Hakutulokset

  1. J

    Moikka! Katoin että kuulut äidit vm.92/93 ryhmään ja sitte huomasin myös että oot oyksiin...

    Moikka! Katoin että kuulut äidit vm.92/93 ryhmään ja sitte huomasin myös että oot oyksiin menossa synnyttään? Mistä päin sä oot ja ootko minkä ikänen? =) Millonko laskettu aika? :o
  2. J

    -92 odottajat

    Kohdun suu kokeiltiin, oli kiinni ja kova. Jonkun näköseen tulehdukseen varmuuden vuoks laitto lääkäri reseptin..viikon kuuri. :S mutta jos ei kivut helpota vaikka nyt pitää ottaa 2-3 krt päivässä 2 x 500 mg panadol ni sit pitää mennä uudestaan.. Mutta vaikka pää painaa alaspäin ni ei sen nii...
  3. J

    Nuoret äidit miten selvisitte odotusajasta ja muiden reaktioista raskauteenne?

    Mä oon 18v, joulukuussa on laskettu aika ja itellä pyörähtää 19 mittariin. Meillä äiti suuttu aivan totaallisesti, huusi ja raivosi niin että melkein tuli puhelinlankoja pitkin (asuu 600km päässä). Äiti, äitipuoli ja isäpuoli olivat kaikki vastaan, ainoastaan isäni ja mieheni perhe olivat...
  4. J

    -92 odottajat

    oireet ei ole kun pahentunut.. Soitin eilen illalla synnyttäjien vastaanottoon ja kysyin että mitä teen. Passitti kuumaan suihkuun, siitä nukkumaan ja ottaa 2x500mg parasetamolia ison vesilasillisen kanssa. Eivät kivut helpottaneet, yöllä teki tuskaa nousta ylös sängystä vessaan. Nyt soitin...
  5. J

    -92 odottajat

    viikkoja on 32+5
  6. J

    liitoskipuja vai avautumisen merkki..??

    Mulla on nyt KOKO päivän, sattunu alapäähän ja melkeinpä ihan koko ajan.. Kipu tuntuu sisällä, ja se on vihlovaa, ja terävää (kun veittellä löis ja viiltelis). Nouseminen, liikkuminen, jos avaa jalkoja tai esim kunnon jalkojen avaaminen käy tosi kipeetä! Maha välilllä aivan kivikova ja välillä...
  7. J

    -92 odottajat

    liitoskipuja vai avautumisen merkkejä?!? Mulla on nyt KOKO päivän, sattunu alapäähän. Kipu tuntuu sisällä, ja se on vihlovaa, ja terävää (kun veittellä löis ja viiltelis). Nouseminen, liikkuminen, jos avaa jalkoja tai esim kunnon jalkojen avaaminen käy tosi kipeetä! Maha välilllä aivan...
  8. J

    -92 odottajat

    =)30+0 ! :heart:
  9. J

    -92 odottajat

    29+1 <3 mulla iski vklp kuume ja nuha ja yskä. Maanantaina menin lääkäriin ni mulla oli korvatulehdus ja poskiontelotulehdus.. Nyt ollaanki sitte antibiootilla :(
  10. J

    -92 odottajat

    Miten musta tuntuu että tuo maha-asukki kiusaa mua tahalleen :D potkii rakkoa ja aina vaan sillon ku mulla on vähänkään vessahätä ja sit tulee kauhia kiire juosta. :D ja heti ku rakko on tyhjä ni tytsykään ei enää potki :D pieni mutta pippurinen :heart:
  11. J

    rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

    Millasta kokemusta sulla on oulun neuvoloista? Mä oon joutunu käymään 4 eri paikassa ja joka kerta on aina eri henkilö siellä tutkimassa ja jotenki ottaa päähän kun ei oo semmosta ''turvallista'' oloa. Ekalla kerralla olin koskelan neuvolassa mutta sinne ei toivottavasti tartte mennä enää ikinä :D
  12. J

    rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

    min oon vkolla 28+1 ja esikoistani oottelen. =) Minkä ikänen sun vanhempi sitten on? :) Voi vitsi, musta tuntuu että oulussa ei kukaa suunnilleen oman ikänen ikinä kävele vastaan mut kyllä meitä vissiinki on :D
  13. J

    -92 odottajat

    maalismasu 12 Mullaki oli joskus vkolla 16 semmosia kouristavia, törkeen kipeitä, itkettäviä mahakipuja pariin otteeseen. samanlaisia oli myös ihanihanalussa. Niihin ei koskaa mitää syytä löytyny vaikka sairaalassa käytiin. :( tosi inhottavia. Mikä sulla vointi nyt? appivanhemmista Mun...
  14. J

    rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

    Otan osaa kovasti! Saako kysyä että millä vkolla näin kävi ? :( Voimia ja halit sinne, kiitos!
  15. J

    rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

    Mistäpäin? Ootko minkä ikänen? :) Miten pitkällä teillä mennään? :)
  16. J

    -92 odottajat

    Mulla on tiedossa huomiseks miehen siskon häät.. Ahistaa ko ei oo oikee mittää siistejä vaatteita jotka mahtuis päälle :D Kaikki oli mahan kohalta vielä ok, mut tissit junnas koko homman! :D Meen ekaa kertaa häihin niinku vieraaks kunnolla.. oon ollu kerran työnpuolesta tarjoilemassa, ja...
  17. J

    -92 odottajat

    tai meidän perhe lehteäkin ...
  18. J

    rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

    Olen joulukuussa 19vuotta täyttävä tuleva äiti, laskettu aika 12.12. mun synttäripäivänä :)<3 Nyt mietiskelin tässä että olisko oulun seudulla suunnilleen mun ikäsiä äitysköjä joihin vois vaikka tutustua ja jakaa yhdessä tissien kasvun ja kaiken muun kakkapuheista vauva-arkeen. Olen muuttanut...
  19. J

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Ei ole oikeaa ikää tulla äidiksi. se on minun mielipiteeni. Mutta onnea äitille! =)

Yhteistyössä