Hakutulokset

  1. P

    Tampereen Hervannasta seuraa

    Hei! Olen 26 v äiti ja esikoiseni on 4 kk vanha. Olisi mukavaa saada lenkki/kahvittelu ym. seuraa Hervannasta, mutta myös muualtakin=)
  2. P

    Ratsastus ja raskaus

    Vipo ratsastus kerta oli viikolla 27. Tosin silloin otin kevyesti mm. laukat kevyessä istunnassa. Hyppäsin varmaan viimeisen kerran viikoilla 20-22. Itseäni ei pelottanut tai tuntunut pahalta ratsastaa, mutta lähipiiriä hirvitti...Ratsastin aina turvallisilla hevosilla. Neuvolasta sanottiin...
  3. P

    Tammikuun Vauvat 2012

    Hei! Mä tuun uutena mukaan. En ole aiemmin kirjoitellut tänne, mutta ajattelin nyt liittyä tähän vertaistukiketjuun=) Mä oon Tampereelta ja esikoiseni syntyi 12. päivä tammikuuta. Meillä nukutaan yöt pinnarissa samassa huoneessa vanhempien kanssa. Yöt ovat nykyään tosi levottomia...
  4. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Mukavaa oli minullakin =) Mulla on tämä ja ensi viikko aivan täynnä, mutta sen jälkeen pitäisi käydä näkeminen. 9. päivä alkaa äityislomakin =)
  5. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Maanantai 16.30 sokoksen alakerrassa käy mulle hyvin. Äänestän sitä :)
  6. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hei! Miten olisi kahvittelu/lounas ensi viikon maanantaina 14.11 puolen päivän aikaan/jälkeen tai sitten torstaina 17.11 neljän jälkeen?
  7. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hei! Mukavaa, että löytyi useampi tamperelainen ensisynnyttäjä :) Voisimme sopia jonkin päivän ja ajan, jolloin nähtäisiin ja tutustuttaisiin.
  8. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hei! Olen myös ensisynnyttäjä Tampereen Hervannasta. Ikää on 25 vuotta ja laskettu aika on tammikuussa. Kaikki on aivan uutta siis meillekin. Mistäpäin Tamperetta sä oot? Ootko sä opiskelija? Mulla on opinnot loppusuoralla. Seura ei olisi pahitteeksi=)

Yhteistyössä