Hakutulokset

  1. Kina

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] RV 30
  2. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heissan! Jos tännekkin välillä kirjoittelis... Oon kyl käynyt lukemassa, mut ei oo keksiny mitään kirjotettavaa :D Tänään oli lääkärineuvola ja kaikki ok, sf mitta 24, paino ennen raskautta 56kg ja nyt 65,8... hehe, kohta 10kiloa tullut! Siitä ei sanottu kyllä mitään, enkä joudu...
  3. Kina

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] Rv 25+2
  4. Kina

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Mäkin voisin liittyä porukkaan :) Ikää mulla 30v, toinen tulossa 7.3 ja Vantaalla asustellaan, täällä muutama näköjään asuu Ihan lähistöllä ;) Mullakin auto käytössä
  5. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Hei vaan, jos tänne sit pitkäst aikaa laittais mahapäivityksen :) Eli maha rv. 25+3 [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] Ja sori ku noin isot kuvat taas, en jaksa enää säätää, joko ne tulee liian pienenä tai liian isona :D
  6. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Joku kirjotti siitä että kaikki on negatiivista tällä hetkellä... Voin yhtyä tuohon, ainakin välillä... ja eilinen päivä oli kyllä tuskien taival :'( onneks ohi nyt... Ehkä ens isänpäivänä jo parempi... Täytyy sanoa että on ollut/tulee olemaan miehellä kestämistä mun kanssa.. Mä jotenkin...
  7. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Kävin siellä kelassa... rahapäätökset saa vasta sitten joskus sen jälkeen kun ensin saan sinne palkkatiedot ens viikolla vietyä. Äippäpakkaus päätös kestää kuulemma n. 2 viikkoa ja siitä 3 viikkoa että tulee! Eli n. viisi viikkoa menee papereiden jättämisestä... että ihmettelen suuresti jos...
  8. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Joo eipä niillä kiire oo, mut oon käsittäny et sitä pakaustakaan ei saa ennen u vie paprut... ehä ne jossain voi sit jo viedä viikolla 20?? Ja sori mulla ei toimi k kirjain kunnolla enkä jaksa nyt korjailla...
  9. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    jentzkuu Mitä ihmettä? kuin sä nyt oot jo sen saanu jos sulla laskettu aika myöhemmin kuin mulla?? Mulla tuli viime viikolla se 22 viikkoa täyteen eli vast silloin voisi laittaa hakemuksen, tänään sen vien... Kina rv 23+1
  10. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    On pitänyt jo aiemmin sanoa että voimia teille jotka ootatte yksin <3 Mä olin itse esikoista odottaessani yksin ja tiedän miltä se tuntuu... Mutta lapsi oli erittäin toivottu Mulle... Ja hyvin pärjäsin kuitenkin :) Hyvin se menee!
  11. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    heissan! Isänpäivä... Nyt onkin sitten ensimmäinen isänpäivä ilman isää, perjantaina haudataan uurna ja kai mä silloin sinne kynttilän laitan, ellen myöhemmin vie. Miehelle en aatellu mitään ihmeempää kun ei oo vielä vauva syntyny.. Isyyspakkauksen ajattelin antaa vasta joulun jälkeen tai...
  12. Kina

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    rv. 22+5 Ois kiva kuulla veikkauksia :)
  13. Kina

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Jospa minäkin sit tänne laittaisin :) Rv 22+5
  14. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Rv. 22+5 vähän myöhässä muisti kuvan ottaa
  15. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Ei kande tätäkään lukee jossei kiinnosta paskajutut :D Pööppis Vo kuule mä tiedän miten kauheeta ummetus on! mulla oli sillon alkuraskaudessa kans ihan tukossa :D mies kerkes jo tuoda apteekista sellasen tyhjennysletku härpäkkeen, mut ei tarttenu käyttää onneks... Tosta muuten tuli...
  16. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    gallub: Onko teijän mielestä liian usein jos mies käy baarissa joka toinen viikonloppu yhtenä iltana? Musta se ei oo usein mut silti se vi***taa kun ei ite pääse... Ja en vaan tykkää... :kieh: Onhan se sanonu et mä voin tulla mukaan jne.. mut eipä paljoo nappaa :D Se tykkää siis tanssimisesta...
  17. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    [/URL][/IMG] Ai miten nii tyttövaatteita :D
  18. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Voi vitsi mä himoitsen kans konvehteja, hitto ku niin kalliita ettei koko aika viiti ostaa :kieh: Ja mä mietin jo kesällä jouluruokia ja sitä ettei saa Graavi tai kylmäsavulohta!, eikä mätiä eikä mitään! :( ps. ostin tänään sit maksamakkaraa ja joo-o! ei ois kannattanu...
  19. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    hmm... mulla jääny sit käsitys esikoisen odotuksesta kun sitä ei saanut syödä ollenkaan! paljonko on 30g..? aika vähältä kuulostaa, täytyypi kokeilla jos pystyis pitämään sen siinä mut mut... se semmonen isoki saattaa mennä kerralla nyt kun tietää ettei sitä sais syödä :laugh:
  20. Kina

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Pahoittelut teollisuuskypärä :hug: Pööppis Mä muistan joskus kuulleeni että lakua ei sais syödä raskausaikana... :O mut en sitten tiedä, jotkut rajat siinä ainaki on ja salmiakissa on suolaa vissiin aika paljon et se turvottaa. Joo ja siis mun alkoi heti tekee mieli Maksamakkaraa!! :p Voi...

Yhteistyössä