Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    tutista Mä olin kanssa kuullut ettei vastasyntyneelle saisi antaa tuttia tai ruokkia tuttipullosta että imetys onnistuisi. Ekan kerran synnytyksen jälkeen kun näin meidän pojan teholla ni sillä oli tutti suussa. Ekan kerran ku sain syöttää sitä ni annoin pullosta maitoa. Pojan ollessa 1vrk...
  2. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    33+0 :heart:
  3. N

    Vatsan koko rv 22 ja vaatekoon muutos

    Moikka, tosiaan riippuu paljon ihmisestä, laitan tässä kuvan rv23+0 Mulla on aika pieni vatsa ollu kummassakin raskaudessa ja mä kyllä uskon että 2 kokoa isompi vois olla jopa liian iso noilla viikoilla.. Riippuu tietty miten kireä malli. Mutta kuten ite sanoit ni ainahan voi vaikka...
  4. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Tervetuloa -Tea :wave: Meillä on facebookissa myös pk-seudun ryhmä jonka kanssa treffailaan, laita mulle vaikka yv:tä jos kiinnostaa :) Sairaalakassiin/kotiin valmiiksi piti vielä muistutttaa ihanasta rasvasta kipeille nänneille lansinoh :heart: En muista hehkutinko jo tätä rasvaa, mutta...
  5. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Sairaalakassiin ite laitan noiden lisäksi - tutin vauvalle - 2* kotiutumisvaatteet vauvalle (kokoa 50 ja kokoa 56) - rintapumpun (sairaalasta voi myös lainata, mutta viimeksikin oli oma mukana) - jotain ajanvietettä ja naposteltavaa mäkin suosittelen :) - neuvolakortin - crocsit - omat...
  6. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Ainiin, nyt muistin mistä piti kysyä! Onko teillä muilla tullut pahoinvointia? Mulla ei siis alkuraskaudessa ollut kun muutaman kerran ja nyt on tullut niin että pari viikkoa on enemmän tai vähemmän oksettanut ja ollut pahaolo. Myös on alkanut jonkun verran heikottamaan/huimaamaan. Tää on...
  7. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Moikka pitkästä aikaa tännekkin :) Mä oon ollu nyt tosi huono tänne kirjottaa, välillä käyny lukemassa mut enemmän pyörin fbn puolella :ashamed: Ehkäsystä en oo vielä siihen hirveesti perehtyny, haluisin jonkun pitkäaikasen joten varmaan hormoonikierukka/kuparikierukka...
  8. N

    Edullisin alkuraskauden ultra Helsingissä?

    Ja hintaa oli muistaakseni jotain 60e paikkeilla, tarkalleen en muista :whistle:
  9. N

    Edullisin alkuraskauden ultra Helsingissä?

    Mä kävin kanssa Femedassa ja Larkio-Miettisellä, mulle ainakin jäi lämmin kuva siitä naisesta. Oli todella hienotunteinen ja kertoi tarkasti (meillä siis kkm taustalla ja sen takia haluttiin käydä ar-ultrassa varmistamassa että tällä kertaa on kaikki hyvin)
  10. N

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Aijaa.com - 9863235 tulisko nyt?
  11. N

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    tässä 29+0 veikkauksia otetaan vastaan, tiedossa on jo kumpi tulee :) ninanina + pompula 29+6 :heart:
  12. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting tulisko nyt :eek:
  13. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Mullakin eka kuva tähän pinoo, rv 29+0 ja toinen lapsi tulossa. ninanina + pompula 29+0 :heart:
  14. N

    onnellinen ja erittäin syyllinen

    Munkaan mielestä ei kannata nyt enää itseään syyllistää! Se on tapahtunut mikä on ja ihana asia että olet jo noin pitkällä, pahin km vaara on jo takana! Onhan sellasiakin äitejä jotka tupakoivat koko raskauden ajan ja alkoholisteja, minusta siis ei kannata enää murehtia. Kaikki menee varmasti...
  15. N

    Mistä apua vaativampaan ompelutyöhön?

    Kiitos Mandeliini pitää tutkailla tällästä vaihtoehtoa :)
  16. N

    Kuinka kauan olette joutuneet testata plussaa?

    paulam yleinen käytäntö taitaa olla että vuoden yrittämisen jälkeen aletaan kattelemaan missä se vika saattaisi olla. Eli jos sulla on ihan normi kierrot eikä vuoden sisällä tärppää niin suuntaisin lekurille. Ootko kokeillu tikuttaa ovista? Tietäisit että tapahtuuko sitä lainkaan? Itse menin...
  17. N

    Kuinka kauan olette joutuneet testata plussaa?

    Mä testasin esikoisen aikana vasta aika myöhään, oisinko ollut jo rv8 paikkeilla koska mulla oli tosi epäsäännöllinen kierto. Tokassa raskaudessa testasin ku menkat oli pari vk myöhässä ku en halunnu testata ns. turhaan aikasemmin :P Sitte oliki monta kk yritystä ja siinä ajassa ehin tehä...
  18. N

    Mistä apua vaativampaan ompelutyöhön?

    Meillä nämä rattaat B-DUAL ja kuten kuvasta näkee, lapsen haarojenvälissä ei ole mitään ”kaistaletta” ja ilman vöitä lapsi tulee helposti pois rattaista liukumalla. Mietin sellaista jos olisi mahdollista että tuon turvakaaren ympäri tulisi kaistale mikä on rattaissa kiinni ja sen saisi...
  19. N

    Mistä apua vaativampaan ompelutyöhön?

    Meillä nämä rattaat B-DUAL ja kuten kuvasta näkee, lapsen haarojenvälissä ei ole mitään ”kaistaletta” ja ilman vöitä lapsi tulee helposti pois rattaista liukumalla. Mietin sellaista jos olisi mahdollista että tuon turvakaaren ympäri tulisi kaistale mikä on rattaissa kiinni ja sen saisi...
  20. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Onnea poikka täältäkin :) Ja maritta samaa mäkin komppaan, eli anna heille aikaa. Heille on varmasti todella vaikea edes nähdä sinua, uskon että tuntuu tosi pahalta ja tottakai saat olla onnellinen teidän omasta puolesta. Itse kkm kokeneena en pystynyt näkemään tuttavia joilla olisi ollut...

Yhteistyössä