Hakutulokset

  1. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei kaikille! Kylläpä tulee vahvasti omat tuntemukset mieleen kun luin viestejänne. Minulla on myös pitkien hoitojen jälkeen ivf-vauva kasvamassa. Enää 4 viikkoa laskettuun aikaan, ihmeellistä! Tsemppiä kaikille kovasti, toivotaan että kaikkien plussat pysyvät ja vauvat jatkavat kasvuaan...
  2. P

    Syksyn passaajat:)

    Hei! En ole aikoihin täällä palstalla ollut, takana on vaikea syksy. Tulin siis raskaaksi, ja saimme onneksemme odottaa kaksosia viikolle 9 saakka. Olimme paria viikkoa aiemmin nähneet kultamme ultrassa ja nähneet ja kuulleet pienet sydämmet. Maailma romahti sitten paria viikkoa myöhemmin...
  3. P

    Syksyn passaajat:)

    napsuneiti ja Jenksula, kovasti jaksamista sinne! On tää oikeeta tunteiden vuoristorataa, ensin annetaan toivoa ja sitten vetästään matto jalkojen alta.. 1nainen Kovasti onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin. Täällä ei mitään uutta, kauheeta ittensä kyttäämistähän tää on kun oloaan...
  4. P

    Syksyn passaajat:)

    Jenksula Miten sulla, eikö sulla ollu lääkkeellinen PAS, lopetetiko heti lääkkeet ultran jälkeen, että onko nyt alkanut suurempi vuoto? Oliko sulla semmonen tunne että lääkkeet pitivät vuodon poissa, tai siis antoivat tulla vain tuhruttelua? Mietiskelen täällä vain että kuinka kroppa reagoi...
  5. P

    Syksyn passaajat:)

    Jenksula pahoittelut:( Niin, kyllä se vaan niin on että plussa ei vielä tarkoita mitään, kuitenkin niin moni asia voi vielä mennä pieleen..Pelottavaa. Voimia sinne ja nostan hattua kun pystyt jo ajattelemaan seuraavaa hoitoa, on sulla sisua!
  6. P

    Syksyn passaajat:)

    Jenksula Mitenkä siellä, saitko millaisia uutisia? Toivottavasti iloisia!
  7. P

    Syksyn passaajat:)

    Sintu74 Hienoa että on saatu siirrettyä kuitenkin, vaikka varmasti harmittaa kun pakkanen on nyt sitte tyhjä..mutta toivottavasti sulla ois kohta syli täys;) Nyt sitte ei muuta ku viettelemään ah niin ihania piinapäiviä. Sehän on hyvä merkki kun on sulatuksen jälkeen lähtenyt jakaantumaan, oisko...
  8. P

    Syksyn passaajat:)

    napsuneiti voi ootpa aikasin pissiny tikkuun, ompa kumma kun näyttää negaa=) Oota nyt ainaki muutama päivä vielä. Kyllä on täälläkin monenlaista kommenttia kuullu lähipiirin ihmisiltä ja monesti ne loukkaa, mutta kyllä siitä pääsee yli. Oon vaan ajatellu että ne ei tiedä asiasta mitään eivätkä...
  9. P

    Syksyn passaajat:)

    Sintu74 itekkin koen että vertaistuki on tärkeetä, ja sitä on tosiaan vaikeaa löytää. Olen itse myös kokenut niin että ystävillekin on vaikeaa kuvata sitä kuinka pahalta lapsettomuus tuntuu, kun se on niin pohjatonta surua että sitä ei osaa sanoin kuvata. Aivan fyysistä kaípuuta ja tyhjää...
  10. P

    Syksyn passaajat:)

    Sintu74 hyvältä kuulostaa! Nyt ei muuta kun peukut pystyyn siirtoon. Jospa joku neljästä kaverista ois just se oikee. Tipsu78 voi että, olet saanu ihania uutisia ultarasta. Kun pääsis itekki pian katselemaan moista näkymää.:heart: napsuneiti koita sinäkin pitää mieli positiivisena. Kyllä...
  11. P

    Syksyn passaajat:)

    Voi että tätä ihmismieltä kun sitä ei osaa olla huolehtimatta.. Tein eilen testin (niin, munhan piti olla testaamatta..) ja sain digitaaliseen nyt vkot 2-3, eli hcg on noussut. Eilen oli siis dpo 16. Löydin netistä hcg pitoisuudet digitestin viikoille, ja sen mukaan se näyttää 2-3 vkoa kun hcg...
  12. P

    Syksyn passaajat:)

    Hei vaan! On kyllä paljon eroja lääkityksissä vaikka sama hoito on.. Mulla mennyt Progynova 2mg x3 ja Lugesteron 200 mg 2x2. Molemmat jatkuvat rv 11-12 asti, jos siis sinne asti päästään. Mutta, ymmärtääkseni on niin, että mikäli PAS on lääkkeellinen (eli omaa ovulaatiota ei tapahdu,munasolua...
  13. P

    Syksyn passaajat:)

    Ompa mukava kun porukkaa ilmestyy lisää piinailemaan:wave: Dreamer74 meillä siirrettiin kaksi alkiota, molemmat 8 soluisia. Olivat sulatuksen jälkeen jakautuneet, kuulemma hyvä merkki (pakastettu 4 soluisina). Eli kolmen päivän ikäiset alkiot. napsuneiti olen ainakin siinä käsityksessä että...
  14. P

    Syksyn passaajat:)

    Hei vaan! Tänään aamulla jälleen tikutin David herkällä testilla haalean viivan, enkä enää voinut vastustaa kiusausta käyttää Clearblue digitestiä.. Ja se näytti RASKAANA 1-2:heart: Jotain on siis tapahtunut..Olo on pelokaan toiveikas, menisikö tällä kertaa hyvin? Nyt on DPO 13, ja piinapäivä 10.
  15. P

    Syksyn passaajat:)

    Huomenta! Mulle pitäis varmaan tehdä apteekkiin sellainen osto-sopimus, jotten saisi kiertoa kohden hakea kuin yhden raskaustestin ja senkin vain yhdestä sovitusta apteekista, muutenhan mää hakisin niitä ympäri kaupunkia:cool: Näitähän sopimuksia olen kuullut tehtävän lääkkeiden...
  16. P

    Syksyn passaajat:)

    Tsau.. Kyllähän sitä sitten kun testi on positiivinen jotenki odottaa sitä oireiden ilmaantumista. Kesäkuussa kun plussasin IVF hoidosta olin aivan ymmyrkäisenä ja peloissaan kun ei mitään oireita ollut ennen eikä jälkeen plussan. Paitsi, oli kyllä ennen plussaa järkyttävää päänsärkyä, se jäi...
  17. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei vaan kaikille! Kirjoittelin tonne syksyn passaajiin mutta tälläkin varmaan passareita on..Täällä myös yksi syksyn passaajista, 2 alkiota siirretty 30.9 muhimaan, molemmat pakastettaessa olivat 4 soluisia ja olivat sulatuksen jälkeen jakautuneet 8 soluisiksi..Limakalvo 10 mm ja kaikki...
  18. P

    Syksyn passaajat:)

    Hei vaan kaikille! Täällä myös yksi syksyn passaajista:heart: 2 alkiota siirretty 30.9 muhimaan, molemmat pakastettaessa olivat 4 soluisia ja olivat sulatuksen jälkeen jakautuneet 8 soluisiksi..Limakalvo 10 mm ja kaikki siis hyvin. Taustaa hieman, ollaan molemmat miehen kanssa himppa alle...

Yhteistyössä