Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    hyvää kesää kaikille!! olisi kiva "kuulla" teijän kuulumisia näin vuospäivien kunniaksi :-). täällä poika otti varaslähdön ja syntyikin jo kesäkuun puolella. tämä vuosi onkin kulunnut tosi nopeasti ja terveenä muutamaa yrjötautia ja flunssaa lukuunottamatta. 1v neuvolassa painoa oli...
  2. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    pitkästä aikaa taas kirjottelen! aika vaan vierii eteenpäin ettei pysy oikeen kärryllä :) meitin poikasesta on tullut iso äijän alku. leikkii ja pyörii ympäri kämppää aina kun pääsee lattialle.väläillä kiljunnasta päätellen "joutuu" sinne :) kyllä osää kiljua korkeelta ja kovaa. mutta...
  3. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    hyvää joulun jatkoa ja tulevaa uutta vuotta!!!! pitkästä aikaa kirjottelen. Teris en ole kylpylässä ollut mutta uimahallissa kylläkin periaatteessa vaippa riittää ihan hyvin:) mulla on uikkarit päällä kun on saatu niin pitäähän niitä käyttää :) mun kaikki muksut on todella nauttinnut...
  4. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    Joulun odotusta kaikille! Meijän poikaselle tulee 6kk täyteen tapaninpäivänä :).kyllä aika rientää! Mä kerroin viime jouluna porukoille raskaudesta ja taas alko heti epäilyt kun kieltäydyin yhdestä kahvi kupillisesta :) Täällä syödään soseita jo purkki kerrallaan mutta toisaalta...
  5. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    peukkuja pystyyn Tipetsu jos on toiveita seuraavasta. mulla kakkosesta plussasin kun esikoinen oki 5kk ja ikäeroa neideille tuli lopulta 1v ja6vk.ja kakkosen ja kolmosen väliä olisi tullut 1v ja1kk jos ei olisi raskaus mennyt kesken. niin nyt väliä tuli ruhtinaaliset 1v ja7kk :). kävästiin...
  6. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Mois! Jee meillä on sit ekan kerran kolmen päivän kakka putki meneillään :) toivon mukaan jatkuis vielä. Ja värikin vaihtu ruskeeksi tumman vihreestä! Mä olen ollut kotona siitä asti kun esikoinen synty v.2009 ja tarkoitus olis olla niin kauan kun poika täyttää 3 sit meneekin jo vanhin...
  7. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    iltaa kaikille! onona siitä se liikkuminen alkaa kohta jo juoksee:). meillä kippaa kyljelleen mutta ei yritäkkää vielä kääntyä. lelukaaren alla huitoo leluja mutta ei oikeestaan ota niistä kiinni. "juttelee" tosi paljon ja nauraa siskoille oikeestaan heti kun saa näkyviin:) käytiin 4kk...
  8. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    moiks Aana meillä kanssa tosi tumman vihreetä kakkaa ja pahalle haisevaa :(. ja kun neuvolassa mainitsinkin maito allergian niin sanoivat terkka ja lääkäri että pitäisi muitakin oireita olla kun kakan väri ja löysyys.ihottumaa,oksentelua,kipuilua... onks teillä ollut muita oireita...
  9. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Tervetuloa taas kotia! Onneksi pikkusella ei ollut mitään pahempaa ???? Itte oltiin turkissa kun kakkonen oli 6kk edelliskesänä sille iski koko kroppa täyteen näppylöitä täyteen,mutta lähti onneksi muutamassa päivässä pois pelästys oli kyllä aikamoinen! Meilläkin aloitellaan kiinteitten...
  10. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    heips! kiva että joku muistaa kuulumisia kertoa:). on tainut fasepookki nielaista suurimman osan kirjottajista harmillista kun olisi kiva jatkaa täällä jutustelua !!! täällä tissittely loppui kokonaan kolmeen kuukauteen kun poitsu ei suostunnut enään imemään eli korvikkeilla mennään:) ja...
  11. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    maisa meilla on ollut alusta asti kakkaaminen vähän hakusessa kakataan 4-5 päivän välein ja tavara on aluksi kovaa ja jos tulee kunnolla ulos niin löystyy sitten :) ja väriltään tumman vihreetä ja haisee tooosi pahalle! en tosta väristä tiedä mutta voivat olla kymmenenkin päivää kakkaamatta...
  12. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    moikka:) juulu-luuli mun vanhemman tytön toinen nimi on marina et samana päivänä on nimpparit ens viikolla saavat juhlia :) tytön ainoa nimipäivä et juhlistetaan kakun kera (oikeestaan mulla ittellä synttärit samana päivänä :) ja nimpparitkin ku on munkin toinen nimi). meillä oli nikon...
  13. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    tipetsu ja kaikki muutkin kenen pikkusille ei pullo kelpaa kokeilkaa juottaa mukista :) tietty aluks ei maha täyty mutta pikkuhiljaa määrää lisätessä voi ainakin kovimman nälän saada pois :). mä annoin rintamaidon rippeet mitkä sain vielä pumpattua mukista ja nyt ihan korvikettakin ainaki mun...
  14. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    täällä kanssa kakka problema kakkaa todella harvoin ja tulos on sitten päivän ponnistamisen ja piereskelyn jälkeen tumman vihreetä ja tooodella pahanhajusta välillä ryynimäistä tai löysää tavaraa! välillä näkee että sattuu mahaan mutta suurimmaks osaks ei tunnu miltään. meillä maanantaina 3kk...
  15. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    mul on kaks tyttöä kohta 3 ja 2 vuotiaat ja tämä poitsu. kävin viikoloppuna baby boom messuilla turussa kyllä oli aika laimeet oli oikeestaan pelkästään vaatteitten ja lelujen myyntiä!
  16. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    täällä on kanssa yksi joka voisi olla koko ajan raskaana:) mutta kyllä nyt oli viimeinen nyyh. onko muita kaks kielisiä perheitä täällä? mä olen suomenkielinen mutta lapsien mummu eli mun äiti on ruotsinkielinen japuhuu lapsille vain ruotsia:) eihän pikkunen vielä erottele kieliä mutta...
  17. H

