Hakutulokset

  1. S

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    ...Niin ja joulun vietto on vielä auki, mut luultavimmin miehen sukulaisten puolella ollaan. Lahjoja on tullut jo muutamia hankittua ja tehtyä. IHANAA, JOULU TULEE!! Sann85 ja ukkeli 3kk
  2. S

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Heippa! Meillä pyörähdettiin eilen ekaa kertaa selältä mahalleen! Ilta menikin sitten punnertaessa ja ähertäessä, kun poika yritti temppua uudestaan ja uudestaan. Erityisen hauskaa tuntui olevan kääntyily ihan nakupellenä, helpompaa ilmeisesti :) Mä en tiedä oliko mulla tossa kuukausi...
  3. S

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Heippa! Meillä oli tänään 3kk neuvola, mitat 6330g ja 61cm. Toisen rotarokotteen sai ja kaks piikkiä... Voi sitä itkua, kun piikit laitettiin. :( Vielä ei oo poika ollu kärttynen, katotaan miten menee ilta ja yö. Panadolit voi olla nyt tarpeen. Muillakin tuntuu muuttuneen yöunet ja...
  4. S

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Biliga: Kuulostaa tutulta teidän pojan harrastukset! Meillä myös on nyrkki koko ajan suussa (ja kuolaa tulee ihan kiitettävästi). Samoin telkkarin tuijottaminen on hypnotisoivaa =) Tutti ei maistu ja sylissä kelpaa vaan asennot, joista voi kattella maisemia. Meille rantautui viime yön aikana...
  5. S

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Täällä kans yks, joka pohtii pieneksi jääneiden vaatteiden kohtaloa... Luultavasti teen niin, että säilön "tärkeimmät" vaatteet ja muut menee sitten kirpputorille. Meillä mennään nyt koossa 62cm. Mittoja ei ole sen kummemmin tiedossa,kun meillä on tässä aika pitkä väli neuvolakäynneissä...
  6. S

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Miten nää viikot meneeki niin hurjaa vauhtia?? Tuntuu, ettei pysy yhtään mukana näissä päivissä. Pientä kiirettä ja stressiä on aiheuttanu nuo tulevan sunnuntain ristiäiset, mutta onneks kaikki alkaa oleen selvää nyt..tarjoilut sun muut. Onneksi ei tarvitse ite alkaa leipomaan, vaan on ihania...
  7. S

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Heipä hei! Uskaltaudun vihdoin ja viimein keskusteluun mukaan. Olen raskausajan seuraillut ketjua taustalla, enemmänkin tuolla heinäkuisten puolella, mutta välillä myös elokuun juttuja. Jotenkin en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa omasta odotuksesta, mutta olen muiden kokemuksista saanut paljon...

Yhteistyössä