Hakutulokset

  1. T

    Rh-positiivinen, MUTTA vasta-aine Anti E löytyi. Auttakaa joilla kokemusta???

    Eli sain hiljan kuulla, että verikoikeissani oli häikkää. Olen siis Rh-positiivinen (kuten suurin osa ihmisistä on), MUTTA vasta-aineet oli positiiviset. Multa löytyi siis vasta-aine Anti E. Luin siitä netistä ja huoleni on nyt melko suuri. Olen 13 viikolla raskaana ja pelottaa miten vauvan käy...
  2. T

    Kokemuksia kenelläkään Brio Primo -turvakaukalosta??

    Ajattelin tilata vauvalle (elokuussa syntyy) uuden turvakaukalon autoon. Kiinnostaa kovasti tuo otsikossa mainittu kaukalomerkki ja siinä tulee mukana se isofix-alustakin. Mielelläni kuulisin penkistä hyvät/huonot kokemukset jos niitä jollakin olisi?? Kiitos etukäteen :heart:
  3. T

    Onko 6 vuotta vanha kaukalo jo LIIAN vanha??

    Meillä odotellaan neljättä vauvaa syntyväksi elokuussa. Edelliset kolme lasta on käyttäneet kaikki tuota esikoiselle ostettua auton turvakaukaloa ja sen iäksi tulee maaliskuussa 6 vuotta. Merkistä ei ole hajuakaan, on joskus ostettu Citymarketista tai jostain (saatiin se uutena esikoiselle)...
  4. T

    Kokemuksia inkiväärivalmisteesta raskauspahoinvointiin??

    Eli siis mulla alkaa olemaan ihan mieletön pahoinvointi. Aamuisin joutuu leivänkin tunkemaan naamaan itku kurkussa, kun ei muuten saa syötyä. Päivän aikana syön jotain suht säännöllisesti, mutta paha olo senkuin jatkuu. Olisko siis jollain hyviä/huonoja kokemuksia tuosta apteekista saatavasta...
  5. T

    Kuparikierukka poistettu ja missäs kuukautiset viipyy?

    Poistatin kuparikierukan noin kuukausi sitten ylimääräisten vuotojen takia (kärsin niistä yli vuoden). Nyt olisi kolme päivää sitten pitänyt alkaa "ensimmäiset" kuukautiset kierukan poiston jälkeen, vaan eipä niitä kuulu eikä näy. Raskaus on mahdollinen, MUTTA eilinen raskaustesti näytti...
  6. T

    GALLUP: Kuparikierukan plussat ja miinukset!!

    Eli tässä viikon, parin päästä olisi tarkoitus laittaa kyseinen kierukka. Haluaisin siitä nyt kaiken mahdollisen tiedon ja kokemukset käytöstä. Tällä hetkellä kuukautiseni ovat normaalit eikä niihin koskaan liity kipuja. Kiitän kauniisti jo etukäteen jos joku vastaa =) Ja kaikille mukavaa...
  7. T

    Tahtoo tietää kierukan laitosta!

    Eli Cerazeten jälkeen otin ehkäisyrenkaan ja nyt odotellaan koska seuraavat kuukautiset alkavat. Lääkärin kanssa on sovittu, että sitten laitetaan kuparikierukka. Nyt haluaisinkin tietää kierukan laitosta: sattuuko kuinka paljo laittaminen/poisotto? Välivuotoja? Muita oireita/kipuja? Yhdynnän...
  8. T

    Löytyisikö ystävää Teuvan läheisyydestä??

    Mulla on kolme lasta: 4 v, 3 v ja 6 kk ja tietty kihlattu. Olen tosi yksinäinen päivät pitkät :'( kun mies on töissä. Toki lapset piristää välillä synkkää päivääni, mutta se juttukaveri ja ystävä puuttuu jolle voi kertoa mitä tahansa ja se ei hylkää vaikka mitä tulis eteen. Ystävän ei saa...

Yhteistyössä