Hakutulokset

  1. N

    Inseminaatio 2011

    PLUSSAAAAAAA!!!!! :D oon siis raskaana! mies oli ostanu testin valmiiks torstaita varten (sen piti olla se mun takaraja testaukseen). tein eka ovistestillä ja 2 viivaa ja sitten päätettiin ottaa "oikea" raskaustesti käyttöön ja sieltä se plussa tärähti! eli inseminaatio nro 2 onnistui. nyt...
  2. N

    Inseminaatio 2011

    Hellurei! pahoittelut ja halit kaikille joilla ne menkat taas alko! ja uusille tervetuloa joukkoon!! mulla tilanne "ennallaan". menkat pysyneet poissa ja testin teen vasta torstaina. nyt alkaa jo tosissaan tuntua siltä, että onnisti :eek: mun kp on aina ollu 28-29pvää ja ovat olleet...
  3. N

    Inseminaatio 2011

    Ta-daa! täällä ollaan. menkoista ei jälkeäkään! :D en ole testannu, koska päätin todellakin odottaa vkon ekan negan jälkeen. testauspäivä on siis ens torstai... PLUSSAA, Yes please! :D
  4. N

    Inseminaatio 2011

    Statuspäivitys: ei vieläkään menkkoja!!! :wave: Luru-73: Kiitos! sinuna en vielä huomenna testais... kärsivällisyyttä ystäväni, kärsivällisyyttä. (yeah right! ihan kun täällä meistä kellään olis sitä) ;) Stressipitoista vkonloppua kaikille! :D on tää niin jännää...!
  5. N

    Inseminaatio 2011

    Ciao! menkkoja ei siis vieläkään näy (hyvä, hyvä). mulla on itellä vielä mininen toivon pilke plussaamisesta, koska mun sisko sano ettei silläkään näkyny se plussa, kun vasta menkkojen oltua yli vkon myöhässä...kuulemma tosi yksilöllistä kuinka nopeesti kroppa rupee sitä raskaushormonia...
  6. N

    Inseminaatio 2011

    Jaahas! murruin paineen alla :) ja tein sen kirotun testin---> selvä NEGA!!! :mad: mutta missä on menkat? eiköhän ne sieltä tän päivän aikana ilmesty... tää on niinku piinailua parhaimmillaan! Huhhuh!!
  7. N

    Inseminaatio 2011

    Huomenta/päivää! täällä siis pp14 :eek: olin ihan varma, että ne perkeleen menkat alkaa, kun nousen aamulla vessaan mutt ei oo VIELÄ näkyny. mitään oireitakaan ei oo havaittavissa, ei menkoista eikä plussasta. tosin ei mulla ikinä oo menkkaoireita paitsi vuoto :D nyt kyllä rupee jänskättää...
  8. N

    Inseminaatio 2011

    Tervetuloa Syys77! joo, tää palsta on mahtava, kun täällä on kaikki enemmän ja vähemmän samassa "sopassa". saa meidän äijätkin hieman lomaa näistä spekuloinneista yms. ;) en tiedä kuinka alusta jaksoit tätä ketjua lukea mutta mäkin oon vielä aika uusi tulokas täällä. oon -79 ja 2 inssiä takana...
  9. N

    Inseminaatio 2011

    KarolinaM: ei mulla ainakaan ne viivat oo aina ollu yhtä tummat, vaikka ovis onkin ollut lähellä. kai se riippuu siitä kuinka vahvasti sitä hormonia erittyy. toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. kunhan on silmällä nähtävissä kaksi viivaa :) veikkaan, että meet inssiin huomenna ;)
  10. N

    Inseminaatio 2011

    Huomenta! mä oon ainakin tähän asti luottanu noihin menkkoihin... eivät oo vielä kertaakaan jäänet alkamatta ;) en siis oo ikinä tehny raskaustestiä.
  11. N

    Inseminaatio 2011

    helöy, toverit! tyhmä kysymys mut mistä te laskette noi piinapäivät inssin jälkeen? ai heti seuraavasta päivästä etiäppäin? piinailuahan tää on täälläkin jo ilman laskemistakin... ;) siis olin inssissä sillon 12.10. ja muistan, ett Mirdav oli 14.10. oon siis samassa veneessä!!! en ajatellu...
  12. N

    Inseminaatio 2011

    Jypy! Voi p***a! Oon todella pahoillani teijän puolesta. Voimia teille! Nyt vaan yrität saada itelles jotenkin positiivisen mielen (tiedän, että vaikeeta tossa tilanteessa) ja täräytät toiveikkaana sinne kolmanteen inssiin ;) Uskon, että ihmisen omalla "mielellä" on myös oma osansa näissä...
  13. N

    Inseminaatio 2011

    Hola! Laitoin merkille, että teillä kaikilla on inssiin lisätty "lääkitys". Mullehan ei oo mitään määrätty ja varmaan sen takia ne inssit onkin paljon edullisempi kun ei tartte käydä missään ultrissa, eikä mee lääkkeisiin rahaa. Tosin eivätpä vielä oo toivottua tulostakaan tuottanee. Ainakaan...
  14. N

    Inseminaatio 2011

    KIITOS, Luru!! joo, kyllä mekin suht matalaa profiilia on pidetty tän asian tiimoilta. toki lähipiiri tietää ja duunissa oon kertonu suurpiirteisesti. kyllähän toisilla on tapana kysellä ns. väliaikatietoja ja toisinaan se ottaa päähän mut enemmän mua ärsyttää ihmisten (lähinnä sukulaisten)...
  15. N

    Inseminaatio 2011

    Hellurei! Löysin täältä tän teidän ketjun ja ajattelin liittyä joukkoon! Meillä on takana yritystä "vasta" vajaa 2 vuotta ja tutkimuksiin hakeuduttiin helmikuussa 2011. Mentiin aluks julkiselle puolelle ja siellä ne tekikin alustavat tutkimukset (verikokeet, hormonit, spermat jne.) mut siihen...

Yhteistyössä