista ja lähettelemään. Mies ei ole osannut yv:tä käyttää ja näin kaikki jäänyt roikkumaan. Minulle lupasi ainakin maksamani...
  2. E

    Tietääkö ketään Multakussuu:sta

    Onkos kenelläkään hänestä tietoa kun ei ole palstalle hetkeen kirjautunut? Jotain yhteystietoa tai yhteyttä häneen...
  3. E

    kirppiskerho

    Voisko joku ystävällisesti laittaa sen salasanan mulle. Olen jäsen, mutta en saanut salasanaa enkä löydä mistään sitä.
  4. E

    MaMa74

    Sulla kansio täynnä!
  5. E

    Itellasta kysymys

    Täällä erään henkilön kanssa tein vaihtareita ja mies eilen paketin kiikutti postiin. Olin itse valmiiksi täyttänyt postin pakettilapun, mutta oli irrallisena. Nyt kun katson itellan sivuilta lähetyskoodilla niin näkyy täkäläisessä postissa vastaanotetun eilen, mutta ei sen jälkeen mitään...
  6. E

    Harjavalta

    Olisi kiva saada seuraa leikkikentälle/pulkkailemaan/kahville jne. Itse olen 31v. lapset poika 2v. ja tyttö 1v. sinä joka aiemmin kirjoittelit (köyliöstä) niin hukkasin viestit enkä muista nikkiä, laitathan uudelleen viestiä myös.
  7. E

    sisustus/remontointi

    Mitä tälläisiä sivustoja löytyy josta saada vinkkiä tai halvalla ostaa jotain?
  8. E

    Kuvanjaosta

    Kirppispuolella paljon vaatetta myynnissä, mikä olisi hyvä ja helppokäyttöinen ohjelma millä saisi kuvat linkitettyä suoraan ilmoitukseen? Ja esim aijaa niin täytyykö rekisteröityä?
  9. E

    Liberon sadevaatteet

    Mielenkiinnosta kyselen mitä värejä sieltä on kenellekin tullut housujen tilalle? Entäs se takki, tuleeko se kun kuvissa oli vai onko sekin korvattu jollain? Itselle tuli tummansiniset housut ja takkia odotellaan.
  10. E

    hahtuvalangasta housut

    Onko kellään ohjetta tai linkkiä ohjeeseen jolla tyhmempikin osaa neuloa housut? Hahtuvasta ajattelin tehdä pojalle, ei siis vaippahousuiksi vaan talveksi ihan haalarin alle välihousuiksi. Muutenkin neuvoja otetaan vastaan että onko ne tässätapauksessa paras käyttää ihan iholla vai esim...
  11. E

    Harjavalta

    Onkohan melkeinpä mahdotonta löytää ystävää näin. Meillä lapset 2,5v. ja 1,5v. Olisi kiva löytää leikki/jutteluseuraa lenkille, leikkipuistoon ja kahvitteluun. Miksei muutenkin esim ihan ystäväperhettä. Niin itsellä ikää pian 32v. Mikäli tälläisiä löytyy niin yv:llä voisi viskasta :)
  12. E

    mitä pitäisi tehdä/ miten toimia

    Mitä pitäisi tehdä tai miten toimia tässä tilanteessa. Olen paljon kauppaa tehnyt tätäkautta ja monta kirjettä/pakettia lähettänyt eikä koskaan ennen näin ole käynyt enkä vastaavaa oo kuullut. Myin siis eräälle henkilölle täällä kaksi dvd:tä. Maksun suorituksesta aikaa varmaan lähemmäs...
  13. E

    Tukholma

    Ensikuussa olisi tarkoitus päiväksi mennä tukholmaan, olisiko kenelläkään tiedossa paikkoja mistä saisi hankittua suht edullisesti vauvalle jotain nättiä? Siis mitään suurta kuten vaunuja en ole hankkimassa vaan lähinnä vaatetta tai vastaavaa.

Yhteistyössä