Hakutulokset

  1. M

    Rohkaisua tarvitseva

    Elikkäs vauvakuume vaivaa aika usein, mutta mä oon keksinyt jo kaikki maailman syyt miksi ei enää. Tämän taustalla on se pelko synnytyksestä ja siitä kuinka sitä arkea jaksaa sitten pyörittää. :headwall: Jotenkin tässä nyt pitäisi joku ratkaisu tehdä. Harmittaa tämä päättämättömyys, olisi niin...
  2. M

    Ootteko vaaleita ja viileitä vai tummia ja tulisia??

    Minkäs tyyppisiä mammoja täällä joukossamme on? Mikä ilostuttaa ja mikä sapettaa? Itse olen tumma mutten niin tulinen. Aika perusrauhallinen mamma. Itse iloitsen tavallisista asioista ja perheen yhteisestä ajasta ja tietty lapsista. Harrastuspuolella iloa elämään tuo käsityöt ja liikunta...
  3. M

    Onko syksysuunnitelmia?

    Itse olen vuosia käynyt noilla kansalaisopiston järjestämillä kursseilla ja nuo käsityö- ja taidekurssit kiinnostaa taas. Lasten harrastukset alkoi tietty taas ja kuskaaminen niihin. Sitten tuo vauvakuumekkin vaivaa vähän, jos vaikka sais sen pikkuisen alulle tässä syksyn iltoina. Itse pidän...
  4. M

    Jokos on aloitettu kutominen

    Mä aloitin lapasten kutomisen. Poika sanoi: äiti ookko ihan varma että noista tulee lapaset, eikä villasukat. :laugh: :laugh:
  5. M

    Mitä kaipaatte elämäänne?

    Itse kaipaan enemmän aikaa lasten kanssa ja ehkäpä vielä sitä yhtä pienokaista =)

Yhteistyössä