Hakutulokset

  1. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Kiitos @kiramiu! Laitan viestiä :)
  2. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Tulipas ankea lopetus tuolle viestille, tarkoitus on kyllä tässä porukassa olla ja pysyä :D
  3. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Äänestän fb-ryhmää mieluummin kuin whatsapp mut jään vielä hetkeks seuraamaan jos joku muu innostuisi tekemään sen. Varmaan se itse ryhmän perustaminen on ihan helppoa mut minä en varmaan täällä kaksplussan puolella juuri käy enää sen jälkeen niin en oo näkemässä tuleeko liittymispyyntöjä :/ Et...
  4. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Joo ryhmiähän on mut haluisin ainoastaan sellaiseen salaiseen pieneen (muutaman kymmenen hengen) ryhmään jos sellainen tällä porukalla tehtäisiin :) En niihin isoihin tai mitkä muuten löytyy fb:n haulla
  5. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Onnea kaikille plussanneille <3 Täällä on pelottavan oireetonta kun itselleni alkuraskaus on tarkoittanut aina muutaman kuukauden "krapulaa" mikä on alkanut heti plussasta mutta noh..Odotellaan ja yritetään uskoa et joku siellä silti on. 5+3 nyt et vielähän tuota kerkee ja sit jos se alkaa niin...
  6. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Oon menossa varhaisultraan, 8+0 päivälle sain ajan. Olisin halunnut tietenkin vähän aikasemmin mut ei se auta kun ootella :D :)
  7. Amalia89

    Kesäkuiset 2022

    Moikka! Hyvin varovaisin mielin hipsin tänne nyt kun oon muutaman päivän seuraillut viivan vahvistumista. Jos ihmeen kaupalla tällä kertaa (kolmas kerta toden sanoo?) kaikki menis hyvin niin meille tulis varmaan kans pieni kesäkuinen <3 LA on tosin menkoista laskettuna 30.5 mut ovis oli vasta...
  8. Amalia89

    Helmikuiset 2022

    @Jankesof koneella näköjään onnistui, laitoin viestiä :) @Lili_86 tsemppiä kovasti tuleviin päiviin! <3
  9. Amalia89

    Helmikuiset 2022

    Paitsi etten saanut laitettua (miten tää on oikeesti muuttunut näin hankalaksi vai oisko käyttäjässä vika)! Oliko joku muukin jolle voisin yrittää tai voisitko @Jankesof laittaa viestiä minulle päin, kiitos ❤ :)
  10. Amalia89

    Helmikuiset 2022

    Ihan liikaa tulee nyt testattua ja murehdittua et vahvistuuko viiva (tai digin viikot) tarpeeksi, pitäis tajuta lopettaa ajoissa. Mietin et odotan vielä tuon fb ryhmän kanssa turvallisimmille viikoille jos käy niin kuin viimeksi, mut toisaalta voihan sitä kaikkea sattua myöhemmässäkin vaiheessa...
  11. Amalia89

    Helmikuiset 2022

    Jaahas, en näköjään osaa käyttää tätä enää :D Yritin muokata alkuperäisestä viestistä noita merkkejä jotka joko puuttui tai niistä tuli ihan outoja, tuli vahingossa tuplana nyt. Mut on tää ihanaa ja outoa samaan aikaan et saa kirjoittaa tänne!
  12. Amalia89

    Helmikuiset 2022

  13. Amalia89

    Helmikuiset 2022

    Hei kaikki! ‍♀️ Täällä plussattu eilen ja ehkä tän jossain vaiheessa alkaa sisäistää Vuosi meni yrittäessä, johon mahtui yksi onnistuminen tammikuussa, mutra se meni valitettavasti helmikuussa kesken. Toivotaan et tällä kertaa saadaan kovasti odotettu vauva syliin asti, tällä kertaa la on 18.2...
  14. Amalia89

    Lokakuiset 2021

    Vähän alkaa muuten jännittää miten tää alkuvuosi menee mm.töiden osalta kun kaikilla aiemmillakin kerroilla oon voinut tosi huonosti ekat kuukaudet. Kumpa säästyisi siltä mut en jaksa uskoa et neljäs kerta ois erilainen
  15. Amalia89

    Lokakuiset 2021

    Moikka! Oon seuraillut tätä ryhmää ja odottanut ja toivonut kovasti että pääsisin itsekin liittymään mukaan Tänään on dpo11 ja raskaustesteissä on ollut haamuja parin päivän ajan, odotan että vahvistuvat vielä (jotta tämän uskoo todeksi) ja liittyisin sitten tosi mielelläni mukaan myös fb...
  16. Amalia89

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Orchidea ne on nopeesti soitettu kun täällä on vain yksi paikka joka tekee (yksityinen siis) :( Aamu1979 tervetuloa! :) Minun puolestani olet tervetullut, itsellänikin menkoista laskettuna la ois kesäkuun lopulla eikä nää kaikki synny kuitenkaan just heinäkuussa :)
  17. Amalia89

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Niin ja jos ei muita innokkaita ole niin minä voin tulla siihen ryhmään jäseneksi niin saadaan se perustettua :) Mutta mielellään jos sopii niin kookospienelle yv:t ja kaveripyynnöt (vai meneeköhän se niin jokatapauksessa jos hän on ryhmän perustanut)? :) Itse käyn lähinnä puhelimella netissä ja...
  18. Amalia89

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Sokeripala eikä! Olen pahoillani :( <3 Facebook-ryhmä on tosiaan salainen eli ihan huoletta voi (yp:n kautta) liittyä ja mielestäni tällöin nimenkin kannattaa olla juurikin joku Hellevauvat 2017 tai muu yhtä selkeä :)
  19. Amalia89

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Ehdottomasti Facebook ryhmän kannalla! :) Tänne on jotenkin vaikea kirjoitella puhelimella, en tiedä mikä mättää ja onkohan vain tässä minun luurissani vika. Niin ja tietenkin jatkossa kiva tutustua teihin paremmin niin fb ryhmä voisi olla ihan paikallaan, mut toki jos muutkin haluaa niin...
  20. Amalia89

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Itse olen aiemmista kerroista päässyt ilmaiseksi varhaisultraan (lapsettomuustaustaa ekan lapsen kohdalla ja toinen olikin sitten tjot-yllätys mistä ei ollut varmuutta et miten pitkällä on), mut nyt pitäisi sitten itse maksaa kun oli kerrankin tälleen ihan "oppikirjan" mukaan tapahtunut...

Yhteistyössä