Hakutulokset

  1. N

    uusia Ystäviä/mesekavereita

    Ois kiva löytää uusia tuttavuuksia kuusankoski/kouvola alueelta..ja mese kavereita ympäri suomen.. =) Anu78_@hotmail.com
  2. N

    Meseystäviä

    olen 29v 4 lapsen äiti ja ois kiva löytää uusia meseystäviä kymenlaakson alueelta. Anu78_@hotmail.com
  3. N

    Kuusankoski-Kouvola

    Olen 29v 4 lapsen äiti ja ois kiva löytää uusia tuttavuuksia kuusankoski-kouvola alueelta..kuukauden sisällä ois muutto kuusankoskelle. sähköposti osoite on: anastacia-78@hotmail.com =)
  4. N

    kouvola-ksnk-koria

    Löytyykö muita äitejä? ois kiva tutustua ja saada uusia ystäviä. Ite olen 29v 4 lapsen äiti.
  5. N

    normaalia kehitystä 1v10kk?

    Hei! Meillä ei vielä sanoja tule, muuta kuin matkimalla (sanoo siis äiti, jos kysyn:osaatko sanoa äiti?). Mielellään kyllä esittelee esineitä ja haluaa kuulla sanan aikuisen suusta. Lisäksi tuo pojanveijari ei pysy pitkään paikoillaan, tykkää kyllä kun sille kirjaa lukee, muttei oikein muuten...
  6. N

    Kuopio RYPYSUON ÄIDIT!!

    Hei! Olen 26v kolmenlapsen (7v, 1v4kk ja 6vkoa) äiti ja kaipaisimme seuraa tästä Rypysuon alueelta niin hiekkalaatikolle kun kahvikupin ääreenkin! Laita postia suoraan osoitteeseen katjamakela8@hotmail.com

Yhteistyössä