Hakutulokset

  1. H

    Olen uusperheen äiti, kysy mitä haluat.

    Jos haluat.
  2. H

    Tekokynnet pois

    Innostuin kokeileen kaupan halppis-tekokynsiä....ja nyt olis aika irrottaa ne. Ovat vaan niin perskuleen tiukassa! Olisko kellään mitään vinkkiä miten nää sais irti kivuttomimmin??
  3. H

    Flash Forward

    Siis hä? Katoin vikan jakson boxilta ja siinäkö se sitten oli? Loppuiko se siis tohon ihan aikuisten oikeesti??????
  4. H

    Huonekalukirppis Jkl??

    Tietäiskö kukaan hyvää huonekalukirppistä Jyväskylässä?
  5. H

    Millä saa pois kuulakärkikynän jäljen??

    Tytöllä oli ekaa kertaa päällä uusi hello kitty- tunika ja pesun jälkeen huomasin siinä "upean" kuulakärkikynän vedon......eli jälki on hello kittyn päässä, sellaisessa "liukkaassa" pinnassa, ei kankaassa. Osaako kukaan neuvoa millä tuon saisi pois..?
  6. H

    Jäälyhdyt???

    Kuinka kauan tarvii pitää ämpärillistä vettä tuolla -20c:ssä jotta se on jäätynyt lyhdyksi ?? :)
  7. H

    Heräätkö aamuisin laittamaan aamupalaa 10v lapsellesi ja huolehdit hänet kouluun?

    Siinäpä kysymys. Siis jos olet kotona :)
  8. H

    marimekon kaivo

    Osaisiko joku taas auttaa.....olen etsiskellyt marimekon musta/harmaata kaivo- pussilakanaa, tuplaleveänä, mutta ei löydy mistään....hobby hallillakin oli vain normaalileveänä. Marimekon liikkeestä ehkä saisi, sellaista ei kuitenkaan meidän lähistöllä ole.... Löytyisiköhän mistään...
  9. H

    syöpävakuutus??

    Mulle soitettiin jostain ja tarjottiin ns. syöpävakuutusta, tuota samaa tarjotaan kaikille elloksen ja jotexin asiakkaille. Onko kukaan tuollaista ottanut? Mä sanoin miettiväni asiaa, soittaa huomenna uudestaan.
  10. H

    leipomisia myyjäisiin??

    Antakaas hyviä vinkkejä mitä leipoa lapsen koulun myyjäisiin....jotain helppoa ja nopeaa siis. Juttu kun on niin että minä urvelo unohdin koko myyjäiset. Oon ollu koko viikonlopun töissä ja mielessä oli paljon muuta kuin nuo leipomiset.. No joo, huomenna en oikeestaan kerkeis leipomaan kuin...
  11. H

    24??

    Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua/tilattua "kaksnelosen"??
  12. H

    Tyttöjen huone talvikuntoon

    Sain laitettua tyttöjen huoneen lopultakin talvikuosiin, pakko laittaa tännekin kuvaa....mielipiteitä??? Ennen: http://www.aijaa.com/v.php?i=5255992.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=5255997.jpg Jälkeen: http://www.aijaa.com/v.php?i=5255978.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=5255984.jpg
  13. H

    Meandi-tietäjät, apua!!

    Kun meandin mallistossa on sellainen turkoosi-valkoinen sydän-paita, niin onko joskus aiemmin ollut samanlainen mutta vihreä-vaaleanpunainen? Huusin sellaisen huutiksesta, ja mietin vain onko tuo alkuperäinen väri, vai onko värjääntynyt..?
  14. H

    ARRRRRGGGHHHHHH.....

    Mä olen mielestäni tosi pitkäpinnanen ja rauhallinen.......nyt vaan tuntuu että tarviis jonkinlaista taukoa kaikesta..... 2,5v kiukkuaa, 10v kiukkuaa (murrosikä vissiin painaa päälle) ja mies kiukkuaa.........kotona on hommaa ihan hirveesti, mies on viikot reissuhommissa joten kaikki työt jää...
  15. H

    Monenko aikaan teidän 10v menee nukkumaan?

    Meillä yleensä kouluiltoina siinä yheksän paikkeilla tai vähän yli, sunnuntaisin saa valvoa kymmeneen kun katsoo amazing racen. Tuli vaan mieleen kun yks tuttu on aina laittanut lapsensa nukkumaan 19.30 ja tänään tajusin että tämä pian 11v täyttävä poika menee edelleen joka ilta, poikkeuksetta...
  16. H

    **Kivittäkää mut**

    Imuroidessa löytyi isännän puolelta sängyn alta kupillinen salmiakki-karkkeja......ja mitään ajattelematta nappasin yhden suuhuni. :o :o Ja mä oon karkkilakossa!!!! :o :o Kaiken lisäks söin sen kokonaan enkä sylkässy pois vaikka tajusin tämän kömmähdyksen heti karkin sujahdettua...
  17. H

    Tapasimme uudet ystävämme =)

    Tutustuin tuota kuopusta odottaessani, eli vajaa kolme vuotta sitten, täällä plussalla toiseen raskaana olevaan (tai useampaankin, keskustelimme tuolla odotuspuolella raskauksistamme ja myöhemmin synnytyksistä ja lapsistamme). Tämän ko. äipän kanssa sitten yhteydenpito on jatkunut netin kautta...
  18. H

    Kellään kokemusta, taaperon refluksiatauti tai joku muu mahahapoista johtuva??

    Meidän pimulla, 2,5v on ollut jo vuoden verran yskää. Paheni hoidossa ollessaan, ja tällöin oli myös muuten kipeä, syyksi selvisikin päiväkodin home.. Mutta......tytöllä oli nyt 3kk kokeilussa astmasuihkeet. Tänään oli kontrolli, lääkärin mielestä tuo yskä ei ole astman kuuloista laisinkaan, ja...
  19. H

    Jyväskylärock

    Ottaisitteko mukaanne noille festareille vajaa 10v tytön? Siis sillei että mentäis sinne n. klo 21.30 ja lähettäis pois n. klo 23 ? Kun tyttö on ihan armoton PMMP-fani ja ollaan suunniteltu että mennään sen keikka kattomaan, varsinkin kun nyt keikkailevat niin vähän eivätkä ole tässä lähistöllä...
  20. H

    Flora-koodeista vielä....

    Nonniin, onpa kiva. Multa puuttuu kaks koodia seuraavaan muumimukiin... ostin eilen floran ja kas vain, kannen alta paljastuikin "uusi" foliokummajainen jossa ei olekaan enää ko. koodia!! Äitini oli myös ostanut floran ja sama juttu, ei enää koodia.....Miks ihmeessä tuo keräys vielä jatkuu jos...

Yhteistyössä