Hakutulokset

  1. A

    Haasteet

    Onko muut kokeillut haasteita? Itse aloitin hölkkä, kyykky, punnerrus, vatsa ja lankku haasteet :)
  2. A

    Mamma kavereita Keuruulta

    Löytyykö täältä muita keuruulaisia nuoria äitejä (itse 23) vaunuttelemaan, viettämään aikaa, kaveriksi. :)
  3. A

    Liikunta/laihdutus kaverit Keuruulla!?!

    Etsin kavereita jotka tsemppais liikkumisessa ja laihduttamisessa ja voisin tsempata takaisin. Painoa pitäis pudottaa ja kroppaa kiinteyttää. Kannustuksen olisivat tarpeen. Myös juttu seura :) toivottavasti joku löytyy.
  4. A

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Moi. Ajattelin tulla tänne mukaan, niin sanotusti toista kertaa. Ku syksyllä tuli keskenmenon ja nyt sitten tärppäsi uudestaan. Olen varmaan viikolla 5-6 paremmin selviää parin viikon päästä ku on ensimmäinen neuvola aika. Nyt tuntuu että tämä raskaus etenee paremmin kuin edellinen. Nyt on ns...
  5. A

    keskenmenoko?

    Mulla meni kesken 9 viikolla. oli kuulemma ollut tuulimuna eli oli tullut itsestään ulos. Oltiin juuri käyty neuvolassa ja kaikki oli sillon hyvin. Päästiin kotiin niin alko kuukautiset ja kovat kivut. Ei muuta kuin lääkäriin joka totesi että keskenmeno. :(
  6. A

    Keskenmenon jälkeen kuukautiset?

    Mulla alkoi tosi runsaat kuukautiset ja ne kesti 5 päivää, yleensä noin 4 päivää. Nyt on menossa 3 päivä kuukautisten lopusta. Katotaan jos mullakin sekoilee kuukautiset :)
  7. A

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Eka neuvola reissu oli mukava, mutta kaikki mukavuus loppu kun pääsin kotiin. Alkoi kovat mahakivut ja kuukautiset alkoi. Ei muuta kuin lääkäriin ja ne tutki ultralla mut. En ollut enää raskaana. Oli kuulemma ollut tuulimuna. Olihan se shokki, mutta hyvin on selvitty ja odotellaan jos kohta...
  8. A

    hiustenvärjäys

    ja onhan myynnissä niitä huppuja kun tekee raitoja. siinä on reikiä, pitää olla vain koukku millä vetää hiukset reikien läpi.
  9. A

    sisarusten ikäeroista..

    Voin sanoa kokemuksella että mulla ja veljellä on 13 vuotta ikäeroa niin se ei ole mukavaa. Ainakaan ei ollut lapsena. Mut oli se silti mukavaa että ole huolehtiva isoveli ja nykyäänkin sellanen isoveli jolle voi soittaa kun tarvitsee apua. Mut ei siitä pienenä kauheasti leikki seuraa ollut.
  10. A

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Terkkari epäili että viikolla 7 mutta se selviää sit myöhemmin mikä viikko on oikeasti menossa :)
  11. A

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 21, mies 25 ja yhdessä oltu kohta 10kk ja ensimmäinen lapsukainen odottaa masussa kasvamista.
  12. A

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Mä sain tuossa viime viikolla tietää että olen raskaana, eli ens vuona pitäis se pienokainen syntyä :)

Yhteistyössä