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    meilläkin oli ristiäiset lauantaina pojasta tuli Niko Ilmari :) kaikilla kolmella lapsella on ollut sama pappi tällä kertaa oli ihan omituinen kirkossa kastettiin niin heti kun tuli sisään (pieni kirkko) niin komensi kovalla äänellä että pitäkää lapset hiljaisina hän puhuu nyt eikä muita lapsia...
  18. H

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    huomenta! eilen neuvolassa kaikki ok:) mitat 5620g ja 58.2cm rota rokotteen sai jäi hölmistyneenä kattomaan kun aine loppui :) oli varmaan hyvän makusta :) täällä käännyttiin kanssa mahalta selälleen jo neliviikkoisena mutta nyt muutamaan viikkoon ei oo kääntynnyt viihtyy varmaan paremmin...
  19. H

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    mois! mahtuisko mukaan vielä tuolta heinäkuisista joskin poika otti varaslähdön ja syntyä putkahti 26.6 painoa 3445g pituutta 50.5 ja pipo 35cm. kolmas muksu asustellaan ihan nelistään eli oon yh. teris me oltiin turkissa viime kesänä kun nuorempi tyttö oli puol vuotias siellä oli...
  20. H

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    mois!!! eilen vihdoin "ensimmäinen" neuvola poitsulla. käyty kaks kertaa puntarilla mut nyt oli oma "täti" paikalla niin saatiin muitakin mittoja :) samalla myös lääkärintarkistus missä kaikki ok! painoa oli 5100g (+720g) pituutta 56.7cm (synt.pit. 50.5) pipo 39cm (synt.pit. 35cm) kuulemma...

Yhteistyössä