Hakutulokset

  1. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Mimssu molemmat selvisivät ja eilen illalla haettiin sairaalasta kotiin. :) Varsan jalat on vielä melkoisen vänkyrät, mutta päivä päivältä parempi! Oli kyllä tosi huonona viikko sitten, mutta joka päivä tuli joku edistysaskel, niin jatkettiin hoitoa. Vaikea tajuta vieläkään, että meillä on...
  2. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täällä ainakin ollaan edelleen. :heart: Mutta on meillä muutenkin kiirettä pitänyt. Toinen tammahan loi varsansa kolme viikkoa sitten ja toisella oli viime perjantaina laskettu aika. Aloitti sitten sunnuntaiyönä varsomaan, kun menin kahden jälkeen katsomaan. Odotti siis taas mua. :) Mutta...
  3. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täälläkin jännitetään loppuun asti. :) Tsemppiä Selina ja pikkumyy!
  4. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tsemppiä kovasti Snuppa! Toivottavasti edistyy pian, ettet joudu kauaa siellä odottamaan. :) Hengessä mukana, joten käyhän kertomassa kuulumisia! =)
  5. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Paljon onnea kiti pojasta! :heart: Cassyput oikein arvattu. ;) Minä pääasiassa. No, tyttö on kyl yleensä antanut päiväheinät, ja siivonnut karsinat, jos mä en oo ehtiny, mut teen kaiken minkä ehdin, joinain päivinä siis kaiken. Vauva on niin helppo! :) Nukkuu autossa kiltisti, oikein...
  6. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tsemppiä käynnistykseen meneville! :) Kertokaahan väliaikatietoja, jos pystytte!
  7. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Owl HUH minkä kokoinen poju! :heart: Paljon onnea! :)
  8. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Paljon onnea kaikille vauvan syliin saaneille! :heart: En ole ehtinyt erikseen onnittelemaan, mutta koko ajan seuraan, jännitän mukana ja tykkään. :) Kohta ei vaan ole enää jännitettäviä! :D Meidän päivä alkoi ihan perseellään... Olin lähdössä neuvolaan vauvan ja 1v 10kk pojan kanssa ja menin...
  9. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tsemppiä Saaju!!! Toi on se paras kohta synnytyksessä! :D Tens ja ilokaasu yhdistelmänä on ihana, mut kyl spinaali taas oli mun taivas. ;) Koita nyt levätä ja kerätä voimia, kohta sulla on vauva sylissä! :heart:
  10. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Huijui Owl! Tsemppiä, et saisit vauvan sitten tosi pian syliin! :heart: Nynaeve neuvolantäti sanoi, ettei enää nykyään tehdä juhannuksen vauvoja, nuorilla on kuulemma muuta tekemistä. :laugh: Eli ei pitäis olla ruuhkaa, mut viime tiistaina syntyi meidän sairaalassa kahdeksan vauvaa, joka...
  11. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Hurjasti onnea Tipetsu!!! :heart: Ihanan pieniä poikia. :) Pikaista paranemista sulle! Saaju tais olla tosiaan mun kommentti. :D Mä koko raskauden sitä hoin, että viimeinen raskaus ja takuulla silloin synnytyksessä oli vika synnytys. Ja kun se menikin niin hyvin = iso poika tuli ehjänä ulos...
  12. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tipetsu :hug: tiedän tunteen, itkien ilmoitin itsekin miehelle käynnistyksestä. : /Ja se pelko seuras koko synnytyksen, kunnes tyttö oli pihalla.. Mut kohta se on sulla ohi ja näet vauvat!!! :heart: Täällä ollaan hengessä mukana, tuu kertoo miten meni kun pystyt! :)
  13. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tsemppiä hurjasti Tipetsulle! Ja pikaista paranemista! Huomenna sulla on kaksi vauvaa. :heart: Sehän on kuitenkin pääasia. :) Mä en voi uskoa, että toi meidän prinsessa on muutaman tunnin kuluttua jo viikon vanha. Tää aika menee tässä vaiheessa ihan liian nopeasti. : / Jaksamista kaikille...
  14. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Kiitokset onnitteluista! :) Kyllä tää on niin ihana! :heart: Onneksi synnytys on ohi, mäkin pelkäsin kuitenkin uskomattoman paljon, joka vaiheessa... Siitä lisää myöhemmin! Tipetsulle älyttömän paljon tsemppiä, voimia ja jaksamista, jospa se lähtis kuitenkin kohtuuajassa! :hug: Siksi mäkin...
  15. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Iiiihana prinsessa syntyi klo 2.05. :heart: 3502g ja 50cm, py 34cm. Puudutuksia sain pyytäessä tarpeeksi, vähän viistotarjonnassa, joten se hidasti ponnistusvaihetta. Mutta nyt jo pahkakin hävinnyt. Kirjoittelen lisää myöhemmin, nyt koitan vähän nukkua. :)
  16. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Nonna88 toivottavasti käynnistävät heti, kokoa ainakin on riittävästi jo! :) Ja kiitos tsempeistä! Täällä homma tuntuu etenevän; ballonki tuli ulos jo kahden tunnin jälkeen eli viiden maissa. Kuuden jälkeen lääkäri puhkaisi kalvot ja kyllä nää supistukset on kovenemaan päin. Hierontaa jo...
  17. B

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Saajulle kiitos pinosta! :) Paljon onnea Mimmi ja Morsan vauvasta! :heart: Tipetsu tsemppiä kovasti huomiselle! Mua on melkein enemmän jännittäny sun kaksossynnytys ku oma! :laugh: Täällä ollaan ballonki housuissa käyrillä sairaalassa. :) Painoarvio oli ultrassa jo reilusti yli 3,6kg...
  18. B

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Morsan tsemppiä kovasti! :) Onko muita vaihtoehtoja? Mulla viimeksi laitettiin päivän aikana kolme cytoteciä ja seuraavana aamuna alkoi spontaanisti. Nyt lääkäri puhui viimeksi, et jos tilanne sallii, niin vois puhkaista suoraan kalvot. Sillä ainakin tytön synnytys käynnistyi aikoinaan ja...
  19. B

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Saaju kyl sä selviät. :D Mä kun sain esikoisen, niin en ollu koskaan pitäny alle kuukauden ikäistä vauvaa sylissä. :) Ja samassa huoneessa oli viidennen lapsen synnyttänyt äiti luuli, et mulla oli paljonki lastenhoitokokemusta, ku kuulemma käsittelin niin hyvin ja varmasti poikaani! Enkä...
  20. B

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Paljon onnea Elluska88 pojasta! :heart: Jokohan Mayinkalla on vauva sylissä? :) Toivottavasti kaikki hyvin! Täälläkin on todella kyllästynyt olo, ollu jo pitkään... Kun tosiaan tuntuu, että olen tämän jo riittävästi kokenut. :p Ja kun koko ajan on elettävä, kuin ei mahaa oliskaan, niin on...

Yhteistyössä