Hakutulokset

  1. A

    Apua kaipailen! vahva plussa, mutta ultrassa ei näkynyt ilmeisesti mitään.

    Oi, luinpa uudet kiemurasi nyt... Olen niin niin tosi pahoillani tästä viimeisimmästä! Mulla oli samanlainen tilanne, mies halusi - tapahtui -eipä halunnutkaan! Tein abortin ja kaduin sitä noin kolme vuotta. Silti jostain syystä jäin. Mieskin alkoi sitten katumaan, mutta liian myöhään...
  2. A

    Apua kaipailen! vahva plussa, mutta ultrassa ei näkynyt ilmeisesti mitään.

    Luin viestisi, sitä seuraavia vastauksia en ehtinyt. Minusta kuulostaa siltä, että raskaus sinulla on ainakin alkanut. HCG-viiva (raskaustestin mittaama hormoni) jos vahvistuu, niin luultavasti alkio on kiinnittynyt ja kehittyy, voisin kuvitella. Ihmetyttää tuo MAHAN PÄÄLTÄ ultraaminen...
  3. A

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Täällä tuli plussa äsken, piti tänään alkaa menkkojen. Tosin aikamoista menkkamaista kipua. Toivottavasti ei kuitenkaan tarkoita mitään. :/ Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä sitä odottaville. :)
  4. A

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Mulla oli testikauppa.fi:stä tilattu herkkä raskaustesti. Ostin myös ClearBluen varastoon ja tosiaan ajattelin kokeilla kanssa pitemmän ajan päästä. Se on kai kovin yksilöllistä että koska nousee hormonitasot mittaustasolle. Mutta jos en tässä kuussa oo raskautunu niin tästä lähtien kyllä taidan...
  5. A

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Täällä tuli tosi herkästä testistä aamulla negatiivinen, vaikka torstain piti olla toivoa täynnä. :( Tosin vielä on kuukautisten oletettuun alkamispäivään 4 päivää. Jospa ottaisi uudestaan lauantaina tai sunnuntaina.
  6. A

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Täällä myös yksi haaveilija. 26v, ensimmäinen yritys ja jonkinlaisia tuntemuksia. Tai sitten mielikuvitus tekee tepposia. Odottelu on piinaavaa kyllä kun ei vielä voi testiä tehdä ennen lauantaita. Tsemppiä kaikille, toivotaan että kaikki plussaavat, ennemmin tai vähän myöhemmin. :)
  7. A

    Oireet ennen positiivista testiä

    Söin pillereitä (cerazette) ja jätin monta välistä ja lopulta lopetin. Mulla menossa n. 7. päivä mahdollisen oviksen jälkeen (oon melko varma tuntemuksista päätellen). Raskaus olisi hyvin mahdollinen ja sinänsä ihan tervetullut. Toissapäivänä oli pientä kipua alavatsassa. Hieman tuntuu...

Yhteistyössä