Hakutulokset

  1. M

    Ovulaatio tapahtunut, ei kuukautisia???

    Elikkäs mulla alkoi viimeiset kuukautisen 5.9. Ovulaatio on tapahtunut 14-16.9 ja vieläkään ei kuukautisia??? Synnytyslääkäri totesi meinaan 16.9 ultralla, että munarakkula on kerennyt jo puhkee... Voiko stressi olevinaan siirtää kuukautisia, vaikka ovulaatio on jo tapahtunut??? Mun kierto...
  2. M

    Menkat myöhässä =)

    Ei näy, eikä kuulu. Ovulaatio ollut 13-16.9. Kierto ollut aina suht normaali. Ennen aikojaan jopa menkat alkaneet. Tosin mulla oli se kierukka, mutta se oli luiskahtanut pois paikaltaan viimeisten vuotojen aikana ja mullahan on koko ajan menkat tulleet ihan normaalisti. Nyt menkat on...
  3. M

    Jännäilyks menee =)

    Mulla on tosiaan ollut vaikka minkälaisia raskausoireita tässä viimeisen viikon aikana ja loppua niille ei näy. Ens viikon perjantaihin mennessä pitäis menkkojen alkaa, Tosin tässä ihan vaan senkin takia seurannut noita oireita ihan hulluna, kun jos nyt saattuu että plussa tulee, niin se ei...
  4. M

    Munasarja kipuja???

    Onko teillä plussanneilla ollut munasarja kipuja ennen kuin tiesitte olevanne raskaana??? Mä oon nyt toooosi monelle saitille kirjoitellut ja kysellyt, mutta eipä mistään ole mitään kuulunut... Multa jouduttiin poistaa perjantaina mirena kierukka kesken kierron, kun se oli lähtenyt pois...
  5. M

    Kipua munasarjassa...

    Mulla on nyt muutaman päivän ollut suht suurta kipua vasemman puoleisessa munasarjassa. Perjantaina pääsin jatkuvien alavatsakipujen takia käymään ihan synnytyslääkärillä... Mulla oli tosiaan mirena kierukka luiskahtanut pois paikoiltaan ja se otettiin sitten pois... Samalla se kertoi...
  6. M

    Onko kellään tai tiedossa että jollain olisi mirena kierukka pettänyt tai luiskahtanut pois paikaltaan???

    Tahtoisin vaan tiedustella asiaa, kun itse olen nyt sellaisessa tilanteessa että kierukka oli paikoillaan n 3,5 vuotta ja kappas kun se luiskahtikin viime vuotojen aikaan pois kohdusta ja eilen se poistettiin kokonaan ja kesken kierron. Tässä on vkon aikana jopa harrastettu seksiäkin, että...
  7. M

    Kuinka mahdollista????

    Elikkäs mulla oli mirena kierukka 3,5 vuotta ilman mitään sen kummempia ylimääräisiä oireita. Heinäkuun jälkeen menkat alkoi heittelee ja teinkin muutaman raskaustestin ja ne oli negoja. Nyt elokuun kuukautisten aikana olin todella kipeä ja tän vkon tiistaina kävinkin omalla lääkärillä joka...
  8. M

    Kierukka lähti itekseen pois paikaltaan...

    Tällä vkolla ravannut lääkärissä muutamaan otteeseen alavatsa kipujen takia ja tänään synnytyslääkäri totesi kierukan lähteneen pois paikaltaan... Olikohan lie edes tiistaina paikallaan, kun käväsin tk lääkärissä... No mutta lääkärillä oli mulle kuitenkin "iloisia" uutisia kuitenkin...
  9. M

    Kohtutulehdus ja mirenakierukka....

    Onko kellään muulle tullut kohtutulehdusta hormonikierukan aikana? Mitä oli oireina? Otettiinko kierukka pois? Onko mahdollista että kierukka tulehduksen yhteydessä luiskahtaa itestään pois??? Kävin tänään antamassa papa kokeen. Sain eilen kuurin jonka saan aloittaa vasta nyt illalla, kun...
  10. M

    Raskaus oireet & kierukka...

    Moikka Mä en ole ihan varma, että kuuluuko tämä aihe tänne, mutta tahtoisin tiedustella, että onko täällä ketään jolla olisi ollut mirena kierukka ja tullut raskaaksi? Mitä oireita mahtoi olla? Näyttikö testi heti positiivista, kun aloit epäilemään raskautta? Kaipaisin kipeästi...
  11. M

    Mirena kierukka ja sen epämääräiset oireet

    Moikka. Mulla on ollut nyt 3,5 vuotta mirena kierukka, joka ei kylläkään jättänyt menkkoja pois ja ne on tulleet aina suht ajallaan ja tiputtelua ollut aina muutama pvä ennen ja jälkeen menkkojen. Heinäkuussa menkat tuli ajallaan, seuraavat tulikin jo heti elokuun alussa ja teinkin...

Yhteistyössä