Hakutulokset

  1. S

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Voi jestas, pikaisesti tulin korkkaamaan uuden pinon mutta tännehän on alkanut jo vauvoja syntymään :) Oikein paljon onnea Tiijona!! Muillakin alkaa synnytys lähenemään, alkaa jännittämään tässä jo muiden ja pikkuhiljaa myös omasta puolesta :heart: Omaa hehkutusta pikkuisen. Minulla on jo...
  2. S

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Voi että, en ole hetkeen ehtinyt käydä edes lukemassa ja nyt on jo ensimmäinen vauva syntynyt :) Oikein paljon onnea GCS15 pienestä Sisu-pojasta. Onneksi kaikki mennyt hyvin ja toivottavasti menee myös jatkossa! Muuten tänne ei mitään ihmeempiä, odotan kovasti jo että pääsen äippälomalle...
  3. S

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Annamariaplus2: Paljon voimia sinulle sinne tyksiin. Toivotaan että vauva jaksaa masuyksiössään vielä monta viikkoa! Veroista kommentoisin myös että kannattaa tosiaan olla varovainen veroprosentin kanssa. Itsellä meni tuo 20% puoli vuotta, toisen puoli vuotta olin hoitovapaalla jolloin...
  4. S

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heippa kaikille pitkästä aikaa. Nyt on ollut kyllä niin kiireistä että en ole ehtinyt vielä edes korkata tammikuun pinoa. Lukenut olen kyllä. Paljon olette jo ehtineet kirjotella. Kommentoin mitä muistan. Ensinnäkin Pipsalle tervetuloa! Vitamiineista Minäkin syön Multivitan raskaus ja...
  5. S

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpulille lämpimät osanotot suureen suruunne. Ja paljon jaksamisia koko perheelle :hug: Muita sanoja ei löydy, niin surullista ja väärin :'(
  6. S

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Oikein lämmintä ja rauhallista joulua kaikille huhtimammoille! :heart: Sandy 25+5
  7. S

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! En ole pitkään aikaan ehtinyt käydä kirjottelemassa. Nyt on pitänyt niin kiirettä töissä ja reissussakin ollaan ehditty käymään. Mutta nyt vain odotellaan joululomaa :) Pumpuli-81: Paljon jaksamisia sinne TAYS:siin. Toivottavasti kaikki kuitenkin pienellä...
  8. S

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    fanttomi oikein paljon voimia teille ja suuret osanotot. Pahimman mahdollisen kokemuksen olette joutuneet läpi käymään :'( Toivottavasti löydätte jostain voimia tulevaan. Aika auttaa varmasti! Muistathan kuitenkin, syy ei ole sinun :hug:
  9. S

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Pikaisesti vain tulin kertomaan kuulumiset eilisestä rakenneultrasta. Kaikki näytti olevan kunnossa vauva vastasi täysin viikkoja :heart:Toimenpide oli hätäinen, kesti kokonaisuudessaan n. 15 minuuttia. Sukupuolta ei vauva suostunut näyttämään joten se selviää meille vasta sitten huhtikuussa...
  10. S

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Tiijona oikein paljon jaksamisia teille :hug: Toivottavasti kaikki kuitenkin vauvalla hyvin!
  11. S

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Huomenta! Pikaisesti vain tulin kertomaan että puoliväli on nyt täynnä! :heart: Ja töitä enää vähän reilu 3kk jäljellä! JEI! Sandy rv 20+0
  12. S

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Oma ultra vasta kuun lopussa... Ja tervetuloa uusille :) Itsellä ollut niin kiireinen viikko, että en ole paljon ehtinyt kuin pikaisesti lukaista teidän kirjoituksia. Mutta puoliväli lähenee ja potkut alkaneet tuntua jo ihan läpi asti. Mahtava...
  13. S

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Täytyypä minunkin korkata uusi hieno pino! Kiitos vauvahaaveita =) Ja tervetuloa Angie :) Ihanaa on jo marraskuu ja pian on joulu... ja rakenneultrakin jo TÄSSÄ kuussa. Tosin vasta loppukuussa mutta kuitenkin. Neuvolakin jo ensi viikolla. Närästys on täälläkin alkanut pikkuhiljaa...
  14. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Onpas tullut uusia, minunkin puolestani uusille tervetuloa :) Itse ostin talvitakin jo, sellasen pitkän mallisen kunnon toppatakin. Ajattelin, että sen saa varmasti myydyksi sitten kun en sitä itse enää tarvitse. Sillä täytyy pärjätä koko talvi. Toppahousut vielä ehkä tarvitsisin... ja...
  15. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Meillä esikoinen on syntynyt lokakuussa eli ikäeroa tulee n. 2,5 vuotta. Imetyksestä olette puhuneet... itse imetin vuoden verran ja en todellakaan pidä sitä itsestään selvyytenä. Ensimmäiset viikot vauva sai pumpattua maitoa pullosta kun ei osannut imeä. Sitten siitä ei meinattu päästä...
  16. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Vauvahaaveita Sama mulla, ostan monesti valmiiksi alennusmyyneistä seuraavaksi kaudeksi vaatteet tai kuravaatteet yms. Alennuksesta saa monesti samaan hintaan kuin huutonetistä käytettynä. Sitten jos en ole löytänyt, ostan huutiksesta, mutta vain hyväkuntoisia. Kyllä mäkin pitäisin...
  17. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Mukava kuulla hyviä uutisia :) Kantoliina ja rintareppu (oliskohan ollut Baby Björn) oli itsellä käytössä. Manducasta ei ole kokemuksia. Tuossa rintarepussa tuli minulla niskat heti kipeäksi, kantoliinassa taas jaksoin kantaa pitkiäkin aikoja...
  18. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Huomenta kaikille! Suokupuoli mekin haluttais selvittää. Jotenkin toivoisin tyttöä kun esikoinen on poika. Mutta molemmat on tervetulleita. Rakenneultra minulla 28.11. Tämän voisi päivittää etusivulle :) Nimivaihtoehtoja olisi tytölle vaikka kuinka mutta pojalle ei ainakaan tällä hetkellä...
  19. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Heippa kaikkille! Töihin kerroin viikko sitten kun np-ultra oli takana. Minulla se ultra oli tosi myöhään kun vasta 13+2 ja pomolle kerroin kun rv 14 täynnä. Ostoksia meidänkään ei tarvi juurikaan tehdä. Esikoiselta on jäänyt vaunut, kaukalo, pinnis yms. Ainut mitä mietin on tuplarattaat...
  20. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Josefia juurikin tuollainen Doomoo-imetystyyny minulla on ja äkkiseltään katsottuna tuo edullisempi Softy-malli. Linkissäsi on siitä malli. Imetystyyny on tosi pehmeää ja mukavan tuntuista materiaalia. Sitä kyllä voin suositella. Ainakin minulla toimi :)

Yhteistyössä