Hakutulokset

  1. I

    3v...???

    apua...alan oleen jo ihan neuvoton... poika tahtoo lyödä äitiä eikä suostu pyytämään anteeks....miten sellasta estetään kun ei suostu kuuntelemaan ,lyö heti kun kiellän jonkun asian.. entä mites se miettimis paikka?minkälaiset on hyviä paikkoja ja miten lapsi saadaan sielä pysymään ja asia...
  2. I

    cerazette+kuukautiset

    söin minipillereitä puoltoistavuotta ilman menkkoja...nyt sit lopetin ja ei kuulu viekään...alottivat terolut kuurin minkäpitäs ne käynnistää,ei kuulu viekään,enkä ole raskaana eli odotellaan...kun ne alkais niin laittasin sen nuva renkaan,ois helpompi muistaa kun pillerit ja jotenkin mua...
  3. I

    itp????????

    elikkäs edelleenkin kärsitään samasta vaivasta...trompparit korkeimmillaan 22 ja normaalisti 5-10 luokkaa ollu jo vuoden....raskasta aikaa ollu paljon hoitoja ,mikään ei tehoa...pernanpoistoa 2v päähän suunniteltu jos ei muutoksia... onko kellään kokemuksia tästä.......
  4. I

    helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

    meil oli saman tyyppinen ongelma ja rupesin nukuttamaan viereen siit sit nostan omaan petiin ..
  5. I

    puolivuotiaan nukkuminen

    Meillä 6kk nukkuu yöunille sänkyyn vieressä n.20-21 ja heräilee illan aikana jonki verran et ku laittaa tutin ni nukahtaa...syö n 2-7 krt yös mut herää useemmin..oli just korvatulehus et sekin haitannu nukkumista ja ehkä kiinteetkin.... herää n,8.00 ja päikkärit 10-12 ja n15-17 .....
  6. I

    Mitä pyykipesuainetta käyttäisin???

    Me käytetään sellasta mis ei o zeoliittia niin pysyy kokne vähän puhtaampana ja kehuvat et edistää myös käyttö ikää....
  7. I

    nukuttaminen,liian vaikeeta

    täytyypä tuota kirja hommaa kokeilla :hug: juu kyllä on täytyny väkisin joskus pitää kun ei ole enää mikään muu auttanut....nyt on taas ihmeen helppoa ollut viikko,varmaan johtunee paljosta ulkoilusta ja lyhyistä päikkäreistä,et nukahtaa jo puoleentuntiin.....
  8. I

    järkevä syöminen?

    Noniin.. olen täs jo jonkin aikaa yrittäny painoa pudotella,mutta eipä se multa vaan onnistu...törmäsin tossa tohon järkevään syömiseen ja jäin miettiin et mitä se nyt sitten tarkottaa?Montako kertaa pitäs syödä?Raskaus aikana oli diapetes ja sillo piti syödä vähän väliä ....jostain kuullu et...
  9. I

    Laihdutus & imetys ????

    mä en kyl ymmärrä kun kaikki sanoo et imetys vie kiloja ,kyl multa ei o kummaltakaa vieny yhtään vaik oon yrittäny vähä laihduttaaki...tyttö kan nyt koht puol v. ehkä olen sit ni kauhee syöppö :p
  10. I

    Uhmaako

    hyvin tutulta kuulostaa juu....meillä sama homma,isäntä reissus,kyl sitä välil saa tosissaan pitää pään kylmänä ku ei meinaa jaksaa joka päivä niit samoja temppuja...
  11. I

    nukuttaminen,liian vaikeeta

    heissan...Mitenköhän minä olen päästänytkin tämän tilanteen näin vaikeaksi...kauanko teillä menee päivässä nukuttamiseen..?Taapero 1,10 ja ei se nyt aina ihan näin vaikeeta ole ollut kun nyt menee n.puolitoistatuntia päivä unille ja saman verran iltaunille.. eikä se riitä että poika...
  12. I

    rekkamiesisistä

    juu kyl mie ainakin sen sain siel just ja just tehtyä,osasin :headwall: siis luoda ne salasanat jne.... :wave:
  13. I

    rekkamiesisistä

    Nyt se ihme sitten tapahtu et saatiin linjat auki ja nyt minäkin pääsen ns.ulos iltaisin :D Juu mä olen 24 ja ukko 32 ja lapset 1v10kk ja 5kk poika ja tyttö...olen kotona lasten kanssa....ompa täs ollu taas lomien jälkeen puurtamist ;) Meil poika sairastu ja lekuris hypätty yhtenään...
  14. I

    itp????????

    eli idiopaattinen tromposytopeeninen purppura näin meille kerrottiin ....mustelmia kauheesti ja ne tromposyytit oli 14 vaik pitäs kuulem olla yli 200... nyt ne oli 74 noussu,mut mitään hoitoa ei kuulemma ole eli kaiketi itestään menee ohi...verenvuotoja ei ole ollut... onko ketään kel ois...
  15. I

    rekkamiesisistä

    Onhan se kahen pienen lapsen kanssa olla kotona ,meillä isä jo suunnittelee omaa yritystä joten aikaa ei ole tiedossakaan.... Meillä ei ole edes nettiä että pääsisi hetkeksi pois vaan kaikki tosiian pyörii siinä kotona...jotenkin pelottaa yksin lasten kanssa oikein mihinkään lähteekään kun...
  16. I

    rekkamiesisistä

    hei!!!!!Loistavaa mitä mä löysinkään aivan ihanaa kun on näin paljon meitä...Meillä kans isukki ns.aina tien päällä no käyhän se välillä nukkumas ja on joskus oikeen vapaa päiväkin:)meil o poika 1,8kk ja tyttö 3kk.on ollu nyt nää 3kk aika rankkaa.varsinki nukkumaan menot on sellasia et niitä...
  17. I

    käynnistys ja kanava.....

    Mitä siin sit tapahtuu ku nii joutuvat??
  18. I

    käynnistys ja kanava.....

    heips...ONkos kellään kokemuksia käynnistämisestä kun paikat on kiinni ja kanavaakin jäljellä?Mulla käynnistys melko varmasti uhattu tiistaina kun vauva iso,vk sitten paikat oli kiinni ja kanavaa n.3cm jäljellä.Toista odotan ja supistuksia oli jonku verran vkl 36 asti sit ne loppu nyt siit vkja...
  19. I

    puolison kolmivuorotyö,kuinka rankkaa

    heips.. meillä poika 1,3 ja toinen syntyy huhtikuussa,mies ajaa rekkaa ja työajat on säännöllisen epäsäännölliset...useimmiten yöt pois ja illat ja välillä käy vaan nopeasti nukkumassa ja taas lähtee... Olen miettinyt itsekin että miten pärjään kahden kanssa kun nytkin välillä tulee iltaisin...
  20. I

    nukahtaminen?????

    meillä poika reilun vuoden ja nyt on ongelmana nukahtaminen.Nukkunu aina meidän sängyn vieres sivuvaunus nyt vaihoin lasten sängyn..... sänkyyn mentäessä nyt on alkanu sellanen pyörimis show ja seisomaan ja potkitaan ja jne...en saa sitä rauhottuun..jos poistun huoneesta tulee perässä...

Yhteistyössä