Hakutulokset

  1. F

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Ai että mä unohdin viime maanantain kun oli työkiireitä. Eli, viime maanantaina 98,6 ja tänään 97,2. Eli edistystä havaittavissa taas... Muillakin tullut kivoja pudotuksia, ja hei maaliskuun aurinko, välillä on hyvä palkita itsensä ;)
  2. F

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Kiitos kaikille onnitelleille! Maaliskuun aurinko oon ollu dietillä jonka nimeä en tiedä, ja sitä saa pitää yllä vaan neljä viikkoa. Lyhykäisyydessään... Aamupala: annos puuroa ja mehukeittoa (10kalorista) ja teetä / kahvia Lounas: kanaa 100g ja vihanneksia (esim salaatti, wokki, keitto)...
  3. F

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Jes. Tänä aamuna 99,6kg!! Viime maanantaista tippunut 1,2kg. Olen onnellinen. Tämä viikko meni sohvalla maateen kun kuumetauti iski. Dietistä kyllä oon pitänyt kiinni. Diettiä on nyt takana kolme viikkoa, paino tippunut 5,1 kg. Viikko vielä edessä... Sitten voi vähän hellätä tän dietin kanssa...
  4. F

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Nonii hei, liittyisin mukaan. Taustatietoina kova laihdutusurakka ja aivan yhtä suuri edessä.... Ikää 23 vuotta,ja ylipaino kertynyt osittain lääkityksen takia, joka saatiin pari vuotta sitten lopetettua. Jos saisin vähän lisää motivaatiota tähän hommaan liittymällä tähän ketjuun. Vauvakuume on...
  5. F

    Yrityksen odottajat

    Huhhuh. Tässä kuussa olen unohtanut kaksi e-pilleriä. Nyt joku kiertopäivä 23 alkoi tumman ruskea klimppinen tuhru. Menkkoja odottelen vasta ensi viikolle, joten mitähän tässä taas on... Taasko minulla alkaa hormoonihäiriöt. Jos mun keho ei toimi enää näiden pillereiden kanssa, heitän koko...
  6. F

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei kaikille! Täällä olis 23 vuotias yrityksen odottaja, toivottavasti mukaan saa tässä vaiheessa vielä hypätä :) Mieheni on minua vuoden vanhempi ja asumme 55neliöisessä kaksiossa vuokralla. Itse olen tällä hetkellä työtön ja mieheni tekee keikkatöitä mutta etsii vakituista työpaikkaa...
  7. F

    Yrityksen odottajat

    Taidan liittyä mukaan. Olen 23 vuotias, mieheni vuoden vanhempi. Naimisissa ollaan oltu 2,5 vuotta. Asutaan vuokralla ja yritetään löytää töitä. Miehellä on kyllä yksi työpaikka, mutta se on keikkatyötä, ja toinen määräaikaisuus loppuu. Vauvaa oon kuumeillut naimisiin menosta lähtien...
  8. F

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei. Liityn tähän ketjuun, toivottavasti ette pahastu vaikka meidän vauvahaaveet ovat vielä hyvinkin haaveilujen tasolla... Minä olen 23- vuotias ja mies minua vuoden vanhempi. Avioliittoa takana 2,5 vuotta ja yhtä on pidetty 4,5 vuotta. Mies on töissä, minun työkuviot on hyvinkin sekaiset...
  9. F

    Esikoista yrittämään 2012!

    Noniin. Ehkä avaudun sitten koko tapahtumaketjusta niin jos se vaikka helpottais. Vauvakuume on korkealla, edelleen. Olin jo kuukauden ilman hormonaalista ehkäisyä. Alapäässä on ongelmia, tulehduksia ja hiivoja. Joten ei tullut peittoja heiluteltua. Sitten päätimme mennä naimisiin ensi kesänä...
  10. F

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa. Meillä siirty yrittäminen, koska kesällä on häät. Minulle voi siis päivittää kesä 2012
  11. F

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Minut voi siirtää tuonne TJOT listaan, meillä on häät kesällä niin aktiivinen yritys jäi pois...
  12. F

    Kun vauvakuume jännittää

    Meillä päästään tänään vällyjen väliin ensimmäistä kertaa ilman ehkäisyä ja kyllä kauhistuttaa. Sitä en oikeen ymmärrä että miksi kauhistuttaa mutta kauhistuttaa kuitenkin.
  13. F

    Esikoista yrittämään 2012!

    nallukan Meillä on toisinpäin. Äiti kokoajan toitottaa ettei halua mummiksi pitkään aikaan. :s Se kyllä saa raivarin kun plussa tulee ja sille kerrotaan. Pakko oottaa että on ne kriittisimmät viikot takana ennen kun kerrotaan, ettei tuu keskenmenoo kun se huutaa :/ Mies tulee tänään...
  14. F

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Hih. Tänään tulee mies kotiin. Taitaa olla selviö mihin tää viikonloppu menee. Ja sitten tästä kierrosta moni plussaa, eikö? :)
  15. F

    Kun vauvakuume jännittää

    Itse nyt kun aloitamme lapsen yrittämisen kamppailen monenlaisten tunteideni kanssa, ja varsinkin niitä kielteisiä tuntuu pelottavalta sanoa ääneen. Omaa nyyttiä haluaisin, ja tilannekkin sen sallisi. Kuitenkin tähän tilanteeseen minun on vaikea kuvitella lasta, mutta kaikki tällä hetkellä...
  16. F

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Täällä on siis muutkin häitä suunnittelemassa. Meillä on häät ennen lapsen syntymää, että tärppiä odotellessa niin sit selviää tuo aikataulu. Mutta eniten mietityttää tuo budjetti, meillä kun on parhaassa tapauksessa alle 1000e käytettävissä, tosiasiassa varmaan joku 500e+ En halua suuria...
  17. F

    Esikoista yrittämään 2012!

    Minähän siis jo tilasin sekä ostin tuon vauvalehden. Hoppuhousu täällä, ja itse kuulun tuohon varaslähtö yrittämiseen porukkaan, sillä ehkäisy jäi maanantaina :D
  18. F

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Joo, mua kammottaa vaan mun paino. Kun lääkäri sanoi että olen liian lihava saamaan lapsia (painoindeksi 41) Tosin itse ei tunnu siltä, kävelen päivittäin 6 km matkan kouluun ja eilen heitin vielä 3 km iltalenkin. Ja kuukausi sitten olin töissä eräällä tallilla, ja puhelimen mittarin mukaan...
  19. F

    Esikoista yrittämään 2012!

    No joo, mun painoindeksi on 41... Jännää sinänsä kun lääkäreiden mielestä en ole hirveän lihava, mutta painoindeksi huitelee noin korkealla.
  20. F

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Funny onnea todella paljon! Ja plussatuulia kaikille muille. Itselläni on tänään terapia ja ajattelin siellä kertoa meidän vauvahaaveista. Ja eilen laitettiin asunto hakuun! Katseltiin asunnot silleen että on parveke jonne vauvan saa nukkumaan ja että sen pinnasänky ja hoitopöytä mahtuis...

Yhteistyössä