Hakutulokset

  1. M

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Hellurei vaan kaikille pitkästä aikaa :wave: En ole pitkään aikaan mitään kirjoitellut. Välillä olen kyllä käynyt lukasemassa. Mulle voi päivittää, että saatiin POIKALUPAUS
  2. M

    Te joiden ensimmäinen synnytys on käynnistetty yliaikaisuuden takia, onko myös seuraava synnytys jouduttu käynnistämään?

    Hei, Esikoisen synnytys jouduttiin käynnistämään, koska neiti ei millään suostunut itse syntymään. Käynnistys tehtiin viikolla 42+0 tabletilla kohdunsuulle. Käynnistyksestä jäi ikävät muistot ja nyt odotan toista synnytystä kauhulla. Mitään paniikkia ei olisi, jos saisin varmuuden siitä, että...
  3. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Sain tiedon kelakorvauksista yksityiseltä lääkäriasemalta ja neuvolasta. ellamae on voinut vahingossa saada useamman korvauksen jos ei ole ylimääräisistä ultristä turhaa meteliä pitänyt :D Eli jos käytte yksityisellä niin älkää huudelko sitä neuvolassa ja äippäpolilla ;) teeu jos vuoto ei ole...
  4. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    lintetsa kelakorvauksen saa raskauden aikana kahteen ultraan, jotka useimmiten tehdään äitiyspolilla. Eli np-ultra (noin vk12) ja rakenneultra (noin vk20-22) Jos haluaa käydä yksityisellä ultrassa kelakorvauksen voi käyttää siihen, mutta sitten ei saa ilmaista ultraa enään äitiyspolilla...
  5. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Uusille onnea plussasta! Fb ryhmästä... sitä ei löydä hakusanoilla, koska ryhmä on salainen, eikä näy kenellekään muille kuin ryhmäläisille. Kenenkään ei siis tarvitse olla huolissaan siitä, että raskaus paljastuisi ryhmään kuulumisen takia. Ryhmään pääsee lähettämällä minulle tai jollekin...
  6. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Teeu Hyvältä näyttää =) Nyt on sitten perustettu syyskuun söpöliinit fb ryhmä. Ryhmä on salainen, eikä se näy kuin ryhmäläisille, joita tällä hetkellä siis 2 :) Kaikki vaan mukaan sinnekin!
  7. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    FB-ryhmästä piti sanoa, että omat kokemukset siitä on ollut todella hyviä. On paljon helpompi kirjoittaa ikävistäkin tuntemuksista, kun tietää, etteivät ne ole koko maailman nähtävillä. Itse ainakin mieluummin kirjottaisin siellä. Voisin perustaa ryhmän nyt ja lähettämällä mulle täällä...
  8. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hei vaan kaikille syyskuisille ja rutkasti onnea plussista! Plussasin ennen joulua ja nippanappa mahduin elokuisiin mukaan. La olis näillä näkymin 29.8. Esikoinen syntyi viikolla 42+1 joten en todellakaan odota tämänkään tapauksen tulevan ennen syyskuun puoltaväliä. Niinpä ajattelinkin, että...
  9. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Suurensuuret pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :hug: emmin mä kanssa mielelläni liittyisin siihen fb ryhmään. Oon tosin vielä niin ummikko näissä hommissa, että en ihan vielä ymmärtänyt miten laitan kaveripyynnön, jos en saa haettua ryhmää tai en tiedä kuka olet? vielä vähän...
  10. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea DsariaL!! :heart: Sinne vaan elokuisiin mukaan :) Juu elikkäs aamun testiviiva ei jättänyt epäilyksen varaa. Heti pärähti niin selkeä viiva :heart: Eli mut voi siirtää kans plussanneisiin ja hyppään elokuisten pinoon. Vielä nippa nappa pääsin sinne. Laskurin mukaan la olis 29.8...
  11. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hei :wave: Vieläkö mahtuu mukaan? Tänään olen saannut plussan testiin ja la oli näillä näkymin 29.8 ja kätilöopistolle menossa synnyttämään (toivottavasti). Ikää mulla on 25 vuotta ja meille olisi toinen ihanuus matkalla :heart:
  12. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tein tänä aamuna testin ja sain ihan selvän plussan :heart: Voi että oon onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    NNÄ ja Biba :hug: Eilen aamulla herkällä testasin ja ylläri ylläri..... negaahan se näytti. :'( En nyt jasa pitää toivoa yllä menkkoihin asti, vaan luotan nyt testiin. Se toivon ylläpitäminenkin on vähän raskasta, enkä jaksa toista kertaa pettyä saman kierron aikana. Elikkäs keskiviikkona...
  14. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Ai niin NNÄ :hug: Mikä tilanne teillä oli esikoisen kanssa? Oliko esikoisen kohdalla yrityskertoja useampi vai tulitko nopeasti raskaaksi? Oletko/oletteko käyneet lääkärissä vauvakuumeilun tiimoilta? Anteeksi jos kyselen liian henkilökohtaisia. Ei ole missään tapauksessa aiheuttaa pahaa...
  15. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Apuva... Olin vielä aamulla ihan rauhallinen ja aattelin et en voi olla raskaanna mutta.... mulla on ollu aika runsasta valkovuotoa ja se on joka kerta viimesen vuoden sisään tarkottanu sitä, että on emätintulehdus. Kävin labrassa ja sain tulokset tänään. EI tulehdusta :) No sitten ruokiksella...
  16. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heissulivei :) Onpas täällä taas kirjoiteltu. Olen kyllä kaikkien jutut lukenut, mutta ei ole ollut viimeaikoina energiaa kommentoida. Meillä esikoinen ollut lauantaista asti ihan tolkuttoman sairas. Lauantaina siis alkoi kamala yskä ja kuume. Sunnuntaina neiti oli niin huonossa kunnossa, ettei...
  17. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Neiti näpsän äiti ootpas saanu tosi kurjaa kohtelua peijaksessa. Se on kyllä paikka, josta en oo kuullu kenenkään sanovan mitään hyvää! Onneksi sait kuitenkin hoitoa ja oot paranemaan päin :) Tsemppiä piinailuun! Täällä on peukut pystyssä! Lumikide Onnea plussasta :flower: hömpi Argh...
  18. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    shantimaria Meillä esikoinen tuli yk2 kierrosta. sillon ei ollut ovistikut käytössä, eikä muita tärppiapuja ollut käytössä kuin armoton pupuilu :laugh: Nyt siis ovistikut käytössä ihan vaan kokeilun vuoks. Toisaalta jostain syystä pelottaa nyt enemmän kuin esikoisen kanssa, että tuleeko sitä...
  19. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hömpi eihän sitä vielä tiedä. nyt vaan malttia! Täällä myös peukut ja verpaat ristissä! lumikide Varovaiset onnittelut myös täältä! ihanaa:flower: littlestar Tiedän niiiiin mistä puhut! Mulla kanssa ovistikut näyttäny jo monta päivää plussaa.. Ekassa estissä testiviiva vähän haaleampi kuin...
  20. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hömpille tsemppiä piinailuun! Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä nähnyt tosta kuvasta mitään, mutta näyttö kyllä helposti vääristää. Eli jos livenä näit haamun niin loistavaa :) Täällä on peukut pystyssä sun puolesta Lumi Hieno homma, että kroppa alkaa palautua! on: Tänään pärähti testiin...

Yhteistyössä