Hakutulokset

  1. Li

    Onko koiranpennut sisäsiistejä ostettaessa?

    Ammattilaisena ja koirienomistajana täysin samaa mieltä! AP muistathan ja käsitäthän että esimerkiksi juurikin tämä mainitsemasi rotu (chihuahua) on metsästyskoira, täysiverinen rotantappokone, EI missään nimessä mikään pienten lasten lelukoira eikä aikuisenakaan löllö sylikoira. sellaista et...
  2. Li

    Miks meikkivoide hilseilee? (suositelkaa samalla joku hyvä hajusteeton meikkivoide + ripsari)!!

    Suosittelen kaikille ainakin kokeiltavaksi ja arkipäiviksi, jolloin ei kukaan tarvitse sen kummempaa pakkelia naamaansa käyttämään Nivean tinted moisturiser- rasvaa. eli on siis sävytettyä kosteusvoidetta ja minä olen kokenut sen niin ihanaksi etten käytä enää muuta ollenkaan! iho näyttää...
  3. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Päivitän vaan: Li/24v/Ensimmäinen/LA 13.5.2012/tyttölupaus
  4. Li

    Clithood-lävistys + synnytys???

    Sindi rengas aukeaa korun "päitä" ulospäin vetämällä jolloin pallo putoaa pois. se on sen verran jäykkää tavaraa että oletan siihen tarvittavan jonkinsortin pihdit jolla voi sisäpuolelta avata korun avaamalla pihdit auki. itse en ainakaan tässä vaiheessa enää näe tuonna alakertaan vaikka LA...
  5. Li

    Clithood-lävistys + synnytys???

    eiköhän tuokin tavara kelvanne isille myös ilman koruukin jos niikseen sattuu :D kelpaahan tuo tällasella mahallakin varustettuna :) mut ois silti kurja luopua, sama ku joku sanois et kaikki tatuoinnit pitää poistaa jonkun ohimenevän tapahtuman vuoksi. ne on osa minua ja koru samaten.
  6. Li

    Clithood-lävistys + synnytys???

    mulla tosiaan horisontal clithood mut tosiaan sekin siinä varmaan on et un koko värkki turpoo ja un sieltä sisältä joku työntyy niin se verisuoni jonka alta toi lävitys menee niin jää myös ehkä puristuksiin. pitää vaan toivoo et mulla kun on jo vuosia vanha eikä koskaan vaivannut mitenkään vaan...
  7. Li

    Clithood-lävistys + synnytys???

    jep. kunhan se vaan sais takas sit mahd äkkiä ettei mee umpeen. ja pitää etukäteen vaihtaa siihen koru jonka sit saa myös ite pois kun aika tulee. tämänhetkinen kun ei aukee ku pihdeillä vetämällä ni ei viiti ehkä pihtien kans alkaa siellä ähräämään :)
  8. Li

    Clithood-lävistys + synnytys???

    olettaisin että alatiesynnytyksessä pään alueen lävärit saa olla mut sektiolla, vaikka olis suunniteltu, niin pyytävät esim huulista irrottamaan, sillä aina voi sattua jotain kun on on leikkauksesta kyse ja äiti voidaankin joutua nukuttamaan ja mahd tuubaamaan. (eihän se koru siinäkään...
  9. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    tytöstähän olinkin aina haaveillut ja oko raskauden tytöltä tuntunut pieniä epäilyksen hetkiä lukuunottamatta. että se toive kerrankin toteutui vaikka kaikki muu tuntuukin aina menevän enemmän tai vähemmän pieleen...
  10. Li

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    tein testin monta viikkoa sitten kun tämä ilmestyi tänne: - ruokasoodalle ei tapahtunut mitään eilen rakenneultrassa lääkäri vannoi tyttöä joten mulla ainakin paikkansa piti. myös kiinalainen kalenteri näytti tyttöä, omat tuntemukset samoin, oon aina ajatellut niin. lisäksi oon syöny...
  11. Li

    Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

    Mullakin siis kaikki muuten oikein mutta: olen itse vanhentunut 24-vuotiaaksi, rakenneultra oli 29.12. ja tyttölupaus. Li ja typynen 20+4
  12. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    Tänään oli kauan odotettu ja pelätty rakenneultra. Läääri tutki tarkkaan kaiken ja kitalake tutkittiin erityisesti sillä itselläni on ollut ei-perinnöllinen suulakihalkio syntyessäni (ei huuli-). Minun vauvallani on kaikki rakenteet kunnossa eikä halkioita. Masussa kasvaa ja vahvistuu oikein...
  13. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    sanyo voi olla että se ipana se on :) mulla tuntu aikalailla tuolta kuten sanoin aiemmin. mut sit ne voimistu. nyt oli pari päivää etten tuntenu mitään ja meinas tulla huoli mut kun muuta "vikaa" ei oo niin kai se siellä myllää, mä en vaan älyä sitä. tänään mielestäni tunsin sen taas. lukemani...
  14. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    Sanyo, en mä ainakaan mitenkään ihan selvästi ekan kerran niitä liieitä tuntenu, piti tarkastella ja miettiä pitkään rauhassa pitkällään että onko se se vai ei :D nyt kun tiiän miltä se tuntuu niin erottaa. mun maha taas on ollu jo pitkään ihan valtava! mä oon niin pieni kirppu ettei sillä...
  15. Li

    Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

    mulle saa päivittää että : Rakenneultra 29.12. ja on kovasti tyttöolo ainaki vielä :) T: Li ja ipana 16+4
  16. Li

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    no, menin minäkin sitten ostamaan sitä hemmetin soodaa. ilmeisesti leivinjauhe ei käy tähän!. mutta sooda ei sanonut kyllä yhtään mitään mikä tämän mukaan tarkoittaisi tyttöä... ja ihan tyttöolo mulla onkin ollut jo pidemmän aikaa, samoin ruuan suhteen on tytöttänyt kovasti eli hedelmiä ja...
  17. Li

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    hehheeeh :D leivinjauhe ainakin vaahtoaa :D mut käyks se ees tähän???? ei oo soodaa eikä mitään valkaisuainetta. olettaisin että myös kannattais oikeesti tehä aamupissasta, sillä syöty ruoka ja juomahan muuttaa virtsan pH:ta, jolloin tulos voi olla virheellinen. sikäli mikäli tällä on edes...
  18. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    Sanyo. mun mielestä se tuntu alkuun ihan hiireltä. samalta miltä hiiri tuntuu kädellä, pieni ja kevyt ja pyörii :D vähän samankaltainen tunne kun jos pierettää ja ihan alhaalla vatsassa kuplii mutta sitten ei pieretäkään kuitenkaan eikä se mene ohi vaan kaveri jatkaa mylläämistä :D mut nyt se...
  19. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    noin viikko sitten olin varma jo että se se on. Piti kavereiltakin kysellä et onko se ees vielä mahdollista mut siellä se helvetin hyrrä pyörii ja myllää ja häiritsee mua vähän väliä. en tiiä muista mut mun mielestä ei tunnu mitenkään hirveen miellyttävälle vaikka ajatus onkin ihana :)
  20. Li

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

    Huomenia! Täältäpäin pelkkiä hyviä uutisia! : - viimeyönä on tullut talvi! jeeee!! (=puhtaat koirat!!) -Ihanista ihanin viikonloppu ja viikko oman rakkaan miehen kanssa! kunpa tämä ei päättyisi koskaan sittenkään. <3 -nukuttu tosi hyvin -vauva potkuttelee ja ajelee rallia masussa vähän...

Yhteistyössä